Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
121/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, vastaisitko tähän?

Miksi puhut ihmisistä niin rumasti? Miksi "tyydyt" mielestäsi rumiin naisiin? Etkö tajua kuinka törkeää tuollainen on? Kukaan ei halua olla mikään tyydyke.

96% miehistä joutuu tyytymään. Tuoko on sulle joku ylläri?

- ap

Näinhän se sinun maailmasta näyttäytyy. Kuten alkkiksen mielestä kaikki on vähintään kaappijuoppoja tai vaimonhakkaaja mielestä kaikki hakkaa salaa vaimojaan. Oikeassa maailmassa ja oikeassa elämässä on onnellisia ja tasapainoisia tavismiehiä, jotka on parisuhteessa tavis-naisen kanssa, joita he rakastavat , kunnioittavat ja jopa seksuaalisesti haluavat. Mutta tämä ei tule sinulle koskaan olemaan mahdollista

Bon Voyage sinulle yksinäiseen ja onnettoman.ja katkeraan elämääsi. Sääliksi käy, kun ainoa olisi elämässä on aloittaa näitä ulinaketjuja samasta aiheesta akkojen juorupalstalla

Enemmän ihmettelen sinua joka se sitten jaksat länkyttää vuodesta toiseen.

Vierailija
122/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä toivoisin että jokainen simp jättäisi naisten lähestymisen väliin, ihan siitä syystä, että nykyinen malli missä janoiset miehet kuolaavat naisten perään ja tekevät kaiken maailman sirkustemppuja, kääntyy kaikkia miehiä vastaan. Naiset oppivat että aina löytyy joku epätoivoinen mies joka kustantaa.

Ja se on yksinkertaisesti väärin.

Antaa naisten vaihteeksi olla aloitteellisia.

Naisethan ovat aloitteellisia Tinderissä.

Pfft joku tinder.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi v*ttu mikä ketju taas, luin läpi ja sattuu päähän. menkää ihmiset baareihin ja jättäkää tinderit yms. skeidasovellukset. 

Baarit testattu ja sieltä kyllä seuraa nykyään löydä.

M37

Seuraavaksi yrität kavereidesi pikku- ja isosiskot. Usein puoliso löytyy niistä. Ennen seksiä vain pyydät kaverilta luvan ja etiketin mukaan hänen tulee myöntää se.

Asutko jossain Iranissa?

Vierailija
124/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen päivä syntyy yksi tämän sisältöinen ketju. Eikö tämä aihe ole jo puhuttu läpi.

Jos yhtä naista kohden on kolme-viisi miestä, niin kait tuon pitäisi olla selvää, että kilpailua syntyy. Noin kaksi-neljä miestä jää vähemmälle huomiolle ja he sitten vuorollaan availevat näitä ketjuja tänne?

Ei-tämä.asia ei mene tietyille ihmisille kaaliin

Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vika

Mutta kun se ON naisten vika.

- ap

Ei se ole naisten vika jos itse olet niin huono, ettei kukaan sinua halua.

Vierailija
125/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saisi valita paneeko sitä 1% kuuluvaa kaunotarta vai jotain rumilusta niin kumman hän ottaisi?

Miksi naisen pitäisi ottaa se 4/10 mies jos tarjolla on niitä täysiä kymppejä.

Loppujen lopuksi ne rumat luuseritkin ovat vaan p*llun perässä.

Vierailija
126/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on nimenomaan parantanut tavismiesten mahdollisuuksia. Ei tarvitse enää tyytyä siihen naapuritilan piikaan jonka latotansseista sattui löytämään. Tinderistä löytää sellaisen naisen josta on itse kiinnostunut. Ne miehet joille Tinder on ongelma parisuhteen löytämisessä eivät ole tavismiehiä vaan selkeästi sen tason alapuolella.

Vierailija
127/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä toivoisin että jokainen simp jättäisi naisten lähestymisen väliin, ihan siitä syystä, että nykyinen malli missä janoiset miehet kuolaavat naisten perään ja tekevät kaiken maailman sirkustemppuja, kääntyy kaikkia miehiä vastaan. Naiset oppivat että aina löytyy joku epätoivoinen mies joka kustantaa.

Tämäkin on kyllä kokematta. Itse olen kaikki keskustelut aloittanut.

M37

Vierailija
128/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen päivä syntyy yksi tämän sisältöinen ketju. Eikö tämä aihe ole jo puhuttu läpi.

Jos yhtä naista kohden on kolme-viisi miestä, niin kait tuon pitäisi olla selvää, että kilpailua syntyy. Noin kaksi-neljä miestä jää vähemmälle huomiolle ja he sitten vuorollaan availevat näitä ketjuja tänne?

Mä olisin halunnut kuulla noiden kahden tinderissä oikeasti naisia livenä asti tavanneiden miesten vinkit, mutta kumpikin piti tiedot itsellään :/

M37

Olen tuo M42.

1. Ole oma itsesi

2. Mieti kohderyhmäsi. Millaiset naiset voisivat pitää sinusta? Keskity heihin

3. Hyvä kunto, yleissivistys, työ, koulutus ja tulot auttavat naisen saannissa.

4. Ole sinnikäs. Tarvitset 10-20 matsia päästäkseni sänkyyn asti

Vierailija
129/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain järkevää elämällesi ap. Ei se täällä valittamalla miksikään muutu. Katkeruus paistaa kuuhun asti etkä jatkossakaan saa naista.

Vierailija
130/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!!!!!tavallinen ihana elämällään ei enää ole mitään...kunnes korvia myöten veloissa ulosotto oven takana...mitäs sitten...ranteet auki kun elämä ei olekkaankardashiaaaniiii

Vierailija
131/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on kyllä kokematta. Itse olen kaikki keskustelut aloittanut.

M37

Mitä sä haluaisit tietää? Olen kylläkin nainen, mutta Tinder on tuttu.

Vierailija
132/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luulis t.rollin sunnuntain olevan pelastettu. Näin innokkaasti moni lähtenyt mukaan p.rovoon.

Vierailija
133/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saisi valita paneeko sitä 1% kuuluvaa kaunotarta vai jotain rumilusta niin kumman hän ottaisi?

Miksi naisen pitäisi ottaa se 4/10 mies jos tarjolla on niitä täysiä kymppejä.

Loppujen lopuksi ne rumat luuseritkin ovat vaan p*llun perässä.

Tästä syystä olen sinkku. Kun kyse on vaan panemisesta, niin miksi ottaisin miehen riesaksesni. Pattereilla toimiva vehje tekee sen paremmin.

Vierailija
134/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, vastaisitko tähän?

Miksi puhut ihmisistä niin rumasti? Miksi "tyydyt" mielestäsi rumiin naisiin? Etkö tajua kuinka törkeää tuollainen on? Kukaan ei halua olla mikään tyydyke.

96% miehistä joutuu tyytymään. Tuoko on sulle joku ylläri?

- ap

Näinhän se sinun maailmasta näyttäytyy. Kuten alkkiksen mielestä kaikki on vähintään kaappijuoppoja tai vaimonhakkaaja mielestä kaikki hakkaa salaa vaimojaan. Oikeassa maailmassa ja oikeassa elämässä on onnellisia ja tasapainoisia tavismiehiä, jotka on parisuhteessa tavis-naisen kanssa, joita he rakastavat , kunnioittavat ja jopa seksuaalisesti haluavat. Mutta tämä ei tule sinulle koskaan olemaan mahdollista

Bon Voyage sinulle yksinäiseen ja onnettoman.ja katkeraan elämääsi. Sääliksi käy, kun ainoa olisi elämässä on aloittaa näitä ulinaketjuja samasta aiheesta akkojen juorupalstalla

Enemmän ihmettelen sinua joka se sitten jaksat länkyttää vuodesta toiseen.

Osui ja upposi. Uliulivalivali. Yhyyyybyhyyyyy. Kyynel

-eri-

"Eri". Joopa joo.

Vierailija
135/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se ON naisten vika.

- ap

Ei se ole naisten vika jos itse olet niin huono, ettei kukaan sinua halua.

Se on naisten vika että ovat passiivisia lapasia, jotka odottavat että miehet kilpailevat heistä. Ja vhitut, se ei ole biologiaa, se ei ole luonnollista.

Se on sairasta, kuten naiset ovat.

Edelleen sinun itsesi vika. Enkä yhtään ihmettele että et kelpaa

En minäkään

Vierailija
136/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut kuulla noiden kahden tinderissä oikeasti naisia livenä asti tavanneiden miesten vinkit, mutta kumpikin piti tiedot itsellään :/

M37

Olen tuo M42.

1. Ole oma itsesi

2. Mieti kohderyhmäsi. Millaiset naiset voisivat pitää sinusta? Keskity heihin

3. Hyvä kunto, yleissivistys, työ, koulutus ja tulot auttavat naisen saannissa.

4. Ole sinnikäs. Tarvitset 10-20 matsia päästäkseni sänkyyn asti

1. Check

2. Check

3. Vain amk, en ole varakas

4. No se sänkyyn pääsy ei nyt varsinaisesti ole se päätavoite. 10-20 matchia, no huh. Siihenhän menee varmaan vuoden päivät ainakin.

M37

Vierailija
137/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisoletettuna saanut kaksi edellistä vakavaa parisuhdetta netistä olemalla itse aloitteellinen. Muutaman panosuhteen myös saanut Tinderistä, niissäkin itse aloitin 50/50 keskustelun. Olen kuitenkin feministisuvakkí ja sellaistahan sinä et varmaan edes huolisi? Miten olis, AP, lähdetkö treffeille? 😂

Vierailija
138/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä samoja itkuja.

Ihan taviksena tulee mätsejä nättien naisten kanssa. Mitä teen väärin?

Kelpuutat muitakin kuin instamalleja.

Tuotakaan rajoitusta ei tarvitse välttämättä tehdä. En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta ihan tavis olen. Joskus olen vain laiskasti selaillut Tinderiä ja kokeillut että kelpuutan vain ihan kaikkein spesiaaleimmat naiset. Siltikin on tullut reilusti matchejä. Tai kuten se hienommin sanotaan mätsejä.

Vierailija
139/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisoletettuna saanut kaksi edellistä vakavaa parisuhdetta netistä olemalla itse aloitteellinen. Muutaman panosuhteen myös saanut Tinderistä, niissäkin itse aloitin 50/50 keskustelun. Olen kuitenkin feministisuvakkí ja sellaistahan sinä et varmaan edes huolisi? Miten olis, AP, lähdetkö treffeille? 😂

Jumalauta... AP:ta pyydetään treffeille. Nyt kömmit kolostasi vielä hetkeksi esiin ja vastaat KYLLÄ.

Vierailija
140/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ongelma tässä vähän on. Tavisnaiset tuntuvat jotenkin aina olevan vähemmän kouluja käyneitä ja jotenkin yksinkertaisia ihmisiä. Jotenkin aina tuntuu, että mitä rumempi ja lihavempi nainen, niin sitä vähemmän se on kouluja käynyt ja sitä heikommin työelämässä menestynyt. Itse olen kouluttautunut dippainssiksi, enlä voisi huolia heikompilahjaisempaa naista. Jotenkin omisssa vanhemmissakin ärsytti aivan suunnattomasti se äidin taloudellinen riippuvaisuus hyvätuloisesta isästäni. Tämä on vanhaa maailmaa, tuskinpa nykypäivänä yksikään nuori nainen suostuisi miksikään kodinhoitajattareksi. 

Työelämässä en juuri koskaan ole nähnyt rumaa naista. Jotenkin se on aina niin, että kouluttautuneet ja kunnianhimoiset naiset pitävät ulkonäöstään huolta, mutta eipä minulla sitten ole niihin mahdollisuuksia. 

M35