Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
181/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat kullakin.

Mä en oikein tiedä mitä tosta Tinderistä pitäisi ajatella, kun en jotenkin tunnu vetoavan omaan ikäluokkaan ollenkaan. Tykkäyksiä tulee 23-35-vuotiailta naisilta ja eivät tunnu haluavan parisuhdetta. Jopa eräs 19v tyttö tykkäsi ja kertoi haluavansa vain uusia kokemuksia.

M42 ja ei todellakaan mikään malli.

Miksi näin paljon alapeukkuja? Haluan parisuhteen ikäiseni kanssa, enkä mitään yhden illan juttuja varsinkaan minua puolta nuorempien kanssa. Tällä palstalla ei taida mikään mitä miehet kokevat Tinderissä saada kovin posiitivista vastaan ottoa.

Vierailija
182/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

224, koska kyse on disinformaatiosta. Väitteellesi ei ole mitään lähdettä.

Heh, ihan kuin se olisi ikinä kriteerinä täällä. Nyt se poistettiin taas, sinäkö sen poistit? Mutta oman viestisi jätit, lol!

Äsken hävisi myös Oulun yliopiston tutkimus, mikäköhän siinä oli sitten vikana? No, minä taidan aavistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on sieltä ja syvältä. Minkään muun kautta et tapaa niin outoja tyyppejä. Tuntuu hassulta sanoa, mutta olisikin edes perus olueen meneviä miehiä. Mutta kun sieltä tulee vastaan toinen toistaan oudompia yksilöitä, jotka joko syö huumesieniä, harrastaa ryhmäsessioita, roolipelaa jonain noitana tai rakentaa eiffel-tornia mökillensä Tiittisiin. Ei sieltä normaaleja edes voi löytää.

Kaikki ystäväni ovat löytäneet normaalit kivat poikaystävät sieltä. Suhteiden kestot nyt 2-5 vuotta.

Vierailija
184/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ihan kuin se olisi ikinä kriteerinä täällä. Nyt se poistettiin taas, sinäkö sen poistit? Mutta oman viestisi jätit, lol!

Äsken hävisi myös Oulun yliopiston tutkimus, mikäköhän siinä oli sitten vikana? No, minä taidan aavistaa.

Taidan aavistaa mikä estää oikeistolaisia etsimästä Venäjältä naista.

Vierailija
185/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku vielä ihmettelevät kun Tinderi ei toimi, kun naiset etsivät siellä elämänkumppania ja miehet ovat plluhaukkoja

Aikamoista yleistämistä niin naisten kuin miesten osalta. Ihmisiä on erilaisia ja kumpikaan sukupuoli ei toimi Tinderissä yhtenäisenä joukkona.

Vierailija
186/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Tinderissä oli jonkin verran noita katkeroituneita naisvihaajia. Heidät tunnisti mm. profiilitekstin maininnat: 

- en eti mitään täältä mutta jos joku tarpeeks hyvä tulee vastaan nii katotaan 

- kysy ite jos haluut saada selvää 

Sikäli hauskaa, että naisista löytyy nähtävästi naisvihaajia kun noita samoja tekstejä naisillakin käytössä. Olisiko siis naisviha-tulkkintasi virheellinen?

Olisi ihan tervettä jokaiselle toista sukupuolta Tinderissä kritisoivalle katsoa miltä se oma sukupuoli näyttää samassa palvelussa. Suurin osa valituksenaiheista löytyy sekä mieiltä että naisilta.

Vierailija
187/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä, tavismies valittamassa kun ei saa ahdistella kauniita naisia. No ole yksin tai laske rimaa, niinhän naisille on toitotettu jo vuosikymmenet. Ei kenelläkään ole velvollisuutta kuunnella sinun p*skoja iskuyrityksiäsi.

Vierailija
188/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sanonut täällä että mätsäsi Tinderissä ihan tavallisten miesten kanssa. Minulla sama juttu. Vaikka valikoin aika tarkkaan kenestä tykkäsin, kyllä heittämällä suurin osa heistä oli ihan normaaleja miehiä. Yksi huippu-urheilija mätsilistaltani löytyi, mutta ihan tavallinen ihminen hänkin.

Vierailija
189/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut kuulla noiden kahden tinderissä oikeasti naisia livenä asti tavanneiden miesten vinkit, mutta kumpikin piti tiedot itsellään :/

M37

Itsellä toki sijainti ( pääkaupunkiseutu ) tarjoaa laajemman käyttäjämäärä. Toki se toimii toisinkinpäin eli myös miehiä on enemmän palvelussa. 

Olen laittanut useamman kuvan itsestäni. Ilman aurinkolaseja tai päähineitäkin ja hymyilen vähintään yhdessä kuvassa. Tämän lisäksi olen kirjoittanut itseäni kuvaavan profiiliteksin. Kun sitten match tulee, niin laitan suht pian avausviestin. Asiallinen tervehdys ja jonkin kysymys mieluiten naisen profiilitekstiin viitaten. Keskutellut sitten naisen kanssa kuin ihmisten kanssa kuttelisin kasvotustenkin eli kummankin elämästä tai päivänpolttavista asioista. En utelu seksielämästä kylmiltään vaikka joskus keskustelu voikin sinnekin puolelle edetä. Pitää kuitenkin kyetä lukemaan toisen vastauksia, että millaista fiilistä puolin ja toisin tulee.  

Vierailija
190/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat kullakin.

Mä en oikein tiedä mitä tosta Tinderistä pitäisi ajatella, kun en jotenkin tunnu vetoavan omaan ikäluokkaan ollenkaan. Tykkäyksiä tulee 23-35-vuotiailta naisilta ja eivät tunnu haluavan parisuhdetta. Jopa eräs 19v tyttö tykkäsi ja kertoi haluavansa vain uusia kokemuksia.

Miksi näin paljon alapeukkuja? Haluan parisuhteen ikäiseni kanssa, enkä mitään yhden illan juttuja varsinkaan minua puolta nuorempien kanssa. Tällä palstalla ei taida mikään mitä miehet kokevat Tinderissä saada kovin posiitivista vastaan ottoa.

Ehkä ilmoituksesi on vääräntyyppinen vedotessaan väärään kohderyhmään. Jos ilmoitus on tyyppiä vauhtia ja biletystä, menestystä, veneitä ja varaa ostaa sulle käsilaukku niin ehkäpä se oman ikäinen ei löydä omia arvojaan tästä ja pitkäaikaista kumppanuutta.

Vierailija
191/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-matchien ensimmäinen askel toki on itse tykätä jostakusta. Tuntuu osalta tämä olevan hukassa, kun nettikeskusteluita tai ihmisten profiileja Tinderissä katsoo.

Toinen minkä nostaisin huomioon on omien mieltymysten tietäminen. Oli sitten kyse naisista tai vapaa-ajan viettotavoista. 

Vierailija
192/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat kullakin.

Ehkä ilmoituksesi on vääräntyyppinen vedotessaan väärään kohderyhmään. Jos ilmoitus on tyyppiä vauhtia ja biletystä, menestystä, veneitä ja varaa ostaa sulle käsilaukku niin ehkäpä se oman ikäinen ei löydä omia arvojaan tästä ja pitkäaikaista kumppanuutta.

30-60v. ikähaitarilla esiintyy mammonalla ratsastajia just tuolla Tinderissä. Muistan olleeni kerran samaan aikaan leffassa yhden pariskunnan kanssa. Mies purskahti leffan jälkeen itkuun ja sanoi, et säkin jätät vaikka mulla on kaikkee jopa rahaa. MIKS?! :/

Alkoi käymään sääliksi miten joidenkin elämä voikaan pyöriä rahan ympärillä luullen sillä saavansa ostettua kaiken.

Vierailija
193/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on sieltä ja syvältä. Minkään muun kautta et tapaa niin outoja tyyppejä. Tuntuu hassulta sanoa, mutta olisikin edes perus olueen meneviä miehiä. Mutta kun sieltä tulee vastaan toinen toistaan oudompia yksilöitä, jotka joko syö huumesieniä, harrastaa ryhmäsessioita, roolipelaa jonain noitana tai rakentaa eiffel-tornia mökillensä Tiittisiin. Ei sieltä normaaleja edes voi löytää.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä näiden profiilit kun ilmeisesti on kuitenkin näiden kanssa match tullut eli olet tykännyt.

Tuohon sinun kokemukseen ja omaani nähden uskaltaisin väittää, että noissa profiileissa on joku kuitenkin kiinnostavampaa kuin tavallisessa profiilissa.

M37

Vierailija
194/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat kullakin.

30-60v. ikähaitarilla esiintyy mammonalla ratsastajia just tuolla Tinderissä. Muistan olleeni kerran samaan aikaan leffassa yhden pariskunnan kanssa. Mies purskahti leffan jälkeen itkuun ja sanoi, et säkin jätät vaikka mulla on kaikkee jopa rahaa. MIKS?! :/

Alkoi käymään sääliksi miten joidenkin elämä voikaan pyöriä rahan ympärillä luullen sillä saavansa ostettua kaiken.

Eipä ole tuotakaan ongelmaa kun en ole mitenkään varakas :D Autokin 2007 vuosimallia.

M37

Vierailija
195/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat kullakin.

Jos noin nuoret tytöt ovat valmiita hankkimaan kanssasi "uusia kokemuksia" niin et todellakaan ole tavis. Jos et tuota älyä niin jotain vikaa on hahmotuskyvyssäsi.

Tarkoittaa siis sinun olevan suhteellisen komea ja kroppa tikissä tai sitten olet statukseltasi sellainen joka kiinnostaa (johtaja, (puoli)julkkis tai taiteellisella alalla).

Vierailija
196/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että mun kaikki matchit on tavismiesten kanssa. 

Olen varmaan pelannut tätä ihan väärillä säännöillä, kun olen laittanut ne joista tykkään oikealle (= tavalliset, hyvät kasvokuvat joista näkyy selvästi miehen ulkonäkö, sekä jonkinlainen profiiliteksti, jotain persoonallista) ja ne joista en tykkää vasemmalle (= aurinkolasit tai muuten kasvot piilossa, paidattomat, hissi- ja peiliselfiet, tatuoidut, hyvin ylipainoiset). 

Tällä viikolla menen toisille treffeille 172cm blondin kemiaa opiskelleen vaelluksesta tykkäävän miehen kanssa, jolla on lempeä katse ja jonka kanssa ekalla kerralla keskusteltiin sekä Yhdysvaltain politiikasta että siitä mikä on paras videopeli.

Akateemisesti koulutettu, liikunnallinen (ja oletettavasti normaalipainoinen) ja keskustelutaitoinen mies on tavis?

Vierailija
197/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että mun kaikki matchit on tavismiesten kanssa. 

Olen varmaan pelannut tätä ihan väärillä säännöillä, kun olen laittanut ne joista tykkään oikealle (= tavalliset, hyvät kasvokuvat joista näkyy selvästi miehen ulkonäkö, sekä jonkinlainen profiiliteksti, jotain persoonallista) ja ne joista en tykkää vasemmalle (= aurinkolasit tai muuten kasvot piilossa, paidattomat, hissi- ja peiliselfiet, tatuoidut, hyvin ylipainoiset). 

Tällä viikolla menen toisille treffeille 172cm blondin kemiaa opiskelleen vaelluksesta tykkäävän miehen kanssa, jolla on lempeä katse ja jonka kanssa ekalla kerralla keskusteltiin sekä Yhdysvaltain politiikasta että siitä mikä on paras videopeli.

Akateemisesti koulutettu, liikunnallinen (ja oletettavasti normaalipainoinen) ja keskustelutaitoinen mies on tavis?

Nytkö se ei olekaan ongelma, että mies on "vain" 172 cm pitkä ja vaalea? :-DDDDDDDDDDDDDDD

Omasta mielestäni mies kuulostaa mitä suurimmassa määrin tavikselta. Oikeastiko keskustelutaito ei mielestäsi ole tavallista?

eri

Vierailija
198/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Jos tavismiehet käyttäytyisivät kuten tavismiesten kuuluu, eli etsisivät tavisnaista tavisperhettä perustamaan, vienti olisi taattu.

Sen sijaan tavismiehet larppaavat nykyään panoalfoja ja "katselevat vain" tai "haluavat pitää vain hauskaa" tai "eivät etsi mitään vakavaa", ja kaikki naiset tajuavat, että tuossa on nyt alfan paska luonne omegan paskassa ruumiissa, ja swaippaavat vasuriin - niinkun kuuluukin.

Jos näin niin miksi minulla on ihan päinvastainen kokemus tinderissä? Olen ihan tavis kaikessa. En minä vaan herätä kyllä kiinnostusta käytännössä ollenkaan tavallisissa naisissa.

M37

Tervetuloa naamarajoitteisten kaksi virhepyyhkäisyä viikossa kerhoon!

Vierailija
199/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat kullakin.

Jos noin nuoret tytöt ovat valmiita hankkimaan kanssasi "uusia kokemuksia" niin et todellakaan ole tavis. Jos et tuota älyä niin jotain vikaa on hahmotuskyvyssäsi.

Tarkoittaa siis sinun olevan suhteellisen komea ja kroppa tikissä tai sitten olet statukseltasi sellainen joka kiinnostaa (johtaja, (puoli)julkkis tai taiteellisella alalla).

Minuakin kiinnostaisi tietää millainen M42 on. Voisin vaikka lyödä vetoa, että hän on jollain tapaa erittäin kaukana taviksesta. Luultavimmin vain komea ja pitkä, mutta jos ei näitä, niin sitten tosiaan statukselta jotenkin poikkeava, esim. juuri joku muusikko tai johtaja.

Vierailija
200/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan aavistaa mikä estää oikeistolaisia etsimästä Venäjältä naista.

Kielimuuri? Toisaalta, lähtihän Gerard Depardieukin sinne.