Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei naiset- Kertokaa minulle, että, miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?

Vierailija
05.06.2020 |

Vastaavan naisia koskevan ketjun innoittamana haluan kysyä teiltä naisilta samaa, kuin tuossa naisia koskevassa ketjussa

Eli
Miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?

Kommentit (222)

Vierailija
121/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin nää jutut ei menisi just silleen kun palstaulit ovat kertoneet.

Kyllä se niin on että fyysinen komeus on se kaikista tärkein juttu. Kertokaas mammat miten mies muka luonteellaan tekisi vaikutuksen kun heti haistelette v itut jos tavis mies kehtaa yrittää tulla juttelemaan. Tietysti komea hunks saa ihan toisenlaisen vastaanoton.

En ole av-mamma, mutta... Jos luet keskustelupalstaa, jossa esiintyy paljon mies- ja naisvihaa, älä yleistä jokaista naisen kirjoittamaa kommenttia naissukupuolen kommentiksi. En ole ikinä itse haistattanut vittuja jos mies tulee kohteliaasti juttelemaan (kehuu ulkonäköä, kysyy parisuhdestatusta tai puhelinnumeroa). Joskus olen saattanut vähän rumemmin todeta niille miehille, jotka lähtee seuraamaan/ahdistelee vielä senkin jälkeen kun olen nätisti mutta selkeästi antanut pakit.

Vierailija
122/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta tässä ketjussa NB on taas nähty, miten MIEHET EIVÄT KUUNTELE NAISIA, VAAN OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI ETTÄ NAISET PITÄVÄT KOMEINA SELLAISIA MIEHIÄ, JOITA MIEHET ITSE PITÄVÄT KOMEINA JA JOITA ITSE IHAILEVAT!!!!

Esimerkiksi nämä bodarit, joita suurin osa naisista ei pidä KOMEINA, mutta kun miehet ihailevat lihaksia, niin kyllä silloin Naisten n pitää. Tai omaisuus ja varallisuus- kun se on miehille itselleen niin törkeä ja hieno ja ihailtava asia, niin kyllä naisetkin .....

Juuri näin. Olen aikani hakannut päätäni seinään ja yrittänyt puhua "omaan silmään komeasta", "puoleensavetävästä" jne, mutta ei auta.

Sinun täytyy ajatella asiaa miehen kannalta. Hän on koko ikänsä kuunnellut noita "ole oma itsesi" ja "omaan silmään komea" -juttuja. Hän on kokemusperäisesti todennut, ettei se toimi. Hän on myös nähnyt vierestä, kuinka se tietynlainen miesten arkkityyppi kerää "kaikkien" naisten huomion puoleensa. Hän on niin ikään huomannut, ettei geneettisten ominaisuuksiensa vuoksi voi kuulua siihen halutuimpaan miesten joukkoon. Silti testosteronin ja biologian ajamana motivaatio itsensä riittävän hyväksi tekemiseen on kova. Mutta mistä aloittaa? Mitä kehittää itsessään? 

Kun sitten edellä kuvatun kaltainen mies lähtee suuntaa etsimään, ei hän todellakaan halua kuunnella niitä neuvoja, jotka hän on jo vuosia sitten ihan itse todennut toimimattomaksi.

Eli se mies haluaa jälleen kaikkien naisten huomion? Sille ei riitä, että löytyy se yksi ihana nainen, joka rakastuu hänen hiuspyörteeseensä tai valloittavaan hymyynsä tai hurmaavaan luonteeseensa? MOT.

Kerro minulle: ovatko ihan oikeasti kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet niitä arkkityyppisiä miehiä? Et tunne yhtään muunlaista miestä, joka olisi parisuhteessa? Ja kaikilla tuntemillasi naisilla on seurustelukumppanina tai puolisona arkkityyppinen mies? Ole rehellinen, kun vastaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa vartalo ja ole mielellään yli 180 cm. Tietenkään pituuteen ei voi vaikuttaa joten jos oletkin lyhyt ja vähemmän komea niin sinulle voisi sopia lihava nainen, heille kelpaat ainakin ja niitä on suomi täynnä ( yli puolet naisista)

Vierailija
124/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiset asiat kuntoon:

Hyvä hygienia

Tuoksu hyvälle

Laihduta normaalipainoon ja urheile kroppa hyvännäköiseksi

Pukeudu siististi puhtaisiin vaatteisiin

Sisäiset asiat kuntoon:

Hyvät käytöstavat

Opettele keskustelemaan

Ota nainen huomioon sängyssä

Näin!

Ja vielä lisään tarkennukseksi, että hyvälle tuoksuminen EI tarkoita, että kaadetaan puoli pulloa partavettä. 

Vierailija
125/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta tässä ketjussa NB on taas nähty, miten MIEHET EIVÄT KUUNTELE NAISIA, VAAN OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI ETTÄ NAISET PITÄVÄT KOMEINA SELLAISIA MIEHIÄ, JOITA MIEHET ITSE PITÄVÄT KOMEINA JA JOITA ITSE IHAILEVAT!!!!

Esimerkiksi nämä bodarit, joita suurin osa naisista ei pidä KOMEINA, mutta kun miehet ihailevat lihaksia, niin kyllä silloin Naisten n pitää. Tai omaisuus ja varallisuus- kun se on miehille itselleen niin törkeä ja hieno ja ihailtava asia, niin kyllä naisetkin .....

Juuri näin. Olen aikani hakannut päätäni seinään ja yrittänyt puhua "omaan silmään komeasta", "puoleensavetävästä" jne, mutta ei auta.

Sinun täytyy ajatella asiaa miehen kannalta. Hän on koko ikänsä kuunnellut noita "ole oma itsesi" ja "omaan silmään komea" -juttuja. Hän on kokemusperäisesti todennut, ettei se toimi. Hän on myös nähnyt vierestä, kuinka se tietynlainen miesten arkkityyppi kerää "kaikkien" naisten huomion puoleensa. Hän on niin ikään huomannut, ettei geneettisten ominaisuuksiensa vuoksi voi kuulua siihen halutuimpaan miesten joukkoon. Silti testosteronin ja biologian ajamana motivaatio itsensä riittävän hyväksi tekemiseen on kova. Mutta mistä aloittaa? Mitä kehittää itsessään? 

Kun sitten edellä kuvatun kaltainen mies lähtee suuntaa etsimään, ei hän todellakaan halua kuunnella niitä neuvoja, jotka hän on jo vuosia sitten ihan itse todennut toimimattomaksi.

Eli se mies haluaa jälleen kaikkien naisten huomion? Sille ei riitä, että löytyy se yksi ihana nainen, joka rakastuu hänen hiuspyörteeseensä tai valloittavaan hymyynsä tai hurmaavaan luonteeseensa? MOT.

Kerro minulle: ovatko ihan oikeasti kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet niitä arkkityyppisiä miehiä? Et tunne yhtään muunlaista miestä, joka olisi parisuhteessa? Ja kaikilla tuntemillasi naisilla on seurustelukumppanina tai puolisona arkkityyppinen mies? Ole rehellinen, kun vastaat.

Lisään vielä: uskotko ihan oikeasti, että jokaisella meillä palstanaisellakin on puolisona arkkityyppinen mies? Tai että hän oli sellainen, kun häneen rakastuimme?

Vierailija
126/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on että fyysinen komeus on se kaikista tärkein juttu. Kertokaas mammat miten mies muka luonteellaan tekisi vaikutuksen kun heti haistelette v itut jos tavis mies kehtaa yrittää tulla juttelemaan. Tietysti komea hunks saa ihan toisenlaisen vastaanoton.

Joillekin naisille se on tärkeämpi kuin toisille. Jos tiedostaa ettei ulkonäkö ole itsellä se kaikkein vahvin ominaisuus, kannattaa keskittyä niihin naisiin, joille se on vähemmän tärkeä. Jos nainen tekee pelkän ulkonäön perusteella päätöksen ettei ole kiinnostunut sinuun tutustumaan, se on hänen päätöksensä ja tiedät jatkaa etsimistä toisaalta.

Juu ei tässä ole eroa sukupuolten välillä. Täysin hyvään ja toimivaan parisuhteeseen voi päästä myös ilman välitöntä ulkoiseen olemukseen liittyvää wow-efektiä. Tai itse asiassa pääsee parempaan koska kiintymys edellyttää monimutkaisempaa yhteenkuuluvuutta. On vain hyväksyttävä, että jokin osuus ihmisistä, aika suurikin, ei tule elämänsä aikana saamaan vastakkaiselta sukupuolelta välintöntä ihastumisen tai jopa seksuaalisen kiihottumisen katsetta. Jotkut niitä saavat aivan kiistatta säännönmukaisesti.

eri

Vierailija
127/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen perusurheilullinen kroppa, isoja lihaksia ei tarvita. Hyvä itsetunto ja sosiaaliset taidot, naiselle pitää syntyä vaikutelma että pärjäät hyvin omillasi ja elämässäsi on sisältöä ilman naistakin. Katselet vaan vaihtoehtoja rennosti ja avoimesti pilke silmäkulmassa. Pahin ja universaalein turn off on vaikutelma että olet epätoivoinen ja kuka tahansa kelpaa.

Ja koulutus, status ja raha. Näitä ei ole pakko olla, mutta näillä saa naista silloinkin kun mikään muu ei toimi. Läheskään kaikki naiset eivät ole "ostettavissa", mutta jos sinulta puuttuu luontaisesti kaikki ne ominaisuudet joilla herätetään niiden ei-materialististen naisten kiinnostus, niin tämä on ainut vaihtoehto.

Vierailija
128/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta raidallinen kravaatti

Osta musta kauluspaita

Osta mustat farkut

Vierailija
129/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkin mies voi käyttää korokkeita kengissään.

Aja loput hipsut pois ja ole reilusti kalju. Tai hanki peruukki/liimattava tupee.

Jos olet laiha ja pullohartiainen, käytä 80-luvun olkatoppaustakkeja.

Mikäli olet akneihoinen, hanki hyvä peiteaine.

Meikillä voi mieskin hämätä: vähän ripsiin ja kulmiin väriä, mustat silmänalukset piiloon - tadaa, yökerhon pimeydessä oletkin komistus!

.

Ja tärkein: muista kadota aamuun mennessä, ettet paljastu sammakoksi.

Vierailija
130/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen ja treenattu

-Pukeutuu tyylikkäästi

-Tuoksuu hyvälle

Tämä ja lisäksi jos on heikot hiukset tai kaljuuntuu, niin ajaa mieluummin kaikki pois. Hampaista kannattaa huolehtia ja muutenkin hygieniasta (kynnet, korvat jne).

Käytöstavat ja normaalit keskustelutaidot ovat suotavia myös. Niitäkin pystyy kehittämään.

Entä kieli ja taipeet?

Vierailija
131/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?

- Pidä ryhti hyvänä. Treenaa keskivartalon lihaksia, ei siksi että saisit pyykkilautavatsan, vaan sen ryhdin takia.

- Älä pelaa videopelejä (paitsi jos olet kiinnostunut samoja pelejä pelaavista naisista).

- Pidä hampaasi kunnossa. Käy rohkeasti hammaslääkärin tarkastuksissa säännöllisesti.

- Älä juo liikaa olutta. Joka ilta on liikaa.

- Tanssitaito on aina plussaa.

- Älä hanki munanjatke-autoa, -koiraa, -harrastusta. Älä leuhki tekemisilläsi. Kun tilaat ravintolassa pihvin ja naisseuralaisesi vuohenjuustosalaatin, älä rehvastele, kuinka raavas mies tarvitsee lihaa. Vältä muutenkin tekemistesi perustelua miehisyyteen vetoamalla.

- Kuuntele.

Vierailija
132/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle: ovatko ihan oikeasti kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet niitä arkkityyppisiä miehiä? Et tunne yhtään muunlaista miestä, joka olisi parisuhteessa? Ja kaikilla tuntemillasi naisilla on seurustelukumppanina tai puolisona arkkityyppinen mies? Ole rehellinen, kun vastaat.[/quote

Samaa olen miettinyt. Jos metsästää kaikkia naisia, ei lopulta saa ketään. Olisin minäkin ollut aika onneton, jos olisin ruvennut miettimään "Tietynlaista naisen arkkityyppiä, joka kerää kaikkien miesten huomion puoleensa". Onhan näitä kaunottaria joiden ympärillä pörrätään, mutta miksi edes haluaisin itselleni näitä miehiä, jotka selvästi viehättyy arkkityyppi-kaunottarista, kun itse en sellainen ole?

Jokaiselle löytyy itselle sopiva, ja siinä vaiheessa ei todellakaan olisi eduksi, jos 100% kaikista muistakin haluaa nimenomaan sen saman itselleen. Ei ole edes mahdollinen yhtälö, kaikki ei voi saada samaa. Niin siinä kävi, että minullekin se sopiva löytyi, eikä hänen ympärillään kaikki muut naiset pörränneet :)

Tsemppiä ap, ole hyvällä itsetunnolla oma itsesi niin löydät itsellesi sopivan <3

Vierailija
133/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukemattomia kertoja sanonut, ihan kuten lukuisat muutkin naiset: KYLLÄ, ulkonäkö ratkaisee. Se joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei. Sen jälkeen pitää vielä olla sopiva luonne.

Sinä et huolisi naista, joka ei saa viisaria värähtämään, eikö totta? Mikä ihme sinut saa kuvittelemaan, että naiset toimisivat toisin? Te miehet olette sen keksineet, että vain ja ainoastaan pumpatut lihakset, jykevä leuka ja 201.33 cm pituus kelpaa ja minun puolestani saatte pitää siitä mielikuvasta kiinni kun kerran siitä nautitte. Mutta kukaan ei väitä, että ulkonäöllä ei olisi merkitystä.

Jos sinulle kerta toisensa jälkeen käy niin, että sinulle haistatetaan, kun menet juttelemaan naiselle, kehotan miettimään, millaisia naisia lähestyt. Teinipissiksiä, ilmeisesti. Koska jos aikuinen nainen on ensin itse hymyillyt rohkaisevasti miehelle ja sitten haistattelee kun mies menee sanomaan "moi", niin kyllähän hänellä jonkin asteinen persoonallisuushäiriö on. Vaikea uskoa, että sitä tapahtuisi jatkuvasti.

En ole vielä itse koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa, että nainen kutsuvasti hymyilisi, että voisi lähestyä juttelemaan esim. baarissa.

Mun viimeiset kokemukset tinderistä niistä harvoista matcheista mitä yleensäkin tulee:

- Vastasi kyllä vestiin, kyselin niitä näitä. Vastaili, muttei ollut mistään minusta kiinnostunut, ei kysynyt mitään. Lopetin viestittelyn. Ei lähettänyt mitään hänkään enää.

- Vastasi viestiin ja kyselinkin. Loppujen lopuksi tapaamista ei tullut, koska hänelle oli ongelma etten ole kuin pari senttiä pidempi

- Vastasi viestiin ja kyseli minustakin, epäili että kusetan, koska näillä tiedoilla on taatusti jotain vikaa kun lapseton sinkku on vapaana. Se hyytyi sitten siihen

- Vastasi viesteihin jne jne. Kyllästyin itse kun minä olin aina se joka lähetti viestin häneltä ei tullut koskaan viestejä, testasin että 3 päivään kun en lähettänyt niin ei lähettänyt hänkään, joten ei kiinnostanut oikeasti hänelläkään

- Viimeisin ei enää ekan viestin jälkeen vastannut mitään

Tämmöistä se on itsellä vaikka täysin asiallisesti ja normaalia tutustumista on ollut.

M37

Vierailija
134/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on hankala, koska meitä on täällä miljoonia naisia ja jokaisella on oma maku. Henk. kohtaisesti haluan että mieheni on; syvällinen, hauska, oma itsensä, näyttää tunteitaan, kertoo mielipiteitään, keskustelee, on mielelään vähän syvällinen ja filosofinen, keskustelee kanssani tasa-arvoisesti. Ulkonäössä tärkeintä minulle on normaali vartalo (eli ei 140 kg, ei 40 kg, toki jos synkkaa tod. hyvin, niin tämä voi menettää merkityksensä, tai mikäli mies on huomioiva sängyssä ei ulkonäkö ole niin justiinsa), hyvä hygienia, tyyli joka sopii kyseiselle miehelle (joillekkin kauluspaita, jollekkin rento t-paita ja lippis, pääasia  on, että vaatteet tuntuvat miehen mielestä omilta ja mukavilta, ovat ehjät ja puhtaat jne.) Rahalla minulle ei ole väliä, mies jolle mammona ei ole pääasia iskee minuun paremmin, kuin rahantekijä.  Tärkeintä minulle on miehen olemus, eli se kuinka mies kantaa itsensä ja miten hän suhtautuu omaan persoonaansa ja ulkonäköönsä. Jos mies on kovin epävarma itsestään, ei pidä itsestään, kaipaa jatkuvasti hyväksyntää jne. voi olla että romanttinen suhde ei synny, koska usein romantiikka kaipaa vetovoimaisuutta ja kiinnostavuutta, jos toinen vaatii koko ajan hyväksyntää ja varmistelua, voi tilanne tuntua tukalalta (toki jokainen ihminen on varmasti epävarma jollain osa-alueella, että ei tässä mitään superihmisiä vaadita). Eli jos on huono itsetunto, masennusta jne. käy omaa historiaa läpi ja mieti miksi olet epävarma, johtuuko yhteiskunnan paineista, omista vanhemmista, muista läheisestä yms. Voi hakea apua myös ulkopuolelta psyykkeen ongelmiin.  Myös mies jolla on intohimoa johonkin harrastukseen on kiinnostava, siitä uhkuu ehkä energiaa ja elinvoimaa ( on se sitten kalastus, musiikki, kirjallisuus, pelit, piirtäminen, moottoriurheilu tms.)

Mutta nämä on todellä yksilöllisiä asioita, joten mitään yhtä oikeaa vastausta ei ole, oman elämän eteenpäin vieminen on pääasia ja oman psyykkeen hoitaminen.  Täällä  voi kuulla kärkkäitä kommentteja oikeanlaisesta miehisyydestä, ihmiset tykkäävät purkaa agressiota ja olla ilkeitä kun voi tehdä sen anonyymisti netissä.  Te kaikenlaiset miehet olette ihania !

Vierailija
135/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille se on tärkeämpi kuin toisille. Jos tiedostaa ettei ulkonäkö ole itsellä se kaikkein vahvin ominaisuus, kannattaa keskittyä niihin naisiin, joille se on vähemmän tärkeä. Jos nainen tekee pelkän ulkonäön perusteella päätöksen ettei ole kiinnostunut sinuun tutustumaan, se on hänen päätöksensä ja tiedät jatkaa etsimistä toisaalta.

Juu ei tässä ole eroa sukupuolten välillä. Täysin hyvään ja toimivaan parisuhteeseen voi päästä myös ilman välitöntä ulkoiseen olemukseen liittyvää wow-efektiä. Tai itse asiassa pääsee parempaan koska kiintymys edellyttää monimutkaisempaa yhteenkuuluvuutta. On vain hyväksyttävä, että jokin osuus ihmisistä, aika suurikin, ei tule elämänsä aikana saamaan vastakkaiselta sukupuolelta välintöntä ihastumisen tai jopa seksuaalisen kiihottumisen katsetta. Jotkut niitä saavat aivan kiistatta säännönmukaisesti.

eri

Kyllä. Moni myös ajattelee, että välitön ihastuminen ja seksuaalisen kiihottumisen katse voi olla jopa pitkän suhteen kannalta epäedullinen asia. 

Sillä välin kun muut himon kiihkoissaan jo bylsivät, koska ihastuivat ja kiihottuivat niin voimakkaasti ja nopeasti, toiset tutustuu toistensa luonteisiin, arvoihin, tulevaisuuden suunnitelmiin ja haaveisiin. Ja kyllä, se ihastuminen ja kiihko voi syttyä yhtä voimakkaaksi myöhemminkin, ja kestää paremmin kun on samaa arvopohjaa =) 

Vierailija
136/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiset asiat kuntoon:

Hyvä hygienia

Tuoksu hyvälle

Laihduta normaalipainoon ja urheile kroppa hyvännäköiseksi

Pukeudu siististi puhtaisiin vaatteisiin

Sisäiset asiat kuntoon:

Hyvät käytöstavat

Opettele keskustelemaan

Ota nainen huomioon sängyssä

Näin!

Ja vielä lisään tarkennukseksi, että hyvälle tuoksuminen EI tarkoita, että kaadetaan puoli pulloa partavettä. 

Tässäkin nuo vinkit on sellaisia, että ollaan jo tavallaan tapaamisessa. Ihan hyviä perusjuttuja muutoin.

M37

Vierailija
137/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukemattomia kertoja sanonut, ihan kuten lukuisat muutkin naiset: KYLLÄ, ulkonäkö ratkaisee. Se joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei. Sen jälkeen pitää vielä olla sopiva luonne.

Sinä et huolisi naista, joka ei saa viisaria värähtämään, eikö totta? Mikä ihme sinut saa kuvittelemaan, että naiset toimisivat toisin? Te miehet olette sen keksineet, että vain ja ainoastaan pumpatut lihakset, jykevä leuka ja 201.33 cm pituus kelpaa ja minun puolestani saatte pitää siitä mielikuvasta kiinni kun kerran siitä nautitte. Mutta kukaan ei väitä, että ulkonäöllä ei olisi merkitystä.

Jos sinulle kerta toisensa jälkeen käy niin, että sinulle haistatetaan, kun menet juttelemaan naiselle, kehotan miettimään, millaisia naisia lähestyt. Teinipissiksiä, ilmeisesti. Koska jos aikuinen nainen on ensin itse hymyillyt rohkaisevasti miehelle ja sitten haistattelee kun mies menee sanomaan "moi", niin kyllähän hänellä jonkin asteinen persoonallisuushäiriö on. Vaikea uskoa, että sitä tapahtuisi jatkuvasti.

En ole vielä itse koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa, että nainen kutsuvasti hymyilisi, että voisi lähestyä juttelemaan esim. baarissa.

Mun viimeiset kokemukset tinderistä niistä harvoista matcheista mitä yleensäkin tulee:

1. Vastasi kyllä vestiin, kyselin niitä näitä. Vastaili, muttei ollut mistään minusta kiinnostunut, ei kysynyt mitään. Lopetin viestittelyn. Ei lähettänyt mitään hänkään enää.

2. Vastasi viestiin ja kyselinkin. Loppujen lopuksi tapaamista ei tullut, koska hänelle oli ongelma etten ole kuin pari senttiä pidempi

3. Vastasi viestiin ja kyseli minustakin, epäili että kusetan, koska näillä tiedoilla on taatusti jotain vikaa kun lapseton sinkku on vapaana. Se hyytyi sitten siihen

4. Vastasi viesteihin jne jne. Kyllästyin itse kun minä olin aina se joka lähetti viestin häneltä ei tullut koskaan viestejä, testasin että 3 päivään kun en lähettänyt niin ei lähettänyt hänkään, joten ei kiinnostanut oikeasti hänelläkään

5. Viimeisin ei enää ekan viestin jälkeen vastannut mitään

Tämmöistä se on itsellä vaikka täysin asiallisesti ja normaalia tutustumista on ollut.

M37

Numeroin nuo kokemuksesi, jotta olisi helpompi keskustella.

Nro 1: Mistä hänessä kiinnostuit? Mikä hänen profiilissaan herätti tunteen, että juuri te kaksi voisitte sopia yhteen?

Nro 2: Sama kysymys kuin edellä. Ja koska en käytä Tinderiä niin kysäisen, onko siellä tapana ilmoittaa pituus? Jos, niin onko sinulla tietoinen päätös olla kertomatta sitä profiilissa?

Nro 3: Sama kysymys kuin edellisistä.

Nro 4: Kirjoitit "ei kiinnostanut oikeasti hänelläkään" - tarkoitatko, että et itsekään ollut oikeastaan hänestä kiinnostunut?

Nro 5: Sama kysymys kuin edellisistä.

Vierailija
138/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksi tietenkään riitä, jos se ei satu olemaan just se kaikkein kaunein missi/malli/fitnesspimu.

Vierailija
139/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita vinkkejä! LOL

Itse tykkään miehistä, joilla on mielipiteitä. Tykkään keskustella, jopa vähän väitellä, ja miehessä pitää olla jotain, joka tekee miehestä mielenkiintoisen ja persoonallisen. Tykkään riittävän machoista miehistä, mutta silti oman naisen kanssa pehmeistä ja huomioonottavista. Huumorintajua on löydyttävä ja riittävästi älykkyyttä. 

Ulkonäkö ei ole tärkein juttu, eikä etenkään mikään pituus. Kunhan on siisti ja riittävän itsevarma. Ei mieluusti mitään "muodin mukaista pukeutumista ja tyyliä", vaan oma (normaali) tyyli.

Ja ehdottomasti jos mies pyytää treffeille, niin mies myös tarjoaa. Ei tarvitse järjestää mitään kalliita treffejä, kahvittelu on ok. Mutta nämä laskun puolittajat unohtaisin täysin, en jaksa nillittämistä muutamasta eurosta. Jos itse pyytäisin miehen treffeille, tarjoaisin hänelle myös.

Vierailija
140/222 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Vastasi kyllä vestiin, kyselin niitä näitä. Vastaili, muttei ollut mistään minusta kiinnostunut, ei kysynyt mitään. Lopetin viestittelyn. Ei lähettänyt mitään hänkään enää.

2. Vastasi viestiin ja kyselinkin. Loppujen lopuksi tapaamista ei tullut, koska hänelle oli ongelma etten ole kuin pari senttiä pidempi

3. Vastasi viestiin ja kyseli minustakin, epäili että kusetan, koska näillä tiedoilla on taatusti jotain vikaa kun lapseton sinkku on vapaana. Se hyytyi sitten siihen

4. Vastasi viesteihin jne jne. Kyllästyin itse kun minä olin aina se joka lähetti viestin häneltä ei tullut koskaan viestejä, testasin että 3 päivään kun en lähettänyt niin ei lähettänyt hänkään, joten ei kiinnostanut oikeasti hänelläkään

5. Viimeisin ei enää ekan viestin jälkeen vastannut mitään

M37

Numeroin nuo kokemuksesi, jotta olisi helpompi keskustella.

Nro 1: Mistä hänessä kiinnostuit? Mikä hänen profiilissaan herätti tunteen, että juuri te kaksi voisitte sopia yhteen?

Nro 2: Sama kysymys kuin edellä. Ja koska en käytä Tinderiä niin kysäisen, onko siellä tapana ilmoittaa pituus? Jos, niin onko sinulla tietoinen päätös olla kertomatta sitä profiilissa?

Nro 3: Sama kysymys kuin edellisistä.

Nro 4: Kirjoitit "ei kiinnostanut oikeasti hänelläkään" - tarkoitatko, että et itsekään ollut oikeastaan hänestä kiinnostunut?

Nro 5: Sama kysymys kuin edellisistä.

1. Hänellä oli kiinnostava profiili johon oli viitsitty panostaakin. Kertoi etsivänsä tavallista luotettavaa miestä ja harrastuksissakin oli samaa. Ulkoisestikkin oli kiinnostava, joten why not.

2. Hänellä oli vain pari kuvaa joten ulkonäön perusteella menin, paljastui keskustelussa mielenkiintoiseksi naiseksi. Minulla siis näkyi koko ajan oma pituus 180cm, hänellä ei.

3. Tämä oli myös kuvien perusteella

4. Tarkoitin, että oli kuten edellisetkin ettei sitten kuitenkaan hirveästi hänelläkään kiinnostanut. En tarkoittanut itseäni

5. Kuvien perusteella. Jos siis et tiedä ennestään niin naisethan ei tuonne Tinderiin viitsi pahemmin mitään kuvauksia kirjoitella, pelkät kuvat suurimmalla osalla. Pitää kuvien perusteella vain yrittää päätellä jotain ja kyselemällä lähteä liikenteeseen, että minkälainen ihminen sieltä kuvien takaa löytyy. Oletettavasti jotain yhteistä on ehkä nainen löytänyt minun profiilista jos tykkäyksen on laittanut.

M37