Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
201/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on pilannut naisten odotukset miehistä. Naiset ajattelevat nykyään, että ovat astetta paremman näköisiä kuin oikeasti ovat.

- Otetaan kuvia sellaisesta kulmasta, että kaksoisleuka ei näy. Näille kelpaa sitten vain sporttinen mies, vaikka itse ei tehdä mitään. Statusta ja rahaa ei välttämättä tarvitse olla, mutta ulkonäön pitää olla ylempää keskiluokkaa.

- Fitness-sporttifriikit. Näille kelpaa vain ultratreenatut miehet, joilla täytyy myös olla rahaa.

- Keskivertoa varakkaammat ja statuksen omaavat naiset. Näille kelpaa vain vanhempi mies, jolla on vielä enemmän rahaa ja statusta ja vene Lauttasaaressa.

Ei siis mikään ihme, että normaaleille miehille jäävät ne epätoivoiset yksinhuoltajat tai mielenterveystapaukset.

Miten se käsitys omasta ulkonäöstä tähän liittyy? Ei minun miesmakuni ainakaan riipu peilikuvasta. Ainoa kriteeri on molemminpuolinen syvä ihastuminen ja siitä en jousta. Jos ei löydy, niin ollaan ilman. Ja minä ihastun kivannäköisiin sosiaalisiin miehiin, ei se siitä muutu vaikka itsetunto putoaisi miten alas.

Vierailija
202/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että mun kaikki matchit on tavismiesten kanssa. 

Olen varmaan pelannut tätä ihan väärillä säännöillä, kun olen laittanut ne joista tykkään oikealle (= tavalliset, hyvät kasvokuvat joista näkyy selvästi miehen ulkonäkö, sekä jonkinlainen profiiliteksti, jotain persoonallista) ja ne joista en tykkää vasemmalle (= aurinkolasit tai muuten kasvot piilossa, paidattomat, hissi- ja peiliselfiet, tatuoidut, hyvin ylipainoiset). 

Tällä viikolla menen toisille treffeille 172cm blondin kemiaa opiskelleen vaelluksesta tykkäävän miehen kanssa, jolla on lempeä katse ja jonka kanssa ekalla kerralla keskusteltiin sekä Yhdysvaltain politiikasta että siitä mikä on paras videopeli.

Akateemisesti koulutettu, liikunnallinen (ja oletettavasti normaalipainoinen) ja keskustelutaitoinen mies on tavis?

Nytkö se ei olekaan ongelma, että mies on "vain" 172 cm pitkä ja vaalea? :-DDDDDDDDDDDDDDD

Omasta mielestäni mies kuulostaa mitä suurimmassa määrin tavikselta. Oikeastiko keskustelutaito ei mielestäsi ole tavallista?

eri

No aika usein olen törmännyt ihmisiin, jotka osaavat keskustella vain oman alan asioista. Politiikasta keskustelu ilman mouhoamista on harvinainen taito sekin. Naiset jaksavat aina muistuttaa miten akateemisia miehiä on liian vähän, joten pelkästään tuo koulutus nostaa miehen pois tavislokerosta. En jaksa etsiä pituudesta mitään keskihajontoja, mutta pituus vaikuttaa olevan ihan tavallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muahahahaa, kamalaa kun joutuu aikuisena miehenä opettelemaan arvostamaan naisia jos sellaisen seuraan haluaa. 🤣 Sinulta se tosin jääkin väliin kun arvostus on vieras käsitys ja mietit ettet halua sellaista teeskennellä. Newsflash, teeskentelijät jää kyllä kiinni, kehittäkää nyt h*lvetti sentään niitä tunnetaitojanne ruikuttamisen sijaan.

Naiset ovat alempi elämänmuoto eikä sille mitään voi.

No sitten sinun varmaan pitää olla kokonaan ilman naista.

Vierailija
204/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjestas. Tulkaa pois sieltä tinderistä jos se näin teitä itkettää. Miksi olette siellä?

Enpä ole koskaan minkään maailman tinderiä mihinkään tarvinnut ja ihan tavallisten miesten kanssa olen pariutunut. Eikä tulisi mieleenkään olettaa, että treffisovellus edes kertoisi pariutumisesta noin ylipäänsä, sehän kertoo vain suosion sillä nimenomaisella alustalla. Eihän siellä monikaan edes etsi tai tavoittele kuin suurta määrää mätsejä?

Eräs hulluuden määritelmistä on muuten se, että toistaa samaa ja odottaa eri lopputulosta. Tuli vaan mieleen.

Ja milloin tämä oli?

v. 1995, kun olit nuori ja kävit opiskelijabileissä?

Nyt käytännössä, siis vuonna 2020, uusia ihmisiä ei oikein tapaa yhtään missään, kun kaikki paikat on kiinni ja teet töitä vain etänä.

Vierailija
205/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan pelannut tätä ihan väärillä säännöillä, kun olen laittanut ne joista tykkään oikealle (= tavalliset, hyvät kasvokuvat joista näkyy selvästi miehen ulkonäkö, sekä jonkinlainen profiiliteksti, jotain persoonallista) ja ne joista en tykkää vasemmalle (= aurinkolasit tai muuten kasvot piilossa, paidattomat, hissi- ja peiliselfiet, tatuoidut, hyvin ylipainoiset). 

Tällä viikolla menen toisille treffeille 172cm blondin kemiaa opiskelleen vaelluksesta tykkäävän miehen kanssa, jolla on lempeä katse ja jonka kanssa ekalla kerralla keskusteltiin sekä Yhdysvaltain politiikasta että siitä mikä on paras videopeli.

Akateemisesti koulutettu, liikunnallinen (ja oletettavasti normaalipainoinen) ja keskustelutaitoinen mies on tavis?

Nytkö se ei olekaan ongelma, että mies on "vain" 172 cm pitkä ja vaalea? :-DDDDDDDDDDDDDDD

Omasta mielestäni mies kuulostaa mitä suurimmassa määrin tavikselta. Oikeastiko keskustelutaito ei mielestäsi ole tavallista?

eri

No aika usein olen törmännyt ihmisiin, jotka osaavat keskustella vain oman alan asioista. Politiikasta keskustelu ilman mouhoamista on harvinainen taito sekin. Naiset jaksavat aina muistuttaa miten akateemisia miehiä on liian vähän, joten pelkästään tuo koulutus nostaa miehen pois tavislokerosta. En jaksa etsiä pituudesta mitään keskihajontoja, mutta pituus vaikuttaa olevan ihan tavallinen.

Mouhoaminen on kivaa.

t. eri eri

Vierailija
206/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmas sanasi sen kertoi.

Sinä katselet vain kauniita naisia. Tavikset ei sulle kelpaa?

Jaa-a. Mitähän itselleni kävisi tinderissä. Naamalla en osumia keräisi, mutta vartaloni on melkoisen pantava.

Suomalaisessa Tinder-testissä oli tuollainen keissi.

Tavallinen kroppa, ikää n. 30. Tärähtänyt kuva jossa kasvoista ei saanut selvää.

Olisiko 180/300 matchia tullut.

Vierailija
207/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut kuulla noiden kahden tinderissä oikeasti naisia livenä asti tavanneiden miesten vinkit, mutta kumpikin piti tiedot itsellään :/

M37

Itsellä toki sijainti ( pääkaupunkiseutu ) tarjoaa laajemman käyttäjämäärä. Toki se toimii toisinkinpäin eli myös miehiä on enemmän palvelussa. 

Olen laittanut useamman kuvan itsestäni. Ilman aurinkolaseja tai päähineitäkin ja hymyilen vähintään yhdessä kuvassa. Tämän lisäksi olen kirjoittanut itseäni kuvaavan profiiliteksin. Kun sitten match tulee, niin laitan suht pian avausviestin. Asiallinen tervehdys ja jonkin kysymys mieluiten naisen profiilitekstiin viitaten. Keskutellut sitten naisen kanssa kuin ihmisten kanssa kuttelisin kasvotustenkin eli kummankin elämästä tai päivänpolttavista asioista. En utelu seksielämästä kylmiltään vaikka joskus keskustelu voikin sinnekin puolelle edetä. Pitää kuitenkin kyetä lukemaan toisen vastauksia, että millaista fiilistä puolin ja toisin tulee.  

Nämäkin oli ihan normisetit, näin olen itsekin toiminut.

M37

Vierailija
208/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot miesten ja naisten välillä Tinderissä ovat kyllä hurjat.

Omasta kaveripiiristä nainen joka sanoi ettei uskaltaisi yrittää minua koska on ylipainoinen ja niin tavallinen, treffaili myöhemmin Tinderissä ammattifutarin ja toimitusjohtajan kanssa (toki hakivat vain seksiä, ja tj oli naimisissa)

Olen itse ulkonäöllisesti alle keskitason ja melko pienituloinen.

Miehistä tasan yksi on siellä pärjännyt, hyvin komea naistenmies. Oli naimisissa silloin, mutta kyllästyi perhearkeen kun vaimo odotti lasta eikä seksiä tullut säännöllisesti.

Jokainen muu mies joka on Tinderistä puhunut, on sanonut ettei matcheja tule. Parisuhteen on löytänyt vain yksi.

Naiset saavat läjäpäin tykkäyksiä ja matcheja ja aika usein uskovat mitä haluavat uskoa.

Vierailija
209/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on sanonut täällä että mätsäsi Tinderissä ihan tavallisten miesten kanssa. Minulla sama juttu. Vaikka valikoin aika tarkkaan kenestä tykkäsin, kyllä heittämällä suurin osa heistä oli ihan normaaleja miehiä. Yksi huippu-urheilija mätsilistaltani löytyi, mutta ihan tavallinen ihminen hänkin.

Huippu-urheilijakin on jo tavis. Eipä ihme kun oikeat tavikset ei sitte oikee saa sukkia pyörimään jalassa.

Vierailija
210/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmas sanasi sen kertoi.

Sinä katselet vain kauniita naisia. Tavikset ei sulle kelpaa?

Jaa-a. Mitähän itselleni kävisi tinderissä. Naamalla en osumia keräisi, mutta vartaloni on melkoisen pantava.

Suomalaisessa Tinder-testissä oli tuollainen keissi.

Tavallinen kroppa, ikää n. 30. Tärähtänyt kuva jossa kasvoista ei saanut selvää.

Olisiko 180/300 matchia tullut.

Niin ja verrokkina:

Keskivertoa komeampi mies hyvillä kuvilla ja hyvillä profiileilla (naiset apuna konsultoimassa) sai n. kymmenesosan noista matcheista.

Esimerkiksi kanoottikuvalla tuli 13/300 matchia. Mies kirjoitti jokaiselle matchille, 0 vastasi. Eli komeahko mies ja harrastuskuva, suosio tasan nolla.

Nainen, normaali kroppa, täysin epäonnistunut kuva, tekstinä luokkaa pari hymiötä, 180/300 matchia ja 50+ viestiä.

Vierailija
211/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kaveripiiristä nainen joka sanoi ettei uskaltaisi yrittää minua koska on ylipainoinen ja niin tavallinen, treffaili myöhemmin Tinderissä ammattifutarin ja toimitusjohtajan kanssa (toki hakivat vain seksiä, ja tj oli naimisissa)

Miehistä tasan yksi on siellä pärjännyt, hyvin komea naistenmies. Oli naimisissa silloin, mutta kyllästyi perhearkeen kun vaimo odotti lasta eikä seksiä tullut säännöllisesti.

Jokainen muu mies joka on Tinderistä puhunut, on sanonut ettei matcheja tule. Parisuhteen on löytänyt vain yksi.

Naiset saavat läjäpäin tykkäyksiä ja matcheja ja aika usein uskovat mitä haluavat uskoa.

Ja juuri tuohon naiseen olit ihastunut ja hänet olisit halunnut saada? Vai miten se on sinulta pois, ketä hän deittailee?

Vierailija
212/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on sanonut täällä että mätsäsi Tinderissä ihan tavallisten miesten kanssa. Minulla sama juttu. Vaikka valikoin aika tarkkaan kenestä tykkäsin, kyllä heittämällä suurin osa heistä oli ihan normaaleja miehiä. Yksi huippu-urheilija mätsilistaltani löytyi, mutta ihan tavallinen ihminen hänkin.

Huippu-urheilijakin on jo tavis. Eipä ihme kun oikeat tavikset ei sitte oikee saa sukkia pyörimään jalassa.

Jep.

Ja huomaa, "suuri osa oli ihan taviksia". Ei siis suurin osa, vaan suuri osa.

Ja tokihan muistamme että tutkitusti naisten mielestä nettitreffeillä vasta top 20% mies on keskiverto.

Vierailija
213/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, hän on mielestäni ihan tavallinen mies. Koulutuksella ei ole väliä, mutta ei kai kemian opiskelua pidetä yleisesti seksikkäänä? Täällähän aina valitetaan että naiset tykkäävät vain lentäjä-kirurgeista.

Hän ei ole ehkä varsinaisesti liikunnallinen, ainakaan t-paidan alta en mitään pullistelevia lihaksia nähnyt. Normaalipainoinen kyllä - itsekin olen muodokas hoikahko nainen, enkä viehäty ylipainoista. Sitä paitsi normaalipaino on se normaali - tavallinen mies on normaalipainonen, eikö?

Keskustelutaitoinen, kyllä aivan ehdottomasti! Tavallinen mies tietää maailmasta jotain muuta kuin oman kylän juorut. Pitää lukea, seurata, pohtia, olla kiinnostunut maailmasta. Jos tämä ei ole tavallista niin mikä sitten? Ja tuppisuunko pitäisi jotenkin erityisesti hurmata? En minä hiljaisia karta mutta luuletko oikeasti että ventovieraan ihmisen kanssa on hauskaa, jos hän ei pysty keskustelemaan tai hänellä ei ole mielipiteitä mistään asiasta?

Vierailija
214/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä voi vaihtaa nyt myös maata, ap koita Venäjää tai Thaimaata

Vierailija
215/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin oli ihan normisetit, näin olen itsekin toiminut.

M37

Jos sinulla profiili ollut kauan päällä, niin kannattaa poistaa ja pitää kuukauden tauko. Noin kuukaudessa tiput uudempien käyttäjien tullessa palveluun ja näkyvyytesi heikkenee ellet ala maksamaan palvelusta. Itsellä parhaiten tykkäyksiä tuli ekan kuukauden ja sitten muuttuu satunnaisemmiksi kun harvempi nainen selaa koko alueen tarjonnan läpi.

Vierailija
216/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tuohon naiseen olit ihastunut ja hänet olisit halunnut saada? Vai miten se on sinulta pois, ketä hän deittailee?

En ollut ihastunut. Muuten olisin varmaankin vastannut että olen kiinnostunut myös kun hän vihjaisi olevansa kiinnostunut.

Pointtina oli lähinnä osoittaa Tinderin vaikutus. Nainen joka katsoi että olisin hänelle hyvä saalis meni Tinderiin, huomasi saavansa huipputason miehiä ja sen jälkeen nosti riman ihan eri tasolle. Miestä ei toki löytynyt, koska parisuhde on eri asia kuin salasuhde tms.

Vierailija
217/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se 30v alkkis on ainoa, mihin rahkeet riittää, niin sehän on silloin sun tasoa. Miksi tavoittelet tasoistasi parempaa ja valitat, kun et saa?

Vierailija
218/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Jos tavismiehet käyttäytyisivät kuten tavismiesten kuuluu, eli etsisivät tavisnaista tavisperhettä perustamaan, vienti olisi taattu.

Sen sijaan tavismiehet larppaavat nykyään panoalfoja ja "katselevat vain" tai "haluavat pitää vain hauskaa" tai "eivät etsi mitään vakavaa", ja kaikki naiset tajuavat, että tuossa on nyt alfan paska luonne omegan paskassa ruumiissa, ja swaippaavat vasuriin - niinkun kuuluukin.

Aamen!

Vierailija
219/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Juuri näin :D. Täällä valitetaan kun vain pitkät, tummat, superkomeat, lihaksikkaat naisten pyörittäjät saavat kaikki matchit ja treffit. Sitten kun tykkäänkin lyhyestä ja vaaleasta "nörttiammatissa" olevasta, niin kummasti sekin mies on nyt jotain yleisesti tunnustettua huipputasoa ja ilmeisesti tein jonkun synnin kun hänestä kehtasin naisena tykätä. Olisi pitänyt tykätä 160 cm peruskoulun jälkeen työttömänä olleesta ylipainoisesta alkoholistista joka istuu kalsareissa sohvalla katsomassa jotain suomalaista tositeeveetä, röyhtäilee eikä saa sanaakaan suustaan tms...? 

Vierailija
220/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos se 30v alkkis on ainoa, mihin rahkeet riittää, niin sehän on silloin sun tasoa. Miksi tavoittelet tasoistasi parempaa ja valitat, kun et saa?

Tinder-taso on eri asia kuin livetaso.