Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.
Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.
Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.
Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.
Kommentit (2120)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti naiset ei halua miestä joka ei ole tullut tois(t)en nais(t)en hyväksymäksi.
Tämä on yhtä vammaista kuin työnantajat jotka vaativat edellistä kokemusta alasta tai muuten et voi saada sitä duunia.Tinderissä on tasan kahdenlaisia naisia; Niitä jotka haluavat munaa ja niitä jotka vain testaavat markkina-arvoaan ja kerjäävät kehuja.
Ne miehet, jotka ovat kumppanin Tinderin kautta löytäneet eivät ulise av -palstalla. Sinusta näkee jo kyllä ihan täällä, mikä on syy siihen, että sinä et ole löytänyt. Todella halveksiva ja alentuva asenne naisia kohtaan on sinulla.
Joka toinen päivä syntyy yksi tämän sisältöinen ketju. Eikö tämä aihe ole jo puhuttu läpi.
Jos yhtä naista kohden on kolme-viisi miestä, niin kait tuon pitäisi olla selvää, että kilpailua syntyy. Noin kaksi-neljä miestä jää vähemmälle huomiolle ja he sitten vuorollaan availevat näitä ketjuja tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että joudut TYYTYMÄÄN yh-naisiin? Vit*u mikä idiootti olet. Voi luoja.
Niinpä. Voisin näin yksinhuoltajana sanoa, että minun rimani on kyllä paljon korkeammalla kuin olisi ilman eroa ja lapsia. Ja isää minun lapsilleni ei tarvitse leikkiä, kestää kauan ennen kuin heihin saa edes tutustua. Tinderistä olen poiminut paljon hyvää seuraa, kivoja nuoria urheilijoita, joitakin julkisuuden henkilöitä, yritysjohtajia jne. Mutta parisuhteseen alan vasta, kun rakastun todella syvästi.
Niinpä. Kyllä se on hienoa kun tinderissä on naisten markkinat. Naisille se siis on. 99% miehille se taas on voi voi. Hymysuin pitää hyväksyä jotain skeidatason naisia tai olla ilman.
Ja uskokaan pois, aniharva mies oikeasti mitään yhoota haluaa. Luulisi tuon olevan itsestään selvää. Pussien tyhjentämiseen sellaiset kyllä kelpaavat. Ja sellaisella oleminen ei kyllä ole mikään kerskumisen arvoinen asia.
- ap
Hei ap, vastaisitko ystävällisesti viestiini numerolla 55? Löytyy sivulta 3.
Vastasin jo tohon.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä syntyy yksi tämän sisältöinen ketju. Eikö tämä aihe ole jo puhuttu läpi.
Jos yhtä naista kohden on kolme-viisi miestä, niin kait tuon pitäisi olla selvää, että kilpailua syntyy. Noin kaksi-neljä miestä jää vähemmälle huomiolle ja he sitten vuorollaan availevat näitä ketjuja tänne?
Ei-tämä.asia ei mene tietyille ihmisille kaaliin
Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Jos tavismiehet käyttäytyisivät kuten tavismiesten kuuluu, eli etsisivät tavisnaista tavisperhettä perustamaan, vienti olisi taattu.
Sen sijaan tavismiehet larppaavat nykyään panoalfoja ja "katselevat vain" tai "haluavat pitää vain hauskaa" tai "eivät etsi mitään vakavaa", ja kaikki naiset tajuavat, että tuossa on nyt alfan paska luonne omegan paskassa ruumiissa, ja swaippaavat vasuriin - niinkun kuuluukin.
Taas tätä naisen logiikkaa. "Olen entistä valikoivampi miesten suhteen koska ne tavismiehet kuitenkin ovat yhtä kusipäitä kuin se alfa chad." -> alfa-chadillä on entistäkin enemmän panoja. Tosi v-tun hieno ratkaisu, joo.
Sen näkee naamasta oli kyse Chadi, Alfredi tai ihan vaan Fredi. Fredikin itse asiassa olisi kivempi mätsi kuin nämä nykyiset nettimaukujat.
Hei ap, vastaisitko tähän?
Miksi puhut ihmisistä niin rumasti? Miksi "tyydyt" mielestäsi rumiin naisiin? Etkö tajua kuinka törkeää tuollainen on? Kukaan ei halua olla mikään tyydyke.
Joopa joo. Kumma juttu, ettei ne kaunottaret kattele tollasta ukkoa. Niillä kaunottarillakin on usein niitä 30v yh alkkis kavereita ja aika harva niistä näkee kaverinsa noin tai haluu kuulla miehen suusta tollasta.
Ja btw mä oon sellanen 30v "alkkis" eronnu kahden lapsen äiti. Kyllä, tinder on ihan mahtava koska sielt saa myös niitä hotteja pitkiä miehiä, mut kyl oon mätsänny tavistenki kanssa. Ja kyllä mua on kysytty ulos ihan kaupan eessä ja bussipysäkilläkin, vaikka oonkin sun silmissä alempaa kastia kun ne "kaunottaret". Niin ja tosiaan, tiesitkö, että kaikki niistä hottis timmeistä pitkistä miehistäkään ei halua sellasta "kaunotarta". Luojan kiitos ihmiset tykkää eri asioista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vikaMutta kun se ON naisten vika.
- ap
Miten niin se on naisten vika?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vikaMutta kun se ON naisten vika.
- ap
Olet salee työtön tms. varaton. Mikään muu ei selitä tätä viikottaista jankuttamista. Tsekkasin muuten niitä BMI 17 naisia näyttää oikeasti olevan tarjolla Thaimaassa (shokeeraavaa!)
Vierailija kirjoitti:
voi v*ttu mikä ketju taas, luin läpi ja sattuu päähän. menkää ihmiset baareihin ja jättäkää tinderit yms. skeidasovellukset.
Baarit testattu ja sieltä kyllä seuraa nykyään löydä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että joudut TYYTYMÄÄN yh-naisiin? Vit*u mikä idiootti olet. Voi luoja.
Niinpä. Voisin näin yksinhuoltajana sanoa, että minun rimani on kyllä paljon korkeammalla kuin olisi ilman eroa ja lapsia. Ja isää minun lapsilleni ei tarvitse leikkiä, kestää kauan ennen kuin heihin saa edes tutustua. Tinderistä olen poiminut paljon hyvää seuraa, kivoja nuoria urheilijoita, joitakin julkisuuden henkilöitä, yritysjohtajia jne. Mutta parisuhteseen alan vasta, kun rakastun todella syvästi.
Niinpä. Kyllä se on hienoa kun tinderissä on naisten markkinat. Naisille se siis on. 99% miehille se taas on voi voi. Hymysuin pitää hyväksyä jotain skeidatason naisia tai olla ilman.
Ja uskokaan pois, aniharva mies oikeasti mitään yhoota haluaa. Luulisi tuon olevan itsestään selvää. Pussien tyhjentämiseen sellaiset kyllä kelpaavat. Ja sellaisella oleminen ei kyllä ole mikään kerskumisen arvoinen asia.
- ap
Kuka kerskuu? Olen halunnut kivaa seuraa ja hyvää seksiä ja saanut. Parisuhdetta on halunnut moni mies, en minä. Vielä.
Päästä valo ja lämpö sisääsi ja ala kunnioittaa ihmisiä ehdoitta, niin sulle aukeaa ihan uusi maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi v*ttu mikä ketju taas, luin läpi ja sattuu päähän. menkää ihmiset baareihin ja jättäkää tinderit yms. skeidasovellukset.
Baarit testattu ja sieltä kyllä seuraa nykyään löydä.
M37
Seuraavaksi yrität kavereidesi pikku- ja isosiskot. Usein puoliso löytyy niistä. Ennen seksiä vain pyydät kaverilta luvan ja etiketin mukaan hänen tulee myöntää se.
Tuu pois sie tinderistä, tänne oikiaan elämään.
Enhä mie voi luvata, että saanti paranee, mut kokeile.
Ihan ilmainen vihje. Hommatkaa harrastus jossa tapaa naisia. Siellä voi tutustua ja asiat kehittyy jos kehittyy. Crossfit varmaan paras tähän.
Itsellä harrastus jossa miehiä ja naisia melkein 50/50. Tehdään yhdessä kisamatkoja ja seuran juhlia. Vientiä olisi ellen olisi naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Miten niin se on naisten vika?!?!
Hoh hoijaa. Naisten hypergamia eli kelpuuttavat vain yli oman tason miehiä -> jännis chad alkaa pitämään panorinkiä -> "miehet ovat kusipäitä. Ryhdynpä entistä valikoivemmaksi" -> top 20% miesten sijaan nyt vain top 1%:lla on vientiä -> tavismiehet ymmärtävät pelin hengen -> naisvihaa ym kivaa.
Betat pystyy alfojen tapaan pistää naisen tilaukseen. Kyllä, tiedän jopa alfojen tilanneen mieluisamman naisen. Suotta tyytyy mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, vastaisitko tähän?
Miksi puhut ihmisistä niin rumasti? Miksi "tyydyt" mielestäsi rumiin naisiin? Etkö tajua kuinka törkeää tuollainen on? Kukaan ei halua olla mikään tyydyke.96% miehistä joutuu tyytymään. Tuoko on sulle joku ylläri?
- ap
Näinhän se sinun maailmasta näyttäytyy. Kuten alkkiksen mielestä kaikki on vähintään kaappijuoppoja tai vaimonhakkaaja mielestä kaikki hakkaa salaa vaimojaan. Oikeassa maailmassa ja oikeassa elämässä on onnellisia ja tasapainoisia tavismiehiä, jotka on parisuhteessa tavis-naisen kanssa, joita he rakastavat , kunnioittavat ja jopa seksuaalisesti haluavat. Mutta tämä ei tule sinulle koskaan olemaan mahdollista
Bon Voyage sinulle yksinäiseen ja onnettoman.ja katkeraan elämääsi. Sääliksi käy, kun ainoa olisi elämässä on aloittaa näitä ulinaketjuja samasta aiheesta akkojen juorupalstalla
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä toivoisin että jokainen simp jättäisi naisten lähestymisen väliin, ihan siitä syystä, että nykyinen malli missä janoiset miehet kuolaavat naisten perään ja tekevät kaiken maailman sirkustemppuja, kääntyy kaikkia miehiä vastaan. Naiset oppivat että aina löytyy joku epätoivoinen mies joka kustantaa.
Ja se on yksinkertaisesti väärin.
Antaa naisten vaihteeksi olla aloitteellisia.
Tuollainen maa on jo: Viro. Kuulemma siellä naiset tekee enemmistö aloitteista virolaisille miehille.
Jos ei halua perinteistä niin sit pysyttelee Pohjoismaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vika
Mä olisin halunnut kuulla noiden kahden tinderissä oikeasti naisia livenä asti tavanneiden miesten vinkit, mutta kumpikin piti tiedot itsellään :/
M37
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä toivoisin että jokainen simp jättäisi naisten lähestymisen väliin, ihan siitä syystä, että nykyinen malli missä janoiset miehet kuolaavat naisten perään ja tekevät kaiken maailman sirkustemppuja, kääntyy kaikkia miehiä vastaan. Naiset oppivat että aina löytyy joku epätoivoinen mies joka kustantaa.
Ja se on yksinkertaisesti väärin.
Antaa naisten vaihteeksi olla aloitteellisia.
Naisethan ovat aloitteellisia Tinderissä.
Minulle kelpaa vain mukava ja oikeasti kiltti mies. Ei katkerat naisvihaajat ikinä. Niistä profiileita kyllä näkee kumpaan mies kuuluu. Jos ap et kelpaa, niin se on ihan sinun oma vikasi, ei tinderin eikä varsinkaan naisten.