Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies antoi palautetta

Vierailija
07.06.2020 |

Kävin siis treffeillä ja treffien päätteeksi mies sanoi, että ei halua tavata enää. Mutta hänellä on kuulema tapana antaa palautetta jokaiselle naiselle.

Minä en kuulema vastaa profiiliani, tuskin olen niin urheilullinen kuin väitän. Lisäksi asuin liian kaukana hänestä (Espoon Tapiolasta siis liian pitkä matka Helsinkiin Vallilaan).

Olin ihan hoomoilasena, onko tää joku vitsi?

Onko jollakin sattunut tälläistä?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos miehet antaisivat naisille enemmän palautetta, niin ehkä tavisnaiset vihdoin ymmärtäisivät etteivät ole mitään miesten unelmanaisia, ja ymmärtäisivät sitten myös itse olla realistisempia siinä mitä vaativat miehiltä.

Niin monta kertaa on tehnyt mieli lähettää naiselle joku kunnon tilitys "mitä säkin luulet olevas, et ole todellakaan niin hot kuin luulet jne.", mutta olen tähän mennessä pidättäytynyt, koska tiedän että naisilla on tapana juoruilla joka suuntaan ja #metoo ja mitä vielä.

m39

Vierailija
22/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos miehet antaisivat naisille enemmän palautetta, niin ehkä tavisnaiset vihdoin ymmärtäisivät etteivät ole mitään miesten unelmanaisia, ja ymmärtäisivät sitten myös itse olla realistisempia siinä mitä vaativat miehiltä.

Niin monta kertaa on tehnyt mieli lähettää naiselle joku kunnon tilitys "mitä säkin luulet olevas, et ole todellakaan niin hot kuin luulet jne.", mutta olen tähän mennessä pidättäytynyt, koska tiedän että naisilla on tapana juoruilla joka suuntaan ja #metoo ja mitä vielä.

m39

Miten minusta tuntuu että siellä kirjoittelee taas joku joka ei ole koskaan edes yksille treffeille asti päässytkään.

Vierailija
24/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus joku vanha yhdenillanjuttu laittoa viestiä puolenvuoden päästä että tunsi katumusta kanssani makaamisesta koska olin niin nuori ja naivi, ja että minua oli varmaan hyväksikäytetty lapsena. Meillä on 4 v ikäeroa, ei kyllä ole mitään traumaattista myöskään tapahtunut.

Sanoi kyllä samassa viestissä, että olen seksikäs, mutta jotenkin surullisella tavalla, niinkuin Itä-Eurooppalainen prostituoitu 🙄

En edes oikein tiennyt mitä tohon olisi pitänyt vastata, koska minusta tapaamisemme oli ihan mukava.

mitä HELVETTIÄ :D

Hänellä taisi olla joku ihmeen kompleksi mieltymyksistään, mies on itse puoliksi venäläinen niin tuo huorakommenti oli vielä jotenkin ekstra outo.

Vierailija
25/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Miten minusta tuntuu että siellä kirjoittelee taas joku joka ei ole koskaan edes yksille treffeille asti päässytkään.

Luulen että sinusta on vain helpompi ajatella niin, kuin ajatella siten mikä on totuus. Naiset tykkäävät ad hominem -argumentoinnista.

m39

Vierailija
26/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus joku vanha yhdenillanjuttu laittoa viestiä puolenvuoden päästä että tunsi katumusta kanssani makaamisesta koska olin niin nuori ja naivi, ja että minua oli varmaan hyväksikäytetty lapsena. Meillä on 4 v ikäeroa, ei kyllä ole mitään traumaattista myöskään tapahtunut.

Sanoi kyllä samassa viestissä, että olen seksikäs, mutta jotenkin surullisella tavalla, niinkuin Itä-Eurooppalainen prostituoitu 🙄

En edes oikein tiennyt mitä tohon olisi pitänyt vastata, koska minusta tapaamisemme oli ihan mukava.

Hänellä taisi olla joku ihmeen kompleksi mieltymyksistään, mies on itse puoliksi venäläinen niin tuo huorakommenti oli vielä jotenkin ekstra outo.

Failasit moraalikriteerit, ihan alimmallakin levelillä

m39

Vierailija
27/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

fucktinder kirjoitti:

Niin outoja miehiä sitä kautta tavannut,että ei ikinä enää 🙈

Tuntuu et siel on vaan friikit,jämät ja panomiehet + pari perverssiä varattua

Ei siellä tunnu naisetkaan olevan kovin tosissaan liikenteessä, huvikseen tykkäillään ja keskustella ei juurikaan kiinnosta. Normaalit keskustelevat naiset on kyllä harvassa ja juurikin tuo ettei tiedetä mitä edes haetaan.

M37

Vierailija
28/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksinen mies. Ei ghostaa vaan kertoo rehellisesti miksi ei halua jatkaa tapailua. Eikä hän sanonut mitään loukkaavaa. On mielestäni kohteliasta lähettää kiitosviesti tapaamisen jälkeen ja varsinkin ensitapaamisen jälkeen on hyvä idea tehdä yhteenveto omista tuntemuksistaan

Vierailija
29/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta, että juuri kukaan nainen ei vastaa kuvaansa. Kuva on niin kaunisteltu ja feikattu, että luonnossa  on ihan eri näköinen, rumempi aina. Kannattaisi laittaa ruma kuva, niin olisi kiva yllätys toisin päin ja mies ei olisi vain  ulkonäön perään. Parhaimmat miehet ei ole.

Aijaa, olen päinvastoin saanut usein kuulla että olen kuvaani kauniimpi luonnossa. Toki en laita mitään Photoshop kuvaa, juuri siitä syystä että pettymys on kova. Isompi juttu on se, kun en miehille lupaa lapsia heti.

Vierailija
30/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Luulen että sinusta on vain helpompi ajatella niin, kuin ajatella siten mikä on totuus. Naiset tykkäävät ad hominem -argumentoinnista.

m39

Ai niin, siten mikä on sinun totuus? Kun minusta tuntuu että meillä on ihan eri totuudet. Uskokoon kumpikin omaansa, ei ongelmaa.

Vierailija
31/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Failasit moraalikriteerit, ihan alimmallakin levelillä

m39

Ehkäpä, mutta en silti ymmärrä miksi hän koki velvollisuudekseen siitä minulle kertoa noin paljon myöhemmin, kun emme siis olleet ollut missään tekemisissä.

Vierailija
32/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sarjadeittailija selkeästi. Saa nautintoa naisten nöyryyttämisestä ja sitten he kuvittelevat olevansa suuriakin herrasmiehiä.

Ei se sellaiselta vaikuttanut, pikemminkin joku puoli-asperger-teekkari. AP

Ajattelin juuri että lievästi autistinen insinööri!

Vierailija
33/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m39

Kerrotko vielä, miten tiedät kuinka hot kukakin nainen ajattelee olevansa?

Vierailija
34/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta, että juuri kukaan nainen ei vastaa kuvaansa. Kuva on niin kaunisteltu ja feikattu, että luonnossa  on ihan eri näköinen, rumempi aina. Kannattaisi laittaa ruma kuva, niin olisi kiva yllätys toisin päin ja mies ei olisi vain  ulkonäön perään. Parhaimmat miehet ei ole.

Aijaa, olen päinvastoin saanut usein kuulla että olen kuvaani kauniimpi luonnossa. Toki en laita mitään Photoshop kuvaa, juuri siitä syystä että pettymys on kova. Isompi juttu on se, kun en miehille lupaa lapsia heti.

Minä en ikinä käsittele kuviani, mutta luulenpa silti näyttäväni kuvassa paremmalta kuin luonnossa. Valitsen useasta otoksesta ne parhaat julkaistavaksi. Lisäksi nykyisissä älylaitteissa on jo valmiiksi filttereitä kamerassa, ja niiden linssit vääristävät kasvoja jonkun verran. Osaa ihmisistä se vääristymä rumentaa, toisia taas kaunistaa, eikä sille oikein mitään voi tehdä.

Vierailija
35/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Hassua kun naiset kuvittelee ettei se näy päällepäin, jos nainen ajattelee olevansa uusi Sara Sieppi vaikka mitään perusteita ei ole.

m39

Vierailija
36/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkäytöksinen mies. Ei ghostaa vaan kertoo rehellisesti miksi ei halua jatkaa tapailua. Eikä hän sanonut mitään loukkaavaa. On mielestäni kohteliasta lähettää kiitosviesti tapaamisen jälkeen ja varsinkin ensitapaamisen jälkeen on hyvä idea tehdä yhteenveto omista tuntemuksistaan

Minäkin olen vähän sillä kannalla, että jos miehen mielestä en vastaa sitä käsitystä, mikä profiilistani tulee, on kilttiä mainita asiasta. Voin sitten halutessani tehdä asialle jotain. Mieluummin kuulen, missä vika kuin käyn läpi kymmenet treffit ja ihmettelen, mikseivät ne johda mihinkään.

Vierailija
37/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

fucktinder kirjoitti:

MOT, koska palstan miehet ovat siellä.

Vierailija
38/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Hassua kun naiset kuvittelee ettei se näy päällepäin, jos nainen ajattelee olevansa uusi Sara Sieppi vaikka mitään perusteita ei ole.

m39

Kysyin, millä tavalla se näkyy. Osaatko vastata?

Vierailija
39/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fucktinder kirjoitti:

MOT, koska palstan miehet ovat siellä.

Panomiehet vauva-palstalla? 😂😂😂

Vierailija
40/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

m39

Eli kuvittelet osaavasi lukea ihmisten ajatukset? Selevä...