Tinder-mies antoi palautetta
Kävin siis treffeillä ja treffien päätteeksi mies sanoi, että ei halua tavata enää. Mutta hänellä on kuulema tapana antaa palautetta jokaiselle naiselle.
Minä en kuulema vastaa profiiliani, tuskin olen niin urheilullinen kuin väitän. Lisäksi asuin liian kaukana hänestä (Espoon Tapiolasta siis liian pitkä matka Helsinkiin Vallilaan).
Olin ihan hoomoilasena, onko tää joku vitsi?
Onko jollakin sattunut tälläistä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos miehet antaisivat naisille enemmän palautetta, niin ehkä tavisnaiset vihdoin ymmärtäisivät etteivät ole mitään miesten unelmanaisia, ja ymmärtäisivät sitten myös itse olla realistisempia siinä mitä vaativat miehiltä.
Niin monta kertaa on tehnyt mieli lähettää naiselle joku kunnon tilitys "mitä säkin luulet olevas, et ole todellakaan niin hot kuin luulet jne.", mutta olen tähän mennessä pidättäytynyt, koska tiedän että naisilla on tapana juoruilla joka suuntaan ja #metoo ja mitä vielä.
m39
Deittaileminen on tosi vaikeaa miehille kun tulee niin usein torjutuksi. Minäkin muijana olen luovuttanut deittailun koska olen liian empaattinen ja kiltti ja kohtelias ja joudun kuitenkin sanomaan ei kiitosta, kun nyt pitää vaan käydä tapaamassa kundeja kun seny on vain jotain tekemistä näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta, että juuri kukaan nainen ei vastaa kuvaansa. Kuva on niin kaunisteltu ja feikattu, että luonnossa on ihan eri näköinen, rumempi aina. Kannattaisi laittaa ruma kuva, niin olisi kiva yllätys toisin päin ja mies ei olisi vain ulkonäön perään. Parhaimmat miehet ei ole.
Aijaa, olen päinvastoin saanut usein kuulla että olen kuvaani kauniimpi luonnossa. Toki en laita mitään Photoshop kuvaa, juuri siitä syystä että pettymys on kova. Isompi juttu on se, kun en miehille lupaa lapsia heti.
Minä en ikinä käsittele kuviani, mutta luulenpa silti näyttäväni kuvassa paremmalta kuin luonnossa. Valitsen useasta otoksesta ne parhaat julkaistavaksi. Lisäksi nykyisissä älylaitteissa on jo valmiiksi filttereitä kamerassa, ja niiden linssit vääristävät kasvoja jonkun verran. Osaa ihmisistä se vääristymä rumentaa, toisia taas kaunistaa, eikä sille oikein mitään voi tehdä.
Paljon on naisia tinderissä, että yksikään kuva ei ole otettu normaalisti. Kaikissa kuvissa on joku filtteri päällä ja ihme sumuisia. Mitä järkeä kun livenä kuitenkin totuus paljastuu. Samasta syystä omatkin kuvat on realistisia ettei tule ainakaan sitten pettymystä livenä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fucktinder kirjoitti:
Niin outoja miehiä sitä kautta tavannut,että ei ikinä enää 🙈
Tuntuu et siel on vaan friikit,jämät ja panomiehet + pari perverssiä varattua
MOT, koska palstan miehet ovat siellä.
Panomiehet vauva-palstalla? 😂😂😂
Friikit ja jämät. Tietysti.
Ohiksena kerron, että asuessani Etu-Töölössä minulle tarjottiin työtä Tapiolassa. En ottanut sitä vastaan pitkän matkan takia.
Mieheni halusi muuttaa West Endiin. Sanoin, etten muuta niin kauas Stockalta.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo on tapahtunut. Tinderimies sanoi tapailun lopettaessaan ihan suoraan että arvosana ei riitä. Tietysti koko treffailun ajan oli muka-hienovaraisesti vihjaillut ongelmakohdista (sekä persoonan että ulkonäön osalta). Pieni epäusko meinasi tulla siinä kohtaa, että ihanko oikeasti tällaisia ihmisiä on. No on näköjään.
Mitenkäs tällaisissa tilanteissa pitäisi sitten korrektisti toimia? Olen itsekin monta kertaa "joutunut" treffeille ihmisen kanssa, josta tajuaa heti kättelyssä, että ei tule kesää. Jotenkin olisi kiva viestiä siinä jo treffien aikana toiselle, että ei kiinnosta, mutta että voidaan tässä nyt tämä treffien aika esittää ystävällisiä toisillemme. Toki jos toinenkin on heti selkeästi välttelevä, tämä on helppoa, mutta jos käy päälle, tekee mieli alkaa "vihjailemaan" kuten kuvasit. Miten tällaiset tilanteet hoidetaan niin, että voi säilyttää hyvän ihmisyytensä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta, että juuri kukaan nainen ei vastaa kuvaansa. Kuva on niin kaunisteltu ja feikattu, että luonnossa on ihan eri näköinen, rumempi aina. Kannattaisi laittaa ruma kuva, niin olisi kiva yllätys toisin päin ja mies ei olisi vain ulkonäön perään. Parhaimmat miehet ei ole.
Aijaa, olen päinvastoin saanut usein kuulla että olen kuvaani kauniimpi luonnossa. Toki en laita mitään Photoshop kuvaa, juuri siitä syystä että pettymys on kova. Isompi juttu on se, kun en miehille lupaa lapsia heti.
Minä en ikinä käsittele kuviani, mutta luulenpa silti näyttäväni kuvassa paremmalta kuin luonnossa. Valitsen useasta otoksesta ne parhaat julkaistavaksi. Lisäksi nykyisissä älylaitteissa on jo valmiiksi filttereitä kamerassa, ja niiden linssit vääristävät kasvoja jonkun verran. Osaa ihmisistä se vääristymä rumentaa, toisia taas kaunistaa, eikä sille oikein mitään voi tehdä.
Paljon on naisia tinderissä, että yksikään kuva ei ole otettu normaalisti. Kaikissa kuvissa on joku filtteri päällä ja ihme sumuisia. Mitä järkeä kun livenä kuitenkin totuus paljastuu. Samasta syystä omatkin kuvat on realistisia ettei tule ainakaan sitten pettymystä livenä.
M37
Minäpäs annan nyt vähän palautetta. Näitä "realistisia" miehiä on aika paljon tarjolla, eikä niistä tule ollenkaan sellainen kuva, että nyt ollaan rehellisiä ja aitoja, vaan lähinnä että ei edes viitsitä yrittää. Mielestäni on ihan vähimmäisvaatimus elävälle olennolle, että yrittää elämässä jotakin, tavoittelee ja pyrkii korkeammalle - viehättävyys on totta kai yksi tällainen aspekti, ja jos parisuhteesta haaveilee, tulisi todellakin olla prioriteettina pyrkiä viehättämään toista osapuolta. Vai mitä olet itse mieltä naisesta, joka ei vaivaudu ajelemaan jalkakarvojaan tai millään tavalla laittautumaan, pukeutuukin vain johonkin pieruverkkareihin? Ei varmaan paljon viisari värähdä. Estetiikka on yksi elämän suurimpia iloja, eikä se ole mitään kusettamista. Kaikki täyspäiset tietävät, että meikit muuttavat ulkonäköä (samoin miehillä hatut, joilla peitetään pakenevaa hiusrajaa) ja parta (jolla peitetään feminiinistä leukalinjaa) ja kalliit vaatteet (jolla paikkaillaan usein luonteen puutteita) ym. Tuollainen "rehellisyys" ja "konstailemattomuus" on kokemukseni mukaan lähinnä moukkamaisuutta ja välinpitämättömyyttä, joka välittää viestiä että tulevaisuudessa kun kutsutaan yhteiseen kotiin vieraita, heitä varten ei siivota, sillä se on "rehellistä". Kyse on yksinkertaisesti toisten huomioonottamisesta ja kunnioittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo on tapahtunut. Tinderimies sanoi tapailun lopettaessaan ihan suoraan että arvosana ei riitä. Tietysti koko treffailun ajan oli muka-hienovaraisesti vihjaillut ongelmakohdista (sekä persoonan että ulkonäön osalta). Pieni epäusko meinasi tulla siinä kohtaa, että ihanko oikeasti tällaisia ihmisiä on. No on näköjään.
Mitenkäs tällaisissa tilanteissa pitäisi sitten korrektisti toimia? Olen itsekin monta kertaa "joutunut" treffeille ihmisen kanssa, josta tajuaa heti kättelyssä, että ei tule kesää. Jotenkin olisi kiva viestiä siinä jo treffien aikana toiselle, että ei kiinnosta, mutta että voidaan tässä nyt tämä treffien aika esittää ystävällisiä toisillemme. Toki jos toinenkin on heti selkeästi välttelevä, tämä on helppoa, mutta jos käy päälle, tekee mieli alkaa "vihjailemaan" kuten kuvasit. Miten tällaiset tilanteet hoidetaan niin, että voi säilyttää hyvän ihmisyytensä? :D
Yhdet treffit nyt pystyy varmaan kenen tahansa kanssa vetämään perusystävällisesti läpi, vaikka heti näkee ettei jatko kiinnosta. Sitten treffien jälkeen sanoo suoraan vaan ettei ole kiinnostusta uusille treffeille. Ei siinä sen kummempia tarvitse alkaa selittelemään. Jos toinen ei halua uskoa niin lopettaa vaan yhteydenpidon. Ainakaan ei pidä alkaa valehtelemaan että kiinnostusta on ja jatkaa useammat treffit (kuten tämä minun tapaus teki), vaan heti sanoa rehellisesti miten asia on.
Hah, tyyppillistä. Itse kävin juoksutreffeillä jokunen vuosi sitten yhden tindermiehen kanssa, joka oli mainostanut itseään juoksijaksi.
Juostiin parin kympin lenkki ja miesparka oli ihan hengästynyt, eikä oikein pystynyt juttelemaan lenkin aikana. Lenkin jälkeen hän vaan totesi, että "pysyit yllättävän hyvin mukana, näytät paljon huonokuntoisemmalta". :D Juu ei nähty enää. Jotkut miehet suojelevat itseään ja uskovat omia horinoitaan. Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos miehet antaisivat naisille enemmän palautetta, niin ehkä tavisnaiset vihdoin ymmärtäisivät etteivät ole mitään miesten unelmanaisia, ja ymmärtäisivät sitten myös itse olla realistisempia siinä mitä vaativat miehiltä.
Niin monta kertaa on tehnyt mieli lähettää naiselle joku kunnon tilitys "mitä säkin luulet olevas, et ole todellakaan niin hot kuin luulet jne.", mutta olen tähän mennessä pidättäytynyt, koska tiedän että naisilla on tapana juoruilla joka suuntaan ja #metoo ja mitä vielä.
m39
Olen kyllä sitä mieltä, että kannattaa ehdottomasti antaa. Naisten elämää helpottaisi todella paljon hahmottaa juuri tuo - että miehet etsivät "hottia" naista, jota käyttää pussiensa tyhjentämiseen. Parisuhteen suurin ilmenemismuoto on miehen elämä ja kotona "hot" nainen, joka on tämän käytettävissä tarvittaessa. Olisi itseltäkin säästynyt monen monituista turhaa suhdetta, jos joku olisi mulle tuon asian väläyttänyt tällaisen rehellisen palautteen muodossa jo deittailuni alkuvaiheilla. Sen sijaan tämän jalon pidättäytymisen ansiosta olen tapaillut useita miehiä haaveillen kunnollisesta perhe-elämästä huomatakseni, että ei niitä kiinnosta kuin omat tarpeensa.
Mitä taas naisten "hottiuteen" tulee, naisen käsitys arvostaan pitää usein sisällään muitakin aspekteja kuin sen, kuinka "hot" hän on yksittäisen miehen silmissä. Naisillahan on siis esimerkiksi aivot, kädet, ja jalat, ja kaikenlaisia muitakin ominaisuuksia, joilla voi nykypäivänä tehdä muutakin, kuin miellyttää miehiä. Myös kohtu, jolla tehdään yhteiskuntaan lisää jäseniä, on aika arvokas. Siittiöistä sen sijaan on aika paljon ylitarjontaa... Naisella ei ole juuri mitään syytä miellyttää yksittäistä miestä ja tehdä itsestään mahdollisimman "hottia" tälle, joten sinänsä teit fiksusti pitäessäsi suusi kiinni, koska jos tuollainen lausahdus kertoo yhtään mistään yhtään mitään, niin lähinnä sinun sokeudestasi kaikelle muulle, kuin omalle munallesi. Ja jos puhutaan miehistä ja munista, niin ne on edellen ne alfat, kenen munat kiinnostaa...
Mun mielestä paljon parempi kuin ghostata. Usein huonojen treffien jälkeen kumpikaan ei vaan laita viestiä ja vähän ajan päästä sitten poistetaan match. Se on minusta ok. Ongelmallista on, jos toinen kiinnostuu ja toinen ei eli jatkaa viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Hah, tyyppillistä. Itse kävin juoksutreffeillä jokunen vuosi sitten yhden tindermiehen kanssa, joka oli mainostanut itseään juoksijaksi.
Juostiin parin kympin lenkki ja miesparka oli ihan hengästynyt, eikä oikein pystynyt juttelemaan lenkin aikana. Lenkin jälkeen hän vaan totesi, että "pysyit yllättävän hyvin mukana, näytät paljon huonokuntoisemmalta". :D Juu ei nähty enää. Jotkut miehet suojelevat itseään ja uskovat omia horinoitaan. Anna olla.
Pysyit yllättävän hyvin mukana - kuulosti minusta huumorilta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä paljon parempi kuin ghostata. Usein huonojen treffien jälkeen kumpikaan ei vaan laita viestiä ja vähän ajan päästä sitten poistetaan match. Se on minusta ok. Ongelmallista on, jos toinen kiinnostuu ja toinen ei eli jatkaa viestittelyä.
Minunkin mielestäni hyvin tehty. Ottaisin sata kertaa ennemmin perustellut asialliset pakit kuin myötäilyn jälkeisen ghostaamisen. On tosi kurja innostua jostakusta joka sanoo haluavansa nähdä uudelleenkin ja jäädä sitten täyteen vastaamattomuuteen.
Suoruus voittaa aina. Toki kohtelias pitää olla, mutta sehän suoruuteen sisältyykin. (Muutenhan se on ilkeyttä.)
Vierailija kirjoitti:
Klassikko. Itsellä oli vastaava kun kerroin pitkän ja melko monimutkaisen asian itsestäsi, ja mies toisti sen parhaansa mukaan sanasta sanaan lisäten alkuun "juu, minä vähän arvelinkin, että sinä ..." :D Fiksu mies!
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain lähinnä minkälaisista miehistä te tykkäilette.
Tsop tykkänää. Älä vaan yritä syyllistää naista tästä. Vika on aina jonkun muun kuin naisen. Tässä tapauksessa vika oli miehessä, eikä naisessa.
Tinder-muijat kuvittelee aina olevansa jotain spessuja limihiutaleita. Oikeesti 100% on epätoivoisia risuperseitä. Kuvissa pousaillaan kuin joku berlöf mutta todellisuudessa ollaan ylipainoisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Olen parinsadan Tinder pokan kanssa treffannu ja suurinta osaa pannut sen kerran. Toinen kerta ei kiinnosta. Palautteira olen joskus antanut lihavuudesta, löysyydestä ja ihan silkasta tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet treffit nyt pystyy varmaan kenen tahansa kanssa vetämään perusystävällisesti läpi, vaikka heti näkee ettei jatko kiinnosta. Sitten treffien jälkeen sanoo suoraan vaan ettei ole kiinnostusta uusille treffeille. Ei siinä sen kummempia tarvitse alkaa selittelemään. Jos toinen ei halua uskoa niin lopettaa vaan yhteydenpidon. Ainakaan ei pidä alkaa valehtelemaan että kiinnostusta on ja jatkaa useammat treffit (kuten tämä minun tapaus teki), vaan heti sanoa rehellisesti miten asia on.
Ehkä hän oli epävarma tai muutti mielensä matkan varrella. Minusta tuollainen epäsuora torjunta on ihan hyväksyttävä, jos toinen on epäsuorasti päällekäyvä tai vaikkapa itse epäsuorasti tökerö. Näitäkin on nähty, että itse kommentoi negatiivisesti kaikkea (ehkä tajuamattaan), mutta jos kritisoi takaisin, loukkaantuu. Yksi mies esimerkiksi vähätteli suoraan alaa, jota opiskelen, mutta loukkaantui, kun sanoin, etten haluaisi kokemukseni perusteella työskennellä hänen alallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pyrin järjestämään ensitapaamisen mahdollisimman lyhyeksi. Kahvit tai lasillinen, ei enempää. Jos on ok ja viihdymme hyvin niin jatkamme jollain muulla aktiviteetilla, vaikka kävelyllä jossain luonnonkauniilla paikalla. Jos ei oikein suju, niin on "muuta tekemistä" sovittuna etukäteen. Käytöstavat pitäisi molemmilla olla hallussa, ei se treffikumppni ansaitse oikuttelua eikä mollaamista, ihan niin kuin kukaan muukaan. Jos toinen on pettymys ihan mistä tahansa syystä, niin nielee sen ja suhtautuu niin kuin olisi kahvilla vaikka naapurin kanssa, ihan ihmismäisesti ja rennosti.
Ja sun kommenttien perusteella miehet tykkää non sequiturista. Sivusta.