Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies antoi palautetta

Vierailija
07.06.2020 |

Kävin siis treffeillä ja treffien päätteeksi mies sanoi, että ei halua tavata enää. Mutta hänellä on kuulema tapana antaa palautetta jokaiselle naiselle.

Minä en kuulema vastaa profiiliani, tuskin olen niin urheilullinen kuin väitän. Lisäksi asuin liian kaukana hänestä (Espoon Tapiolasta siis liian pitkä matka Helsinkiin Vallilaan).

Olin ihan hoomoilasena, onko tää joku vitsi?

Onko jollakin sattunut tälläistä?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Oon itsekin antanut palautetta tinder-miehille, mutta vain heidän käytöksestään. Juuri kukaan ei ole osannut ottaa palautetta vastaan.

Vierailija
62/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos miehet antaisivat naisille enemmän palautetta, niin ehkä tavisnaiset vihdoin ymmärtäisivät etteivät ole mitään miesten unelmanaisia, ja ymmärtäisivät sitten myös itse olla realistisempia siinä mitä vaativat miehiltä.

Niin monta kertaa on tehnyt mieli lähettää naiselle joku kunnon tilitys "mitä säkin luulet olevas, et ole todellakaan niin hot kuin luulet jne.", mutta olen tähän mennessä pidättäytynyt, koska tiedän että naisilla on tapana juoruilla joka suuntaan ja #metoo ja mitä vielä.

m39

Oletko oikeasti 39v? Voi luoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fucktinder kirjoitti:

Niin outoja miehiä sitä kautta tavannut,että ei ikinä enää 🙈

Tuntuu et siel on vaan friikit,jämät ja panomiehet + pari perverssiä varattua

MOT, koska palstan miehet ovat siellä.

Panomiehet vauva-palstalla? 😂😂😂

Friikit ja jämät. Tietysti.

Eli naisista Tinderissä ovat valioyksilöt, mutta miehistä friikit ja jämät? 🤔

Vierailija
64/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-muijat kuvittelee aina olevansa jotain spessuja limihiutaleita. Oikeesti 100% on epätoivoisia risuperseitä. Kuvissa pousaillaan kuin joku berlöf mutta todellisuudessa ollaan ylipainoisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Olen parinsadan Tinder pokan kanssa treffannu ja suurinta osaa pannut sen kerran. Toinen kerta ei kiinnosta. Palautteira olen joskus antanut lihavuudesta, löysyydestä ja ihan silkasta tyhmyydestä.

Toivon tosissani että sinä olet uniikki lumihiutale, eikä kaltaisiasi käytöstavattomia törkyturpia ole 13 tusinassa. Kuulostat empatiäkyvyttömältä moukalta, toivottavasti treffikumppanisi ovat ymmärtäneet jättää kommenttisi omaan arvoonsa...

Vierailija
65/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-muijat kuvittelee aina olevansa jotain spessuja limihiutaleita. Oikeesti 100% on epätoivoisia risuperseitä. Kuvissa pousaillaan kuin joku berlöf mutta todellisuudessa ollaan ylipainoisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Olen parinsadan Tinder pokan kanssa treffannu ja suurinta osaa pannut sen kerran. Toinen kerta ei kiinnosta. Palautteira olen joskus antanut lihavuudesta, löysyydestä ja ihan silkasta tyhmyydestä.

Sinä olet se, jolle pitäisi antaa henkilökohtaista palautetta. Oot kammottava.

Sanat ei riitä.

Vierailija
66/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, naiset antavat palautetta käytöksestä ja miehet ULKONÄÖSTÄ. Miehet ovat niin putkiaivoja.

Vierailija
67/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fucktinder kirjoitti:

Niin outoja miehiä sitä kautta tavannut,että ei ikinä enää 🙈

Tuntuu et siel on vaan friikit,jämät ja panomiehet + pari perverssiä varattua

MOT, koska palstan miehet ovat siellä.

Panomiehet vauva-palstalla? 😂😂😂

Friikit ja jämät. Tietysti.

Eli naisista Tinderissä ovat valioyksilöt, mutta miehistä friikit ja jämät? 🤔

Kuka puhui mitään naisista? Miehistä puhuttiin.

Vierailija
68/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, naiset antavat palautetta käytöksestä ja miehet ULKONÄÖSTÄ. Miehet ovat niin putkiaivoja.

No minä kyllä antaisin palautetta laajalla rintamalla. Tuntuisi todella hyvältä haukkua nainen oikein kunnolla, oikein silleen että sillä menee itkuraivareiksi palautteen takia.

Vierailija
69/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä antaisin palautetta laajalla rintamalla. Tuntuisi todella hyvältä haukkua nainen oikein kunnolla, oikein silleen että sillä menee itkuraivareiksi palautteen takia.

Siis millä laajalla rintamalla?? Palautetta annetaan, jos toinen käyttäytyy huonosti. Olen haukkunut monta tinder-jamppaa, mutta kukaan ei ole ottanut opiksi.

Vierailija
70/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta, että juuri kukaan nainen ei vastaa kuvaansa. Kuva on niin kaunisteltu ja feikattu, että luonnossa  on ihan eri näköinen, rumempi aina. Kannattaisi laittaa ruma kuva, niin olisi kiva yllätys toisin päin ja mies ei olisi vain  ulkonäön perään. Parhaimmat miehet ei ole.

Olen samaa mieltä.

Miehet näyttävät yleensäkin luonnossa samalta kuin profiilissaan tai instakuvissa. Naiset aivan erinäköisiä. Puhumattakaan ilman meikkiä.

Tottahan tämä on, miksi alapeukutatte (ei tarvi vastata)

Vierailija
71/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, tyyppillistä. Itse kävin juoksutreffeillä jokunen vuosi sitten yhden tindermiehen kanssa, joka oli mainostanut itseään juoksijaksi. 

Juostiin parin kympin lenkki ja miesparka oli ihan hengästynyt, eikä oikein pystynyt juttelemaan lenkin aikana. Lenkin jälkeen hän vaan totesi, että "pysyit yllättävän hyvin mukana, näytät paljon huonokuntoisemmalta". :D Juu ei nähty enää. Jotkut miehet suojelevat itseään ja uskovat omia horinoitaan. Anna olla.

20 km juoksulenkki ei ole mikään perusjuoksulenkki vaan jo puoliammattimaisesti treenaavan lenkin pituus. Ei ne ammattilaisetkaan mitään 100 kilometrin lenkkejä vedä.

Eli sinusta ainakin voi todeta, että olet niitä itseään rääkkääviä adrenaliininarkkareita. :) Siinä voi perhe-elämä olla koetuksella kun aletaan riitelemään kumman vuoro on hoitaa vauvaa kun molempien pitäisi heittää 50 km lenkki samana päivänä...

Vierailija
72/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaute on ok (ja parempi kuin ghostaaminen), kun se annetaan näkökulmasta "tämän takia en näe tulevaisuutta yhdessä".

Ei ole mitään tarvetta lytätä kerran tavattua ihmistä "tämä Sinussa on vikana".

Eli esimerkiksi ok näin; mun mielestä meidän välimatka on liian pitkä, mä en tuntenut sellaista kipinää, että alkaisin panostaa tähän Tapiolasta käsin.

Ei näin; sä olit ruma luonnossa, käytitsä jotain poskia kaventavaa filtteriä, lopeta se.

Vierailija
73/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti antaa palautetta ulkonäöstä? Siis mitä vit---

Vierailija
74/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, joo on tapahtunut. Tinderimies sanoi tapailun lopettaessaan ihan suoraan että arvosana ei riitä. Tietysti koko treffailun ajan oli muka-hienovaraisesti vihjaillut ongelmakohdista (sekä persoonan että ulkonäön osalta). Pieni epäusko meinasi tulla siinä kohtaa, että ihanko oikeasti tällaisia ihmisiä on. No on näköjään.

Mitenkäs tällaisissa tilanteissa pitäisi sitten korrektisti toimia? Olen itsekin monta kertaa "joutunut" treffeille ihmisen kanssa, josta tajuaa heti kättelyssä, että ei tule kesää. Jotenkin olisi kiva viestiä siinä jo treffien aikana toiselle, että ei kiinnosta, mutta että voidaan tässä nyt tämä treffien aika esittää ystävällisiä toisillemme. Toki jos toinenkin on heti selkeästi välttelevä, tämä on helppoa, mutta jos käy päälle, tekee mieli alkaa "vihjailemaan" kuten kuvasit. Miten tällaiset tilanteet hoidetaan niin, että voi säilyttää hyvän ihmisyytensä? :D

Yhdet treffit nyt pystyy varmaan kenen tahansa kanssa vetämään perusystävällisesti läpi, vaikka heti näkee ettei jatko kiinnosta. Sitten treffien jälkeen sanoo suoraan vaan ettei ole kiinnostusta uusille treffeille. Ei siinä sen kummempia tarvitse alkaa selittelemään. Jos toinen ei halua uskoa niin lopettaa vaan yhteydenpidon. Ainakaan ei pidä alkaa valehtelemaan että kiinnostusta on ja jatkaa useammat treffit (kuten tämä minun tapaus teki), vaan heti sanoa rehellisesti miten asia on.

Ehkä hän oli epävarma tai muutti mielensä matkan varrella. Minusta tuollainen epäsuora torjunta on ihan hyväksyttävä, jos toinen on epäsuorasti päällekäyvä tai vaikkapa itse epäsuorasti tökerö. Näitäkin on nähty, että itse kommentoi negatiivisesti kaikkea (ehkä tajuamattaan), mutta jos kritisoi takaisin, loukkaantuu. Yksi mies esimerkiksi vähätteli suoraan alaa, jota opiskelen, mutta loukkaantui, kun sanoin, etten haluaisi kokemukseni perusteella työskennellä hänen alallaan.

Luulisi että hän olisi saanut sen luokattoman arvosanan heitettyä heti ekan tapaamisen perusteella. Kuitenkin myös ulkonäössäni tuntui olleen ylitsepääsemättömiä vikoja ja ulkonäkö ainakin selviää jo ekoilla treffeillä. Jatkoi siis tapailua vaikka ilmiselvästi vikoja oli heti alkuun ihan riittävästi, ettei sitä olisi kannattanut jatkaa. Seuraavat tapaamiset olivatkin hänen puoleltaan sitten lähinnä piilov-tuilua mm. ulkonäöstäni.

No kukin tyylillään. Toivon vaan etten vastaavaan enää törmää.

Vierailija
75/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta, että juuri kukaan nainen ei vastaa kuvaansa. Kuva on niin kaunisteltu ja feikattu, että luonnossa  on ihan eri näköinen, rumempi aina. Kannattaisi laittaa ruma kuva, niin olisi kiva yllätys toisin päin ja mies ei olisi vain  ulkonäön perään. Parhaimmat miehet ei ole.

Oletko nähnyt miesten kuvia, jotka on otettu 20-30 vuotta ja kiloa sitten, kun miehellä oli vielä omat hiukset ja hampaat?

Vierailija
76/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Miehet näyttävät yleensäkin luonnossa samalta kuin profiilissaan tai instakuvissa. Naiset aivan erinäköisiä. Puhumattakaan ilman meikkiä.

Tottahan tämä on, miksi alapeukutatte (ei tarvi vastata)

ks. 76

Vierailija
77/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaute on ok (ja parempi kuin ghostaaminen), kun se annetaan näkökulmasta "tämän takia en näe tulevaisuutta yhdessä".

Eli esimerkiksi ok näin; mun mielestä meidän välimatka on liian pitkä, mä en tuntenut sellaista kipinää, että alkaisin panostaa tähän Tapiolasta käsin.

Ei näin; sä olit ruma luonnossa, käytitsä jotain poskia kaventavaa filtteriä, lopeta se.

Ehkä olen vaan heikko ihminen, mutta en jotenkin ensitreffien jälkeen edes halua kuulla mistä joku ei ole minussa pitänyt, koska eihän niin lyhyessä ajassa millään ehdo tutustumaan. Sanoisi vaan, että ei enään kiinnosta yhtään. Pidemmän tapailun jälkeen eriasia.

Ei minua ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta kertoa miehille joita en halua nähdä uudestaan että miksi, jos he eivät sitä erikseen tivaa. Ehkä olen sitten tähän tunnevammainen, mutta en vaan jaksa oikein välittää random miesten (hetero kun olen) mielipiteistä. Että jos ei tykkää, niin voivoi, ei siitä tarvitse mitään vakavaa asiaa ja psykoanalyysia tehdä.

Vierailija
78/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen vaan heikko ihminen, mutta en jotenkin ensitreffien jälkeen edes halua kuulla mistä joku ei ole minussa pitänyt, koska eihän niin lyhyessä ajassa millään ehdo tutustumaan. Sanoisi vaan, että ei enään kiinnosta yhtään. Pidemmän tapailun jälkeen eriasia.

Ei minua ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta kertoa miehille joita en halua nähdä uudestaan että miksi, jos he eivät sitä erikseen tivaa. Ehkä olen sitten tähän tunnevammainen, mutta en vaan jaksa oikein välittää random miesten (hetero kun olen) mielipiteistä. Että jos ei tykkää, niin voivoi, ei siitä tarvitse mitään vakavaa asiaa ja psykoanalyysia tehdä.

Sitähän minä yritin sanoa, että ei ole mitään syytä, että joku alkaa kertoa sinulle, mikä sinussa on vikana. Se on tarpeetonta.

Mutta jos deittailu on ns tavoitteellista, ja tavoitteena on löytää parisuhde (eikä vain tapailla satunnaisia cooleja tyyppejä ohimennen ja unohtaa kenet tapasi eilen), on ihan asiallista kuulla, onko seuraava askel uudet treffit vai lopahtiko toisen kiinnostus.

Vierailija
79/79 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirjoitattte näitä ketjuja, pysyn edelleen poissa Tinderistä.