Tinder-mies antoi palautetta
Kävin siis treffeillä ja treffien päätteeksi mies sanoi, että ei halua tavata enää. Mutta hänellä on kuulema tapana antaa palautetta jokaiselle naiselle.
Minä en kuulema vastaa profiiliani, tuskin olen niin urheilullinen kuin väitän. Lisäksi asuin liian kaukana hänestä (Espoon Tapiolasta siis liian pitkä matka Helsinkiin Vallilaan).
Olin ihan hoomoilasena, onko tää joku vitsi?
Onko jollakin sattunut tälläistä?
Kommentit (79)
Toi välimatka kommentti on kyllä outo. Jos oikeasti pitää toisesta niin helposti kulkee julkisilla sen about 30 min.
Juu yksi antoi mulle arvosanan..tuli ihan yhtäkkiä . Muutenkin puhui ihan outoja😂
Kertoo vain lähinnä minkälaisista miehistä te tykkäilette.
Ehkä välimatka oli viehätystasoosi nähden liian pitkä. Jos olisit vastannut miehen fantasiaa, hän olisi saattanut voida elää sen kanssa.
En ole kyllä saanut palautetta miehiltä, mutta olen kyllä antanut. "Ei kiitos" tms. kommentti aiheuttaa enemmän aggressiota ja pettymystä, ja usein mies jopa palaa asiaan (ei siis usko, kun sanoo ei), kun suora palaute saa miehen varpailleen (pelästyy henkistä väkivaltaa) ja jättää tällöin todennäköisemmin heti rauhaan. "Ei kiinnosta" jättää tilaa spekulaatiolle, palaute tarjoaa mahdollisuuden kehittyä tai todeta, että ei arvosta kaltaistani "vaativaa" naista :D Tämä on ihan okei, jopa toivottavaa, sillä olen vaativa, enkä tule mitään ihailua kaipaavaa vässykkää jaksamaan muutenkaan.
Joku sarjadeittailija selkeästi. Saa nautintoa naisten nöyryyttämisestä ja sitten he kuvittelevat olevansa suuriakin herrasmiehiä.
Tota samaa koko Tinder on. Asuinpaikat kannattaa kysyä jo ensimmäisissä viesteissä sekä toisen prioriteetit. Noikin oli periaatteessa täysin turhat treffit ja toisen ajan hukkaamista, kun asiat olisi voinut kysyä etukäteen.
Ärsyttää nuo miehet, jotka harrastavat treffailemista ja hukkaavat toisen aikaa. Itse en lähde edes treffeille, jos mies ei tiedä mitä haluaa.
Heh, joo on tapahtunut. Tinderimies sanoi tapailun lopettaessaan ihan suoraan että arvosana ei riitä. Tietysti koko treffailun ajan oli muka-hienovaraisesti vihjaillut ongelmakohdista (sekä persoonan että ulkonäön osalta). Pieni epäusko meinasi tulla siinä kohtaa, että ihanko oikeasti tällaisia ihmisiä on. No on näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Joku sarjadeittailija selkeästi. Saa nautintoa naisten nöyryyttämisestä ja sitten he kuvittelevat olevansa suuriakin herrasmiehiä.
Ei se sellaiselta vaikuttanut, pikemminkin joku puoli-asperger-teekkari. AP
Joskus joku vanha yhdenillanjuttu laittoa viestiä puolenvuoden päästä että tunsi katumusta kanssani makaamisesta koska olin niin nuori ja naivi, ja että minua oli varmaan hyväksikäytetty lapsena. Meillä on 4 v ikäeroa, ei kyllä ole mitään traumaattista myöskään tapahtunut.
Sanoi kyllä samassa viestissä, että olen seksikäs, mutta jotenkin surullisella tavalla, niinkuin Itä-Eurooppalainen prostituoitu 🙄
En edes oikein tiennyt mitä tohon olisi pitänyt vastata, koska minusta tapaamisemme oli ihan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voon kuvitella. Todennäköisesti ajatteli tekevänsä sinulle palveluksen palautteellaan. Toivottavasti annoit myös itse palautetta?
Niin outoja miehiä sitä kautta tavannut,että ei ikinä enää 🙈
Tuntuu et siel on vaan friikit,jämät ja panomiehet + pari perverssiä varattua
Se on kyllä totta, että juuri kukaan nainen ei vastaa kuvaansa. Kuva on niin kaunisteltu ja feikattu, että luonnossa on ihan eri näköinen, rumempi aina. Kannattaisi laittaa ruma kuva, niin olisi kiva yllätys toisin päin ja mies ei olisi vain ulkonäön perään. Parhaimmat miehet ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voon kuvitella. Todennäköisesti ajatteli tekevänsä sinulle palveluksen palautteellaan. Toivottavasti annoit myös itse palautetta?
En antanut. En usko, että mies oli kummallinen ilkeyttään. En halunnut siksi minäkään olla ilkeä hänelle. AP
Mikä urpo mies. Saa ajatella mielessään mitä haluaa, jokaisella voi olla vaikka mielipide että kumppanin pitää asua enintään naapurissa että jaksaa tavata, mutta tarvitseeko tuollaisia idioottimaisuuksia laukoa ääneen ja miksi mies edes kuvittelee että naisia tällainen palaute kiinnostaisi? :D
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vanha yhdenillanjuttu laittoa viestiä puolenvuoden päästä että tunsi katumusta kanssani makaamisesta koska olin niin nuori ja naivi, ja että minua oli varmaan hyväksikäytetty lapsena. Meillä on 4 v ikäeroa, ei kyllä ole mitään traumaattista myöskään tapahtunut.
Sanoi kyllä samassa viestissä, että olen seksikäs, mutta jotenkin surullisella tavalla, niinkuin Itä-Eurooppalainen prostituoitu 🙄
En edes oikein tiennyt mitä tohon olisi pitänyt vastata, koska minusta tapaamisemme oli ihan mukava.
mitä HELVETTIÄ :D
fucktinder kirjoitti:
Niin outoja miehiä sitä kautta tavannut,että ei ikinä enää 🙈
Tuntuu et siel on vaan friikit,jämät ja panomiehet + pari perverssiä varattua
Sama pätee tinderin naisiin
Vierailija kirjoitti:
Tota samaa koko Tinder on. Asuinpaikat kannattaa kysyä jo ensimmäisissä viesteissä sekä toisen prioriteetit. Noikin oli periaatteessa täysin turhat treffit ja toisen ajan hukkaamista, kun asiat olisi voinut kysyä etukäteen.
Ärsyttää nuo miehet, jotka harrastavat treffailemista ja hukkaavat toisen aikaa. Itse en lähde edes treffeille, jos mies ei tiedä mitä haluaa.
Jos mies tietää mitä haluaa, hän on öykkärimäinen sika. Ole sitten naisten mieliksi.
Eio