Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä raikkaan näköinen meikki? Miksi meikkini aina näyttää jotenkin tuhruiselta

Vierailija
07.06.2020 |

Käytän vain bb-voidetta, ripsaria (musta), rajauskynää nestemäistä (ruskea), huulikiiltoa. Joskus laitan irtopuuteria otsaan, nenään leukaan. Olisiko joku pohjustustuote hyvä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajausten alle pohjustus

Vierailija
2/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajausten alle pohjustus

Mikä on hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on rasvainen iho niinkun Mullakin.

Luulen et paras ottaa esim ripsien kestovärjäys/tekoripset ja etsiä joku kosteusvoide joka toimii omalle iholle eikä yrittääkään tavoitella mattaa vaikutelmaa.

Itse näytän eniten ei tuhruiselle kun mahd vähän meikkiä joka lähtee liikkeelle.

Vierailija
4/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on rasvainen iho niinkun Mullakin.

Luulen et paras ottaa esim ripsien kestovärjäys/tekoripset ja etsiä joku kosteusvoide joka toimii omalle iholle eikä yrittääkään tavoitella mattaa vaikutelmaa.

Itse näytän eniten ei tuhruiselle kun mahd vähän meikkiä joka lähtee liikkeelle.

Ripsien värjäys on yhtä tyhjän kanssa, kun ei se tee tuuheammiksi mun ohuita ja lyhyitä ripsiä, ja ripsipidennyksiä en voi ottaa kun olen allerginen sille liimalle. Hoidan kyllä ihoani aika hyvin. En matasta vaikutelmasta välitäkään, se vaan korostaa pieniä juonteita joita on jo silmien ympärille muodostunut. Valitsen mahdollisimman ohuita, luonnollisen näköisiä bb/cc voiteita.

Vierailija
5/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla nuori, ihana ja pysty pylly. Huh huh huh... ;)

Vierailija
6/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki cc bb voiteet näyttää tuhruisilta. Keveydestä, kuultavuudesta, heleyttävyydestä ei tietoakaan

Vierailija
7/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia Johanssonin blogissa on tosi hyvät ohjeet perusmeikkiin. Suosittelen.

Vierailija
8/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea rajaus kuulostaa ysäriltä. Miksei musta, jos ripsarikin on? Voidemainen poskipuna voisi raikastaa, siis ei mitään viiruja, vaan poskipäille kevyesti.

Vierailija
9/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti kulmakarvoista hajakarvat pois.

Levitä meikkivoide/tms. HUOLELLISESTI, älä siis vain hutaise kämmenillä naamaan, "taputtele" tuote paikalleen- älä "pyyhi".

Peiteainetta pieni määrä silmänalusille, nenänpielille, punoittaville suupielille jne, JOS tarpeen.

Ohut irtopuuteri kevyesti.

Onko värivoiteen sävy oikea? Liian keltainen/ punainen ja väärän tummuinen näyttää suttuiselta. Pidä huolta että ripsari ei leviä tai varise alaluomelle. Onko rajaus pakollinen? Kokeile "rajausta" luomivärillä ja kapealla siveltimellä ripsirajaan töpötellen.

Huulikiillon sävy?

Vierailija
10/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miia Johanssonin blogissa on tosi hyvät ohjeet perusmeikkiin. Suosittelen.

Ja myös ihonhoitoon! Kaikki primerit ja kikkailut on turhia, jos pohja ei ole kunnossa. Lue alkuun tämä https://miiajohansson.com/2020/06/05/19iho-parempaan-kuntoon-oma-tarina…

Vierailija
11/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bb-voiteen sävy liian tumma tai laitatko sitä kenties liikaa? Se voi saada meikin näyttämään tuhruiselta.

Tarkista sävy ja laita bb-voidetta hyvin vähän, vähemmän kuin ajattelet tarvitsevasi. Irtopuuteri on hyvä tuote, koska se vie kiillon, mutta puuterin pitäisi olla aivan hienoa ja läpikuultavaa. Ben Nye on paras. 

(Ostin hiljattain Lumenen bb-voiteen ajatellen, että kyseessä on kevyt ja kuultava tuote. Ei ollut. Laitoin sitä ensimmäisellä kerralla aivan liikaa ja lopputulos oli tunkkainen. Nyt käytän sitä todella pieniä määriä ja levitän bb-voiteen heti kosteusvoiteen jälkeen. Näyttää aivan luonnolliselta, kuin ei olisi meikkiä lainkaan.)

Vierailija
12/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea rajaus kuulostaa ysäriltä. Miksei musta, jos ripsarikin on? Voidemainen poskipuna voisi raikastaa, siis ei mitään viiruja, vaan poskipäille kevyesti.

Monelle vaalealle suomalaiselle ruskea rajaus on parempi kuin musta.

Poskipunasta ole samaa mieltä: meikkivoide ilman poskipunaa saa naaman näyttämään ihan taikinalta.

Vierailija
13/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Kulmuni tai Krista Kiuru?

Vierailija
14/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekoitan kosteusvoidetta bb:n joukkoon. Se auttaa levittymisessä ja tekee siitä kuulaamman. Alle laitan seerumin.

Vierailija
15/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaikki cc bb voiteet näyttää tuhruisilta. Keveydestä, kuultavuudesta, heleyttävyydestä ei tietoakaan

Sama mulla. Ja toisinaan näyttävät kiiltävältä kalvolta. Raikkaan meikin saan itse aikaan ihan muilla tuotteilla kuin näillä kevyillä ja heleyttävillä.

Vierailija
16/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle vaalealle suomalaiselle ruskea rajaus on parempi kuin musta.

Poskipunasta ole samaa mieltä: meikkivoide ilman poskipunaa saa naaman näyttämään ihan taikinalta.

Monella myös ruskea ripsiväri näyttää monella paremmalta kuin musta.

Vierailija
17/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meikkasin enemmän ja sitä kautta oli niksit. Nykyään suosin niin rasvasta ja kuultavaa, että väkisin jään ei kestä. Eli ei yli rasvasta voidetta, matta meikki ja irtopuuteri.

Vierailija
18/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva osaa käyttää nestemäistä rajauskynää niin, että jälki ei olisi suttuinen. Takuusuttuisen meikin saa, kun käyttää rajausta myös alaluomella. Moni ruskean sävy on vaalealle iholle myös liian punainen.

Vierailija
19/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen raikasta kurkkunaamiota meikin pohjustukseksi.

Vierailija
20/67 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaisi siihen ettei CC voide näy iholla ja huokosissa? Käytän It cosmetics CC voide sävyssä light?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan