Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että olen vihainen äidilleni siksi, että hän ei ikinä selvittänyt mitään huonon käytöksensä syitä kanssani

Vierailija
07.06.2020 |

Eli ymmärrän kyllä, että äideillä menee hermot lasiin, varsinkin huonoilla äideillä. Mutta sitä en ymmärrä, ettei äiti, jolla on mennyt hermot lapseensa ja on sillä satuttanut lastaan, ei voi ottaa vastuuta käytöksestään ja selvittää lapselle sitä, minkä takia sikail tätä kohtaan ja satutti lastaan.
Minun äitini on juuri tällainen. Sen takia uskon, että olemme yhä riidoissa (äitini mielestä emme ole), koska hän on satuttanut minua, mutta kieltäytynyt selvittämästä asiaa.
Minä tietenkin olen palannut asiaan niin pitkään, kunnes se on selvitetty, KOSKA en ole edes ymmärtänyt, ettei äitini ole koskaan selvittänyt loukkauksiaan, koska hän on aina väittänyt ainoastaan minun suuttuneen tyhjästä. Sehän ei pidä paikkaansa. En koskaan suutu tyhjästä, vaan tunteilleni on aina syy, kuten kaikkien ihmisten tunteille on.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tässä sais hävetä, niin se on äitini, sitä, että on antanut sen, ettei ole itse käsitellyt ongelmiaan vaikuttaa siihen, ettei ole välittänyt lapsensa tunteista ja vielä niin, että on valehdellut lapselle, että tämän pahuus on syypää siihen, ettei äidinkään tarvitse sinusta älittää. Eli äiti muka itse välittää, mutta ”sinun pahuutesi takia ei voi”. Ja pahuus on omien traumojensa luoma harha.

Ap

Vierailija
62/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sen ihmisen todellakin vielä selittämään mulle, miten mun pahuuteni on ollut hänelle tekosyy olla välittämättä. Pahuuteni, joka on hänen omaa harhaista kuvitelmaansa. Koska lapsensa oli keskeneräinen ihminen, eikä täydellinen!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänon niin naurettava, kun tulee puhe siitä, että hän on satuttanut minua, hän alkaa aina huutaa, miten mä olen satuttanut häntä. Ja kun siis siinä kohtaa alkaa aina sellainen täysin harhainen, hänen omassa päässään keksimä todellisuus. Johon hän siis itse uskoo. On todella vaikeaa keskustella henkilön kanssa, joka uskoo virheelliseen ajatteluun.

Hän esim. uskoo, että minä olen vastuussa siitä, ettei isoäitini kirjannut hänelle käyttöoikeutta kesämökkiin, jonka isoäiti lahjoitti minulle 2000-luvun alussa.

Ap

Äitisi on mielisairas narsisti. Sinussa ei ole mitään vikaa. Katkaise välit. Rakenna oma elämäsi oman näköiseksi, ei kannata vääntää sairaan ihmisen Kansas asioista. Tiedän mistä puhun. Kun tulin itse äidiksi tajusin kuinka huonosti minua kohdeltiin lapsuudenkodissana. Ainaista minun syyttämistä, arvostelua, vähättelyä, jne.....

Nainen50

Vierailija
64/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jo sairaaksi tää juttu.

Vierailija
65/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät traumat on tästä :( Ja av:n paskapäisimmät kirjoittelijat yrittivät lisätä vain tuskaani, perseensisältä tuleva tervehdys teille. Trööööt, pskaa ja pierua silmillenne, olkaa hyvät. Onneksi täällä on ollut myös minua kannustavia ja minuun uskovia ihmisiä, jotka ovat jaksaneet hyväksyä.

Ap

Vierailija
66/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänon niin naurettava, kun tulee puhe siitä, että hän on satuttanut minua, hän alkaa aina huutaa, miten mä olen satuttanut häntä. Ja kun siis siinä kohtaa alkaa aina sellainen täysin harhainen, hänen omassa päässään keksimä todellisuus. Johon hän siis itse uskoo. On todella vaikeaa keskustella henkilön kanssa, joka uskoo virheelliseen ajatteluun.

Hän esim. uskoo, että minä olen vastuussa siitä, ettei isoäitini kirjannut hänelle käyttöoikeutta kesämökkiin, jonka isoäiti lahjoitti minulle 2000-luvun alussa.

Ap

Äitisi on mielisairas narsisti. Sinussa ei ole mitään vikaa. Katkaise välit. Rakenna oma elämäsi oman näköiseksi, ei kannata vääntää sairaan ihmisen Kansas asioista. Tiedän mistä puhun. Kun tulin itse äidiksi tajusin kuinka huonosti minua kohdeltiin lapsuudenkodissana. Ainaista minun syyttämistä, arvostelua, vähättelyä, jne.....

Nainen50

Mulla on vielä todella paljon matkaa tuohon ”minussa ei ole mitään vikaa”. En ole koskaan saanut siihen vahvistusta yhtään keneltäkään. Ihmiset nyt eivät keskimäärin kulje kehumassa muita hyviksi ihmisiksi. Sen takia minun on hyvin vaikeaa saada aitoja ystäviä ja välittää aidosti jostakusta. Olen katkera siitäkin, millälailla muut ihmiset eivät ole nähneet miten minua on kiusattu jne.

Ap

Vierailija
67/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nainen50

Mulla on vielä todella paljon matkaa tuohon ”minussa ei ole mitään vikaa”. En ole koskaan saanut siihen vahvistusta yhtään keneltäkään. Ihmiset nyt eivät keskimäärin kulje kehumassa muita hyviksi ihmisiksi. Sen takia minun on hyvin vaikeaa saada aitoja ystäviä ja välittää aidosti jostakusta. Olen katkera siitäkin, millälailla muut ihmiset eivät ole nähneet miten minua on kiusattu jne.

Ap

Ja tämänkin, minkä äidin oma käytös on minulle aiheuttanut, tätäkin hän käyttää minua vastaan ja haukkuu, etten edes saa ystäviä. Nii-in, enpä minä voi sille mitään, ettei kukaan tajua, miten olet minua satuttanut.

Ap

Vierailija
68/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveät traumat on tästä :( Ja av:n paskapäisimmät kirjoittelijat yrittivät lisätä vain tuskaani, perseensisältä tuleva tervehdys teille. Trööööt, pskaa ja pierua silmillenne, olkaa hyvät. Onneksi täällä on ollut myös minua kannustavia ja minuun uskovia ihmisiä, jotka ovat jaksaneet hyväksyä.

Ap

Tulihan se sieltä. Vakiohaaveesi muiden naamalle sontimisesta.

Vierailija
69/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulihan se sieltä. Tasokas kun olet. Nyt vaan vähän lisää itkupotkuraivareita :D

Vierailija
70/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haha, muitakin jotka vilkaisee näitä ketjuja vain nähdäkseen koska kuppi menee nurin :D

Vierailija
71/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ylipäätään miettii, että jos joku läheiseni ei löytäisi satutettuna ystäviä, niin en minä ainakaan menisi häntä vielä haukkumaan asiasta!

Äitini ei tietenkään näe sitä satutettuna -kohtaa, koska on itse se satuttaja.

Mutta siis VAIKKA läheisessäni olisi itsessään syytä siihen, ettei löydä aitoja ihmissuhteita, niin mikä oikeuttaa ilkeästi haukkumaan ja satuttamaan tätä? Varsinkin, kun kyseessä on sun oma lapsesi? Hänellekö haluat paha?

Ap

Vierailija
72/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haha, muitakin jotka vilkaisee näitä ketjuja vain nähdäkseen koska kuppi menee nurin :D

Mutta siis VAIKKA läheisessäni olisi itsessään syytä siihen, ettei löydä aitoja ihmissuhteita, niin mikä oikeuttaa ilkeästi haukkumaan ja satuttamaan tätä? Varsinkin, kun kyseessä on sun oma lapsesi? Hänellekö haluat pahaa?

Siltä vaikuttaa, että tuet sellaista käytöstä kiusaamalla sen uhria.

Ap

Vierailija
73/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion vielä ottaa hänelle puhelun, jossa syytän siitä, että ei ole välittänyt oman lapsensa tunteista, koska loukkaantui asioista, joista vastuullisen, hyvän, aikuisen vanhemman ei ole mitään syytä loukkaantua.

Ap

Vierailija
74/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulihan se sieltä. Tasokas kun olet. Nyt vaan vähän lisää itkupotkuraivareita :D

Niin, ap:han on hienoston jäsen, jonka sukulainen on melkein ollut valitsemassa Suomen kuningasta... :'D

Vierailija
75/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, ap:han on hienoston jäsen, jonka sukulainen on melkein ollut valitsemassa Suomen kuningasta... :'D

On ollut valitsemassa, eikä melkein. Mutta Suomestahan ei tullut kuningaskuntaa, joten siksi olen sanonut, että melkein. Jos olisimme kuningaskunta, uskoisin, että isoäidilläni olisi ollut ainakin jonkinlaiset suhteet hoviin.

Ap

Vierailija
76/76 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se nyt ei kuulu tähän sinänsä mitenkään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi