Onko autoista, urheilusta ja eräilystä kiinnostuneita naisia olemassakaan?
Kukaan tapaamistani naisista ei ole tajunnut mitään autoista, tykännyt urheilusta tai sen seuraamisesta. Harrastan vaellusta ja yksikään nainen ei ole halunnut mukaan. Eräskin luuli että haluan reissuun vain kalanperkaajan ja kahvinkeittäjän. Missä vika?
Kommentit (27)
Naiset ovat miesten vastakohtia. Sehän on tarkoituskin, naiset on naisia ja miehet miehiä.
Minä tykkää urheilusta, erityisesti NHL, ylipäänsä jääkiekko ja lisäksi jalkapallo kiinnostaa. Seuraan kaikki olympialaiset ja myös yleisurheilua, yleisurheilun MM- ja EM-kisoja.
Samoin vaellus ja luontoretkeily kiinnostaa. Tykkään myös matkustaa ja nykyään suosin kohteita, joissa voi harrastaa tällaisia aktiviteetteja.
Autot ei sen sijaan itseäni kiinnosta, mutta pidän miehessä siitä ominaisuudesta jos hän tykkää autoista, ja korjailee ja laittelee autoja.
Tykkään kaikista noista. En kylläkään kalasta tai metsästä, mutta liikun PALJON ja luonto lähellä sydäntä.
Minä käyn vaeltamassa ja harrastan paljon urheilua. Telkkaria en tykkää katsoa, eli penkkiurheilu ei ole minun juttuni. Mutta autoista tykkään. Ajan paljon ja mielelläni ja mietin usein auton vaihtamista ja selailen ilmoituksia.
Penkkiurheiluhullu ilmoittautuu!
Eräjutut ja luonnossa oleminen kiinnostaa myös jonkin verran. Autot ei niinkään.
Autot ei kiinnosta eikä urheilun seuraaminen. Urheilen kyllä ja vaeltamaan lähtisin koska tahansa.
Eiköhän ole naisia jotka kaikista noista asioista tykkää ja niitäkin jotka teeskentelevät aikansa jos ovat ihastuneita.
Onhan nuita varmasti.
Eräily tuntuu olevan harvinaisin noista naisten kiinnostuksenkohteena.
Jos harrastat vaellusta, niin kai olet huomannut reiteillä naisiakin? Tai siis käy joskus suosituilla alueilla, niin näet.
Autot ei kiinnosta, kunhan pääsee paikasta toiseen.
Jos olet jalkapalloilija, kilpatanssija tms. komistus, niin urheilu kiinnostaa.
Luontoretkeily = rauhallinen kävely metsässä & rantamaiseman ihailu kiinnostaa. Joku Lapin vaellus raskasta rinkkaa raahaten hyttysten syötävänä ei kiinnosta. Ei myöskään teltassa nukkuminen (hyttyset, epähygieenisyys) eikä kalastus, metsästys tai minkään eläimen tappaminen.
Mitä ihmeen oman egosi jatketta etsit. Anna naisella olla omat harrasteensa ja hanki kavereita.
Urheilullisena naisena voin sanoa, että miehet eivät todellakaan tykkää itseään urheilullisemmista tai paremmin pärjäävistä naisista. Kokevat nämä uhaksi itselleen, naiseksi halutaan lähinnä lapsi, ketä voi nusautella ja alistaa.
Minua kiinnostaa nuo kaikki enkä kyllä kuvittele olevani mitenkään erikoinen nainen. Tykkään erityisesti yksilölajien seuraamisesta eli lätkä- ja futiskisoja en kyllä juurikaan jaksa seurata, mutta yleisurheilun ja talvilajien lisäksi tennis ja golf iskee kyllä vaikken kumpaakaan itse harrasta. Lisäksi viihdyn luonnossa paremmin kuin kaupungissa ja rakastan ajamista eli en tykkää istua apukuskin paikalla ;-)
Kohtuullisessa määrin olen kiinnostunut noista kaikista. Urheilun seuraaminen ei inspiroi mutta harrastaminen kyllä. Eräily voisi olla kivaa jos olisi hyvä seura. Olen aina tykännyt luonnosta.
Täällähän minä. Missäs sinä olet?
Minä tykkään klassikkoautoista, etenkin jenkit ovat lähellä sydäntä. Vietän myös paljon aikaa ulkona, lähinnä lenkkeillen koiran kanssa. Urheilun päälle en kylläkään hirveästi älyä.
N20
Nainen haluaa olla suhteessa nainen eikä mikään mies.
Minua kiinnostaa luontoretkeily ja autot. Penkkiurheilu ei kiinnosta, itse olen valmis kokeilemaan eri lajeja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen oman egosi jatketta etsit. Anna naisella olla omat harrasteensa ja hanki kavereita.
Urheilullisena naisena voin sanoa, että miehet eivät todellakaan tykkää itseään urheilullisemmista tai paremmin pärjäävistä naisista. Kokevat nämä uhaksi itselleen, naiseksi halutaan lähinnä lapsi, ketä voi nusautella ja alistaa.
Olipa ihan käsittämätön viesti, millaisia miehenkuvatuksia olet tavannut jos heitä kiinnostaa naisen alistaminen?!
Eräily kiinnostaa, vaellus ja metsästys, ei niinkään kalastus.
Autot ja urheilu eivät kovasti kiinnosta.
Hep. Mulla oli myös sutinaa yhden samanhenkisen oloisen miehen kanssa mutta enpä sitten kelvannut hänelle loppupeleissä ollenkaan.