Onko autoista, urheilusta ja eräilystä kiinnostuneita naisia olemassakaan?
Kukaan tapaamistani naisista ei ole tajunnut mitään autoista, tykännyt urheilusta tai sen seuraamisesta. Harrastan vaellusta ja yksikään nainen ei ole halunnut mukaan. Eräskin luuli että haluan reissuun vain kalanperkaajan ja kahvinkeittäjän. Missä vika?
Kommentit (27)
Haaveilin omasta autosta ennenkuin olin 18v. Ja on myös sellainen ollut omistuksessa siitä asti kun olin 19v. Ja hän on ihanainen 170hv volvo^^ Ennen osasin enemmän autoista, nyt on keskittynyt enemmän muuhun. Ja niin tyytyväinen omaan autoon etten muita katsele.
Erämaan Jorma en ole. Mutta, nautin todella paljon saaristossa olemisesta missä ei ole mökkiä, sähköä tai muita härpäkkeitä. Luonto itsessään on niin ihana ja rentouttava. Syksyllä tykkään poimia sieniäkin vaikken niitä syö.
Urheilu ei ole mun juttu. Tehkööt jokainen silti sellaista mistä nauttii. Kävelemässä käyn silti 1-3 kertaa päivässä, olipa sää millainen tahansa.
Kyllä, kyllä ja kyllä.
Sen sijaan minua ei kiinnosta perinaiselliset asiat, kuten itsensä ehostaminen, muoti ja juorut, kodinhengettärenä oleminen. Onko turn-off, jos treffeille tullessa kynsien alla on multaa, hiuksissa pihkaa ja vaatteet ulkonäöltään ja istuvuudeltaan muistuttavat enemmän miesten kuin naisten vaatteita?
Enpä usko, että ketään oikeasti kiinnostaa. Penkkiurheilu ja autoharrastus kertoo alhIsesta älykkyydestä ja eräilyä harrastaa vain juntit.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että ketään oikeasti kiinnostaa. Penkkiurheilu ja autoharrastus kertoo alhIsesta älykkyydestä ja eräilyä harrastaa vain juntit.
Aika kova ennakkokäsitys. Itselläni on maisterin paperit HY:n todennäköisesti toiseksi arvostetuimmasta tiedekunnasta ja sen mukainen työpaikka. Kiinnostuksen kohteena aina olleet autot, erityisesti 60- ja 70-luvun jenkit, mutta kyllä kaikki muutkin kiinnostaa. Autourheilua olen seurannut teinistä asti. Muu urheilu on jäänyt vähemmälle; kiinnostaa lähinnä sellaiset perusmatsit, joissa Suomella on joukkue, jolla myös on mahdollisuuksia. Käytännössä siis jääkiekon MM.
Eräily kiinnostaa myös ja mennyt jopa hieman preppertasolle. Joku voisi siis sanoa, että olen tosiaankin juntti ja suoraan sanoen itseasiassa pidän siitä. Alhaista älykkyyttä sen sijaan en niele :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä ja kyllä.
Sen sijaan minua ei kiinnosta perinaiselliset asiat, kuten itsensä ehostaminen, muoti ja juorut, kodinhengettärenä oleminen. Onko turn-off, jos treffeille tullessa kynsien alla on multaa, hiuksissa pihkaa ja vaatteet ulkonäöltään ja istuvuudeltaan muistuttavat enemmän miesten kuin naisten vaatteita?
Suht sama tilanne itsellä, mutta sillä erotuksella, että kun tapasin Elämäni Miehen, (36-vuotiaana) niin alkoi hiukan tuo ehostaminen ja kokkailu kiinnostamaan. Ei siksi, että hän olisi jotenkin halunnut, vaan siksi, kun itse halusin. Varmaan joku "vaimovaisto" heräsi. Muoti ja juorut eivät kyllä edelleenkään kiinnosta.
Eräily kyllä, muut ei. Mulla tosin on ollut puoliso jo kauan, ja nyt ikää ja mukavuudenhalua sen verran, että asutaan kuukausi vuonoilla mieluummin autossa kuin teltassa. Transitio tämäkin.
Autot ja eräily on jees, urheilu jossain määrin, nyt tosin on jäänyt sivumpaan. Kalastus ok, metsästys ei