Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko autoista, urheilusta ja eräilystä kiinnostuneita naisia olemassakaan?

Vierailija
06.06.2020 |

Kukaan tapaamistani naisista ei ole tajunnut mitään autoista, tykännyt urheilusta tai sen seuraamisesta. Harrastan vaellusta ja yksikään nainen ei ole halunnut mukaan. Eräskin luuli että haluan reissuun vain kalanperkaajan ja kahvinkeittäjän. Missä vika?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Mulla oli myös sutinaa yhden samanhenkisen oloisen miehen kanssa mutta enpä sitten kelvannut hänelle loppupeleissä ollenkaan. 

Vierailija
2/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat miesten vastakohtia. Sehän on tarkoituskin, naiset on naisia ja miehet miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkää urheilusta, erityisesti NHL, ylipäänsä jääkiekko ja lisäksi jalkapallo kiinnostaa. Seuraan kaikki olympialaiset ja myös yleisurheilua, yleisurheilun MM- ja EM-kisoja.

Samoin vaellus ja luontoretkeily kiinnostaa. Tykkään myös matkustaa ja nykyään suosin kohteita, joissa voi harrastaa tällaisia aktiviteetteja.

Autot ei sen sijaan itseäni kiinnosta, mutta pidän miehessä siitä ominaisuudesta jos hän tykkää autoista, ja korjailee ja laittelee autoja.

Vierailija
4/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista noista. En kylläkään kalasta tai metsästä, mutta liikun PALJON ja luonto lähellä sydäntä.

Vierailija
5/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vaeltamassa ja harrastan paljon urheilua. Telkkaria en tykkää katsoa, eli penkkiurheilu ei ole minun juttuni. Mutta autoista tykkään. Ajan paljon ja mielelläni ja mietin usein auton vaihtamista ja selailen ilmoituksia.

Vierailija
6/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkiurheiluhullu ilmoittautuu!

Eräjutut ja luonnossa oleminen kiinnostaa myös jonkin verran. Autot ei niinkään.

Vierailija
7/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ei kiinnosta eikä urheilun seuraaminen. Urheilen kyllä ja vaeltamaan lähtisin koska tahansa.

Eiköhän ole naisia jotka kaikista noista asioista tykkää ja niitäkin jotka teeskentelevät aikansa jos ovat ihastuneita.

Vierailija
8/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita varmasti. 

Eräily tuntuu olevan harvinaisin noista naisten kiinnostuksenkohteena. 

Vierailija
9/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastat vaellusta, niin kai olet huomannut reiteillä naisiakin? Tai siis käy joskus suosituilla alueilla, niin näet.

Vierailija
10/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ei kiinnosta, kunhan pääsee paikasta toiseen.

Jos olet jalkapalloilija, kilpatanssija tms. komistus, niin urheilu kiinnostaa.

Luontoretkeily = rauhallinen kävely metsässä & rantamaiseman ihailu kiinnostaa. Joku Lapin vaellus raskasta rinkkaa raahaten hyttysten syötävänä ei kiinnosta. Ei myöskään teltassa nukkuminen (hyttyset, epähygieenisyys) eikä kalastus, metsästys tai minkään eläimen tappaminen. 

Vierailija
11/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen oman egosi jatketta etsit. Anna naisella olla omat harrasteensa ja hanki kavereita.

Urheilullisena naisena voin sanoa, että miehet eivät todellakaan tykkää itseään urheilullisemmista tai paremmin pärjäävistä naisista. Kokevat nämä uhaksi itselleen, naiseksi halutaan lähinnä lapsi, ketä voi nusautella ja alistaa.

Vierailija
12/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa nuo kaikki enkä kyllä kuvittele olevani mitenkään erikoinen nainen. Tykkään erityisesti yksilölajien seuraamisesta eli lätkä- ja futiskisoja en kyllä juurikaan jaksa seurata, mutta yleisurheilun ja talvilajien lisäksi tennis ja golf iskee kyllä vaikken kumpaakaan itse harrasta. Lisäksi viihdyn luonnossa paremmin kuin kaupungissa ja rakastan ajamista eli en tykkää istua apukuskin paikalla ;-)

Vierailija
13/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisessa määrin olen kiinnostunut noista kaikista. Urheilun seuraaminen ei inspiroi mutta harrastaminen kyllä. Eräily voisi olla kivaa jos olisi hyvä seura. Olen aina tykännyt luonnosta.

Vierailija
14/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa.

Vierailija
15/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä. Missäs sinä olet?

Vierailija
16/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään klassikkoautoista, etenkin jenkit ovat lähellä sydäntä. Vietän myös paljon aikaa ulkona, lähinnä lenkkeillen koiran kanssa. Urheilun päälle en kylläkään hirveästi älyä.

N20

Vierailija
17/27 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa olla suhteessa nainen eikä mikään mies.

Vierailija
18/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa luontoretkeily ja autot. Penkkiurheilu ei kiinnosta, itse olen valmis kokeilemaan eri lajeja.

Vierailija
19/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen oman egosi jatketta etsit. Anna naisella olla omat harrasteensa ja hanki kavereita.

Urheilullisena naisena voin sanoa, että miehet eivät todellakaan tykkää itseään urheilullisemmista tai paremmin pärjäävistä naisista. Kokevat nämä uhaksi itselleen, naiseksi halutaan lähinnä lapsi, ketä voi nusautella ja alistaa.

Olipa ihan käsittämätön viesti, millaisia miehenkuvatuksia olet tavannut jos heitä kiinnostaa naisen alistaminen?!

Vierailija
20/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräily kiinnostaa, vaellus ja metsästys, ei niinkään kalastus.

Autot ja urheilu eivät kovasti kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä