Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tähän selkeän vastauksen naisilta jotta voin päättää elämäni suunnan

Vierailija
06.06.2020 |

Olen kokematon mies. Olen täyttänyt 40 vuotta. Vieläkö unelmoin parisuhteesta ja yritän sen saavuttaa, vai keskitynkö vain muihin juttuihin?

Kiitos.

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty 40:nä päättämään asioita ihan itse? Tuossa se sinun ongelmasi onkin.

Vierailija
2/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Tavoittele parisuhdetta, mutta pyri elämään mahdollisimman hyvää elämää myös ilman sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity muihin juttuihin mutta pidä mieli avoimena. Älä sulje sydäntäsi vaan pidä se avoimena ja jos joskus sattumalta tulee joku tietty elämässä vastaan niin silloin otat sen vastaan.

Vierailija
4/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity muihin juttuihin, mutta se ei sulje parisuhdetta pois. usein parisuhde löytyykin sattumalta kun ei sitä etsi. mutta se, että olet nelikymppinen ja kokematon ei sinällään ole este, vaikka aikuisiässä ei ole niin helppoa löytää kumppania.

Vierailija
5/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pysty 40:nä päättämään asioita ihan itse? Tuossa se sinun ongelmasi onkin.

Pystyn tietenkin. Parisuhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä ja sitä on hankala tavoitella, jos suurin osa naisista ei sitä kaltaiseni kanssa halua. Siksi kysyn.

ap

Vierailija
6/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Tavoittele parisuhdetta, mutta pyri elämään mahdollisimman hyvää elämää myös ilman sitä.

Tämä on varmaan oikea vastaus. Mietin vain miten paljon saisin panostettua muihin asioihin enemmän, jos lopettaisin parisuhteen tavoittelun.

ap

Vierailija
7/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea kyllä lopettaa unelmointia jollain päätöksellä, mutta voihan sitä yrittää.

Vierailija
8/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se käy ihan luonnostaan? Itse oon kokematon nainen 42v ja mulla on ihan luonnostaan tullut lamaantunut olo enkä enää edes pysty päästämään ketään lähelle. Olen vaan täysin erakoitunut ja luovuttanut.

Kannattaa yrittää keskittyä muihin asioihin, vaikka ainahan se yksinäisyys siellä taka-alalla vaikuttaa, mutta voihan olla että joskus kohtaa toisen yksinäisen jossain. Se on hyvin epätodennäköistä, mutta mahdollista.

Vierailija
9/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity muihin juttuihin mutta pidä mieli avoimena. Älä sulje sydäntäsi vaan pidä se avoimena ja jos joskus sattumalta tulee joku tietty elämässä vastaan niin silloin otat sen vastaan.

Kauniisti sanottu. Yritän toimia noin.

ap

Vierailija
10/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea kyllä lopettaa unelmointia jollain päätöksellä, mutta voihan sitä yrittää.

Vaikeaa se on, mutta jos saisin tiedon, että unelmointi on turhaa niin se olisi hieman helpompaa.

ap

Vierailija
11/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä, naura ja hymyile. Myös vieraille. Ehkä se tapahtuu ilman että edes odotat sitä.

Vierailija
12/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain voi olla joku sinua varten. Sitä ei kukaan tiedä - ei edes mammat täällä. Mutta muista: älä anna epätoivon vallata mieltäsi. Ole iloinen, kohtelias ja rehti. Älä tavoittele kuuta taivaalta, mutta älä myöskään tyydy sellaiseen ihmiseen jota et oikeasti rakasta. Ole avoin.

Tsemppiä.

Vierailija
13/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti elämästä, naura ja hymyile. Myös vieraille. Ehkä se tapahtuu ilman että edes odotat sitä.

Ehkä. Ei ole neljänkymmenen vuoden aikana tapahtunut vaikka olen nauranut ja hymyillyt. Usko ei siis ole kova.

ap

Vierailija
14/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain voi olla joku sinua varten. Sitä ei kukaan tiedä - ei edes mammat täällä. Mutta muista: älä anna epätoivon vallata mieltäsi. Ole iloinen, kohtelias ja rehti. Älä tavoittele kuuta taivaalta, mutta älä myöskään tyydy sellaiseen ihmiseen jota et oikeasti rakasta. Ole avoin.

Tsemppiä.

Yritän olla paras mahdollinen ihminen muita kohtaan. En voisi olla muuten. En halua siitä kiitosta. Oletan että niin toimivat kaikki ja siksi minäkin. Silti olen itsekäs. Haluaisin itselleni myös onnea. Ja rakkautta.

ap

Vierailija
15/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on myös kokemattomia naisia. Jos löydätte toisenne ei toivo ole menetetty. Etsi heitä.

Vierailija
16/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.

Yritän olla paras mahdollinen ihminen muita kohtaan. En voisi olla muuten. En halua siitä kiitosta. Oletan että niin toimivat kaikki ja siksi minäkin. Silti olen itsekäs. Haluaisin itselleni myös onnea. Ja rakkautta.

ap

Tuo asenne on hyvä, mutta sillä särkee herkästi sydämensä. Mä ainakaan en koskemattomana naisena edes uskaltaudu suhteeseen tässä nykymaailmassa, jossa ihmissuhteita ei oteta niin toisissaan.

Vierailija
17/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeata vastausta. Veikkaan, että suurimmalle osalle naisista et kelpaisi, jos paljastat tilanteesi, mutta niin ei ole pakko tehdä. Voit myös etsiä niitä joille kelpaat - heitäkin on. Jos ajattelet todennäköisyyksien mukaan niin ehkä sun kannattaa luovuttaa, mutta jos olet unelmoija niin sitten ei. Voit kysyä joltain naiskaverilta niin saat suoran vastauksen. Parempi se kuin kysellä tällä foorumilla.

Vierailija
18/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.

ap

Tuo asenne on hyvä, mutta sillä särkee herkästi sydämensä. Mä ainakaan en koskemattomana naisena edes uskaltaudu suhteeseen tässä nykymaailmassa, jossa ihmissuhteita ei oteta niin toisissaan.

Millä noista särjen sydämeni?

ap

Vierailija
19/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta ja miellyttävältä ihmiseltä, aloittaja, joten en sinuna luopuisi toivosta. Kuten muut ovat jo sanoneet, kannattaa pitää silmät ja sydän avoimena mahdollisuuksille. Moni nainen olisi onnekas löytäessään kaltaisesi puolison. :)

Vierailija
20/223 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä maassa ole enemmän kokemattomia naisia kuin miehiä.