Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n laihdutusryhmä...

07.07.2006 |

Hieman esittelyä ja paljon pudotettavaa... Jos jollakin on parempaa ja lopullista nimiehdotusta niin vinkkejä kiitos. Äänestetään vaikka sitten nimi ryhmälle.

Eli itse olen 30v 4 lapsen äiti. Synnytyksestä jäi 20kg ylimääräistä ja nyt alkoi suorastaan vituttamaan kun ei xxl housutkaan mahtuneen alamahan ja yleensäkkin mahan kohdalta kiinni.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asun joo. Sinä asut siis jossain lähempänä Turkua, mutta olet täältä kotoisin?

Miksei sitä voisi nähdä vaikka livenäkin :)

Juideli; Mä suhtaudun myös tohon karppaukseen hieman epäillen, vaikka olen upeista tuloksista kuullutkin. Mä olen vaan niin leivän ja pullankin perään, etten uskoisi sen olevan mun juttu. Makeasta mun on tosin päästävä eroon. Olen ihan sokerikoukussa :( Tarvis saada sellainen totaalinen muutos tähän todellakin. Voi kun jonain päivänä pystyisin kontroilloimaan syömistäni ja söisin vain silloin kun on nälkä. Nyt tulee tottumuksesta ja mielihalujen mukaan vedetyä suolaista ja makeaa ylinkyllin. Toivottavasti juideli lyödät " oikeaan elämääsi" myös jonkun tsemppaajan liikkumiseen. Mutta muista, että ruokavalio on kuitenkin kaiken a ja o. Täällä tavataan!

Vierailija
22/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä, tänä aamuna puntari kertoi karmean totuuden 108,2 kg... Ällöttävää! Pituutta mulla on 169 cm, joten lähelläkään normaalipainoa ei olla. Mun on tosin nyt alotettava tämä pudotus aika iisisti, nimittäin pinnasängyssä pötköttelee 8 vkon ikäinen poitsu, jota täysimetän. Ajattelin tän imetysajan yrittää (nyt, tästä päivästä lähtien) vaan terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla ja sitten kun imetyksen lopetan, aloitan pontseilla. Joskus oon saanu pv:n pisteillä 8kg pois, mutta ne tuli kyllä takaisin, kun jostain syystä laihdutusinto lopahti...

Perjantai kuulostaa hyvältä kokoontumispäivältä, viikonloppuna kun helpommin sortuu herkkuihin, eikä maanantai-aamun lukemat välttämättä ole mairittelevia...

Mutta tässä siis mun faktat:

Pituus: 169 cm

Paino: 108,2 kg (kääk!)

Ja kaksi lasta tällä hetkellä, 3v tyttö ja 8vk poika. Asustelen myös Pirkanmaalla, Tampereella.

Mun heikkouksiin kuuluu KAIKKI hyvä, etenkin suklaa, sipsit, karkit ja jätski... Synnytyksen jälkeen oon pitäny Fazeria pystyssä syömällä n. levyllisen suklaata päivässä... Huh!

Ja myös mun eka tavoite on päästä alle 100, mitään aikatavotetta en vielä aseta, kun tää imetys on vielä päällä. Että hiljakseen varmaan. Vai onko joku laihduttanu pisteillä imetyksen aikana? Tästä kun kuulee aina ristiriitasta tietoa, että saako pointsailla, vaiko ei...

Mutta siis, nyt tsemppi päälle!!!

PJS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan vissiin (en omista vakaa) jo pikkasen alle 90kg jo, lähtöpaino oli tammikuussa 99 kiloo, kun päätin ottaa niskasta itseäni kiinni!!!

olen 25-vuotias yhden 2vee pojan äiti, palaan töihin 1.8 06

Olen aina ollut suht sopusuhtainen ja mä yksin kertaisesti lihoin vasta lapsen saanin jälkeen ennen raskautta painoin 68 oon 160cm pitkä.

Lihoin ku liikunta jäi minimiin raskauden jälkeen (ennen lapsen saantia kävin uimassa, kuntosalilla, ratsastin) ja useammin oli niin laiska ettei jaksanut tehdä kotona ruokaa ja helppoahan oli heittää vauva kaukalossa autoon ja ajella syömään; hampurilaisia, pizzaa, pihjejä ranskalaisilla ja siinä vaiheessa oli vielä rahaakin!!

Mies on ihan perso karkille ja sipseille, ennen ku mies tuli kuvioihin söin ehkä yhden pussin silloin tällöin viikonloppusin mut niitä ostettii 2-3kertaa viikossa ja karkkia lähes jokapäivä, eihän mies lihonnut ku oli liikkuva työ (kävelyä jopa 15kilsaa!!) ja sit viel salibandy harrastus päälle eli 3 treenit ja matsit siihen päälle.

Tammikuussa siis (tai laihdutus oli jo aikaisemmin mielessä) otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin ensiksi hankkimalla tietoa ja parhaimmaksi sivuiksi löysin netistä www. kutri. net jota länpimästi suosittelen kaikkie lukevan ja aloin " kevyemmällä liikunnalla" pilateksella joka sopii monen tasoisille ja kiinteytysjumpassa (ainiin sen aloitinkin jo syksyllä) jossa kävin kerran viikossa.

Nyt kun jumppaa ei järjestetä niin olen hyppinyt tranpoliinilla n. jokatoinen päivä 3-5 hyvän biisin ajan (kestoltaan 3-5min), sit yritän joka päivä vähän nostella puntteja käsivarsien, hauiksen, selän ja rintalihaksien muokkaamista varten mulla on 4kilon puntit suosittelen kotiin hankittavaksi, niitä voi nostella vaikka telkkaria katellessa ja kädellä on muuta tekimistä sen sipsipussin tai karkkipussin asemasta!

joka toinen päivä sit teen tehokkaasti kotitöitä imuroin/pesen lattioita niin et hiki virtaa!!

siinähän tuli jo tekstiä mukavasti, toivottavasti ette pistä pahaksenne et olen jo kerrinnyt aloittaa ei laihdutuksen vaan elämäntapa remontin!

Ainiin sit viel kaks asiaa mä pitäisin vakaa tärkeämpänä mittanauhaa (en edes omista vakaa)

ja sit karkin himoisille tiedoksi et kantsii ostaa KROMITABLETTEJA ne hillitsevät makeanhimoa ja niitä saa ihan k-supermarketista cittareista jne, 4ekee tais maksaa 3kk kuuri!!

ja vaatteista itse olen tillannut postimyynnistä www. josefssons. fi käykää stekkaa, siel on koot 52 suurimmassa osassa vaatteita eikä ole mitään kaapuja, farkutkin mahtuu päälle!

sit on elisabeth shannon-merkkiset vaatteet anttilasta!

Vierailija
24/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran piti vielä palata, että yritetäänhän käydä täällä muinakin päivinä kuin silloin perjantaisin. Mä tunnen ainakin tarvitsevani tukea läpi viikon. Ja kiva aina lueskella että miten muilla menee :)

Olen muuten 35 v. Jossain aiemmin kirjoitin 36v. Höh, eihän tässä muista enää ikäänsäkään kun vuosia tullut niin paljon ;)

Vierailija
25/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lotta-:

Olen muuten 35 v. Jossain aiemmin kirjoitin 36v. Höh, eihän tässä muista enää ikäänsäkään kun vuosia tullut niin paljon ;)

Vierailija
26/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans ajattelen että tarviin tukee melkein päivittän ja täällähän se olisi hyvä jakaa ja saada tukea, oli sitten kyse päivästä kun tekee niin julmetusti karkkia ja tarvii tsemppausta siihen, tai siitä kun ei paino näytä tippuvan. Itse ajattelin kyllä päivittäin käydä kattoo onks kukaan mitään kirjoittanut ja tarviiks kukaa tsemppiä tai tukee. Perjantai on hyvä punnitsemispäivä.

Vierailija
27/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä vielä heittelen kaikenlaisia juttuja ilmoille, kun tuli suorastaan tarve " purkautua" , tosin ei kauheen otsa rypyssä :)

Joku tossa sanoi et onneks ei asuu kerrostalossa, ni ei voi grillata, hitsi et mua nauratti! Toisaalta, grilliruuanhan pitäis olla terveellistä, mut tietty jos aattelen omia grillaustapojani, niin saattaahan se olla et jos joka paikkaan lykkää voita, Auraa, pekonia jne, niin ei oo kauheen tervehenkistä (vaikka karppaushenkistä saattaa ollakkin...)

Mä oon sellaista (mm) funtsinut, et kun joillain menee ruokahalu jos ne rakastuu, on surua, vaikka kuumuudesta (tiedättehän: Ei kyllä oikein ruokakaan maistu kun on niin kuuma...Hah, sanon minä! Mulla ei mene ruokahalu MISTÄÄN, ja tietty siks oonkin lihava. Aivan sama onko kylmäkuumaonnellinenonneton jne, aina maistuu. Onks se joku geenijuttu vai?

Ruoka jotenkin liittyy suunnilleen kaikkeen tekemiseen, esim. jos miehen kans on tapeltu, niin teen jotain hyvää ruokaa, tavataan ystävien kanssa ni ekena mietitään mitä ruokaa, ulkomailla on pakko päästä paikalliseen supperiin kattoon olisko siellä jotain kivaa jne. Ihmeellistä, sanon minä!

Mä en oo ikinä syytellyt mitään geenejä, vanhempiani, kilpirauhasia tai muuta, kyllä se olen minä joka niitä herkkuja oon mättänyt suustani alas. Mä muuten, monesta ilmeisesti poiketen, en ole lihottanut itseäni pääosin makeilla herkuilla, vaan mun juttuni on suolaiset herkut. Syön keskiverto rekkapenan suohon anytime, vaikka en ihmisten aikana kehtaa niin paljoa syödäkkään.

Nyt6 naiset paljastuksia, kuinka paljon pystytte syömään kerralla? Jotain määriä? Tai oikeestaan vaikee kysymys, vaikea määritellä. Mulle tuli nyt äkkiseltään mieleen vaikkapa pinaattilettupaketti, mikä mulla menee ihan suitsait noin vaan, ei tunnu missään. Mut kyllä tää vattanahka onkin venytetty, niin ei ihme ;(

Kun kävelen kadulla, ja katon itteeni jostain näyteikkunasta, niin mä ihan oikeesti näytän siltä kuin olisin RASKAANA, ja se on KAUHEETA!

Huomaatteko, lietson oikein itseäni....

Vierailija
28/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. se mittanauha juttu on niiiiiin totta, sitä pitäiskin ennemmin käyttää, kuin vaakaa! Joten ens vkolla (mä en ainakaan viikonloppuna ja helteellä kotona koneelle mene!) pistetään painon lisäksi vyötärön (siis sen pitäis sijaita siinä about navan yläpuolella, jos meinaan on päässyt hukkumaan, niinkuin allekirjoittaneella!) mitat! Voidaan sit kimpassa kauhistella niitä :)

Vierailija
29/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti Karaa kiittämäni niistä kutri-sivuista, joskus oon tainnu niillä käydä, mutten muistanut koko juttua enään! ja sivut on oikeesti kivat, oli pakko kopioida toi yks juttu, siinä kiteytyy aika moni juttu, eiks vaan.

Mulla loppuu duunit klo 17, ja töissä on superhiljaista, suurin osa kesä-lomalla jengistä, joten siks täällä roikun. Vaan nyt toivotan kaikille uusille kavereille oikein ihanaista ja aurinkoista kesäviikonloppua, nautitaan KAIKESTA, mutta kohtuudella :)

Vierailija
30/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka siis ilmeisestikin maistuu, sekä suolainen että makea. kun ottaa ensin toista, tekeekin jo mieli ottaa vähän toista ja niin edelleen. Joku kyseli noita määriä ja kerron: lautasellisia menee aina väh. 2, oli ruoka mitä vain, kastikkeita ja perunoita ja vielä jälkkärit päälle. Suklaata vaivatta levyllinen yhdeltä istumalta.

Olen aikoinani laihduttanut PV:ssä alle 80 kiloiseksi, jolloin olo oli tietenkin aivan mahtava ja ulkonäkökin siedettävä. Nyt on vasta 4 kk pienimmäinen, ja näytän valaalta!! Siis kertakaikkiaan siltä, niinkuin olisin taas raskaana. Olen varsinkin keskivartalolihava (eli sitä vaarallisinta tyyppiä).

Ajattelin nyt yrittää ihan annoksia pienentämällä ja jättämällä rasvaa pois, ja herkkuja vähentämällä. En pystyisi karppaamaan, koska leipä, potut ja pasta on ihan perusruokaa koko perheelle, enkä oikein tajua, mitä sitten esim. lapsille syöttäisi, en jaksa tehdä monia erilaisia ruokia päivässä. Sitäpaitsi en voi olla ilman leipää!!

Kamppailen motivaation kanssa ja toivon kannustusta ja kaikille sanoisin, että kesä on kamalan vaikeaa aikaa laihduttaa, joten, jos joku viikko repsahtaa, vaikka pahastikin, niin ei jättäydyttäisi kovin helpolla pois joukosta!! Ens viikko voi olla jo paljon parempi ja yksin se on kaikkein vaikeinta. Tsemppiä kaikille.

Vierailija
31/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoskoot ovat liian suuria.on se kumma että vaikka kuin olisi täynnä niin pakko on ottaa lisää(kai se on vaan tapa) ja sitten voivottelee kun meinaa maha räjähtää.Että ei kai se mikään ihme ole jos vatsalaukku/nahka venyy! :) sitten kun vielä syö paljon pastaa ja perunaa sekä suolaisia ja makeita herkkuja vuorotellen niin siinähän ne kilot kertyy ..niin ja kahvin kanssa pitää aina olla jotain herkkua:) huomenna menen kauppaan ja ostan vaakaan patterit niin sitten saan tietää karmean totuuden ja laitan tänne tarkemmin mistä lähden liikkeelle.laihdutin ekan lapsen syntymän jälkeen vajaassa vuodessa 92kilosta-->n.70 kiloon..osittain painareitten avulla..tietääkö kukaan saako niitä ihania suklaapatukoita muualta kuin ryhmissä käymällä?sen jälkeen lähti paino taas salakavalaan nousuun ja mittarissa oli 87kg kun aloin odottaa kuopusta ja yli sata kiloa kun menin laitokselle :( nyt pyrin alkuun vähentämään tuota pastaa ja perunaa ja lisäämään reilusti kasviksia sekä pienentämään annoskokoja..ja kun olen tämmöinen herkkupeppu (kuulostaapa pieneltä ja sievältä:) niin yritän vaihtaa herkkuja kevyempiin, esim. dietorellen hedelmäsekoitus on hyvä eikä montaa karkkia tarvii kun rauhassa imeskelee(tai niin ainakin itselleni uskottelen:)..ja jätskiä ostin vähärasvaista(..saa nähdä miten pärjään ilman suklaata joka on suurta herkkua..)joten näillä keinoilla kun pääsisi alkuun ja saisi muutaman kilon pois niin sitten varmasti jaksaisi aloittaa liikkumisenkin :) niin ja ensimmäinen tavoite voisi olla se 90 raja :)

Vierailija
32/36 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asuinkaupunki kyllä alkaa samalla kirjaimella :)

Viikonloppuna on tullut herkuteltua jätskillä ja sipseillä, mutta huomenna yritän kuitenkin aloittaa sen pisteiden laskemisen.

Vierailija
33/36 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirakoita. Enkö ole huippuhyvä keksimään tekosyitä herkuttelulleni?? Mut kyl se tästä, pannaanpa arki rullaamaan huomisesta lähtien ja kaikki " puristaa perseellä" niin saadaan pari läskikiloa haihdutettua. jaksaisko jokun tehdä yhteenvedon mukana olevista?

Vierailija
34/36 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaus tästä poppoosta...

-Hyllyväpylly

-ViisÄm

-Juideli

--lotta-

-Ja-Pe

-Constantin

-sanzu2

-P.J.S

-Kara81

Täällä kanssa sorruttu herkutteluun.

Sipsiä lasten pussista, karkkia auto matkalla, jätskiä, ja limsaa! Mähän olen syönyt ku pieni sika!!! Ei nuo määrät ennen tuntunut niin hirveille mutta nyt kun ne lukee... (Niin, ei ne itsestaan ole suuhun mennyt kun joku on ne sinne mättänyt ihan väkisin)

Maanantaina pitää ottaa tiukka aloitus! *Menee häpeään nurkkaan*

Vierailija
35/36 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa tänään yritän aloittaa ton karppauksen

ja lähtöpaino 118 kg

vyötärö 118 kun antoi mahan olla normaalisti eikä vetänyt sisään

lantio 126

paksuin kohta 128

reisi 78 ja rinnanympärys 129

eli paljon rasvaa löytyy, tästä lähdetään, palaan perjantaina astialle.

Vierailija
36/36 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viikonloppu totaaliseksi herkutteluksi :( Tosin paljon söin mansikoita, jotka olivat onneksi kevyttä herkkua. Eilen sipsejä jalkapallo-kisastudiossa. Forza Italia! ( Tänään kuljen muuten Italia-paita päällä) =)

Nyt tiukka linja viikolla. Mulla taitaa noi viikonloput kyllä jatkossakin olla sellasia herkuttelun paikkoja. Listaan tähän strategiset mittani (hurjaa) :

Paino äsken punnittuna: 106.6 kg (ei hyvin alkanut, kun pe oli 106)

Vyötärö: 107 cm (viisämmän ja mun mittojen perusteella vois ajatella, että vyötärön mitta ja paino kulkee käsikädessä, kiva nähdän onko näin muillakin)

Lantio (paksuin kohta) : 125 cm

Reisi (paksuin kohta): 71 cm (apua! mun vyötärö on ollut joskus tän paksuinen...)

Rinnanympärys: 118 cm (mussa on jotain pientä ja ne on tissit :( )

Hei mutta, niillä pelataan mitä on! Eli tästä liikenteeseen ja hyvillä mielin :) Mun paino on tän viikon perjantaina alle 105.

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi