Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni tietämäni psyk.sairaanhoitaja on ilkeä luonteeltaan.

Vierailija
05.06.2020 |

Onko samoja kokemuksia?

Esim. yksi ylä-asteen pahimmista kiusaajista on valinnut tämän ammatin, sekä pari muuta perusluonteeltaan ilkeää naista ,
joista yksi oli samassa työpaikassa kanssani ja hän oli hirvittävä työ"kaveri".

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen hoitajani oli ihana, samoin kaksi edeltäjäänsä. Nykyisen käyntien jälkeen voin huonosti ja olen nyy päättänyt lopettaa. Ehkä se on tarkoituskin, saada potilaat pois hoidon piiristä?

Hän on ilkeä, ei kuuntele, ylimielinen ja selvästi ei ymmärrä mitään traumapotilaan kohtaamisesta. Olen itse aina asiallinen , kohtelias ja ystävällinen.

Ongelma vain vaikeat traumat ja takaumat, painajaiset ja unettomuus. Hoitajakäyntien tarkoitus on ollut purkaa tunteita, en muille pysty puhumaan. Viimeksi hoitaja käski keksimään muutakin sisältöä elämään kuin traumojen märehtimisen. Vaikka olen sanonut, että arjessa en näistä puhu ja koitan elää mahdollisimman tavallista elämää. Sen sijaan ammattilaiselle purkaan ikävät olot, läheisille ne positiiviset. Hän on myös kysynyt kahdesti eikö elämässäni ole mitään positiivisempaa puhuttavaa:D

Vierailija
82/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä varsinkin hoitoalalle ajautuu paljon sille soveltumattomia ihmisiä. Itse olen käynyt yhdellä psykiatrisella hoitajalla ja oli oikein asiallinen keski ikäinen nainen. Rauhallinen ja yritti auttaa mutta ikävä kyllä ei päästy juurikaan asioissa eteenpäin. Todella kirjavaa porukkaa kyllä mahtuu hoitoalalle ja myös noita jotka nimenomaan haluavat kyykyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ongelma ole yleensä potilas, jolla nuppi sekaisin.

Vierailija
84/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Vierailija
85/85 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat on varmaan ihan asiallisia ja ystävällisiä, mutta täysin empatiakyvyttömiäkin hoitajia on. Joidenkin kohdalla ihmettelen, mikä on saanut kyseisen henkilön hakeutumaan psykiatrian puolelle tai ylipäätään hoitoalalle.

Yksi ilkeän hoitajan kommentti lääkärin tapaamisen yhteydessä on jäänyt mieleen. Kerroin miten uskoin sisäilmaongelmaisen asuntoni homemyrkkyjen aiheuttaneen minulle vakavia terveysongelmia. Tämä hoitaja sanoi minulle sanatarkasti, että myrkyt ovat tainneet sekoittaa pääni. Kommentti satutti varsinkin, kun minulla entisenä koulukiusattuna on muutenkin huono itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi