Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde kriisissä, mies kertoi vihdoin syyn haluttomuuteen

Vierailija
05.06.2020 |

Meillä ollut tämän vuoden aikana seksiä n. 3 kertaa. Ei hellyyttä tai toisen huomioimista enää pitkään aikaan. Yhdessä 6 vuotta. Eilen raivostuin ja tivasin syytä etäisyyteen kunnes mies totesi "No katso nyt itseäsi ja mieti".

Olen hämmentynyt ja sanaton. Mitä tekisitte itse vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (339)

Vierailija
141/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Aika rajusti kommentoidaan miehiä eläimen nimillä. Ihan tosi alentavaa, en tajua aina meitä naisia

Eiköhän toi ole sukunimihullu joka hokee tuota sikaa ja impotenttia monessa viestissä.

Millainen on mies ,jolla ei kalu kovene? Impotentti. Mitä sellaisella tekee? Ei mitään.

Niin, koska naisille rakkaus ja tunneyhteys ei merkitse mitään. Parisuhde=seksi.

No mitä annettavaa miehellä on naiselle jos penis ei toimi? Mitä ihmettä te miehet höpötätte? Kummallista ettå luullaan että miehen kanssa ollaan jos ei ole seksiä.

Jostain kumman syystä kuitenkin miehen pitäisi ymmärtää ja olla kärsivällinen jos nainen ei haluakaan seksiä. Parisuhde kun on kuulemma niin paljon muutakin kuin seksi ja haluttomat kaudet on luonnollisia. Miksi? Mitä annettavaa sellaisella naisella on?

Nainen pystyy aina.

Jos vaimo ei halua niin miehen kannattaa katsoa peiliin ja miettiä mistä johtuu että vaimo ei halua. Kestääkö seksi minuutin ja päättyy kun mies saa? Miksi nainen vaivautuisi kun ei saa siitä mitään? Oma käsi tai suristin ei tuo pahaa mieltä.

Tai sitten naiselta vain ylipäätään loppuu kiinnostus seksiin. Täälläkin on ollut monia ketjuja, joissa naiset toteavat että seksi ylipäätään on vastenmielistä.

Vierailija
142/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viesteistänne!

Kyllähän sitä ihminen muuttuu väkisinkin kuuden vuoden aikana, varsinkin fyysisesti synnytyksen jälkeen. Olen kipuillut jo monia vuosia itsetunto-ongelmien kanssa, joten en tiedä miten tähän suhtautua... Tuosta ulkonäöstä: voin rehellisesti sanoa etten ole enää samoissa mitoissa kuin kuusi vuotta sitten. Kiloja on tullut n. 10kg lisää ja lantioni on leventynyt. Raskausarpiakin vielä on, vaikka synnytyksestä on reilut 3 vuotta.

Olen kuitenkin yrittänyt olla sinut kroppani ja kehoni kanssa, enkä ole kokenut tarvetta aloittaa mitään laihdutusprosessia. En haluaisi aloittaa sellaista miehenkään takia.

Lähteminen on vaikeaa lapsen ja yhteisen kodin vuoksi.

Ap

Miksi et voi aloittaa laihdutusprosessia miehen takia? Minä yritän pitää itseni kuosissa sekä itseni että mieheni takia. Toivoisin, että miehenikin vähän enemmän vahtisi syömisiään mun takia, vaikka hyvin hän kelpaa mulle sellaisenaankin. Eli miksi ei voi yrittää muuttaa asioita puolison takia? Onko ennakko-oletus kuitenkin aina, että mikään ei riitä ja että aina tulee uusia vaatimuksia? Voisiko antaa sille mahdollisuuden, että puoliso arvostaa yritystä. Ja tekee se salilla käynti ja lenkkeily itsellekin hyvää. Ulkonäöstä valittavan puolison on syytä myös järjestää toisen liikunnalle aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen pariskunta taas. Miestä ei kiinnosta seksi, kun naisen ulkonäkö on muuttunut liikaa hänen makuun. Nainen on sinut asian kanssa, mutta tivaa ja kiukuttelee asiasta miehelle, ja mies sitten möläyttää idioottimaiseen tyyliin kommentin. Taitaa olla tuo suhde paketissa.

Vierailija
144/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hirveät pultit vetänyt ja kiukkuilemalla vaatinut seksiä,

Sanoisin itsekin etten halua panna tuollaista. Katsoisit itseäsi ja omaa käytöstäsi.

Jos toisella on ongelma, ja sitä hoidetaan raivoamalla, jättäisin sen sian.

En ainakaan kiksauttaisi enään

Vierailija
145/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan miehillä on niin vähän testosteronia, että ne käyttäytyy kuin herkät mimosat. Ei tarvitse kuin äkäisesti vilkaista niin kyvyt menee viikoiksi.

Juurikin näin. Toisaalta naiset muistuttavat kaikin puolin enemmän ja enemmän miehiä.

Siinä syy miksi lapsia on yhä vähemmän.

Kyllähän se niin on, että jonkun pitää ne ballsit kasvattaa kun kerran miehistä ei siihen ole.

Vierailija
146/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lukee näitä juttuja, niin mietin, että onpa minulla käynyt tuuri miesten kanssa, kun ei minua ole koskaan haukuttu.

Sitten tulee joku trigger, ja mieleen muistuu kerrat 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ja 999999...

Toissa vuonna olin melko tukevassa kunnossa (158 ja 68kg). Silloin eräs tapailukumppani selkeästi jätti minut kilojeni vuoksi. Mutta toisaalta, ollessani 54-57 kg, olin edelleen miehille liian lihava. Sain kuulla, että 10kg hoikempana olisin kuin missi, ja että olen sellaisena liian tanakka tyttöystäväksi. Minussa ei kuitenkaan ole mitään vikaa, olen kaunis ja mukava ihminen. Siitä huolimatta kynnys riisuutua uuden kumppanin edessä senkun kasvaa, koska en ikinä ole riittävän hoikka. Itse useimmiten pidän peilikuvastani, kaikesta huolimatta. Voi, kun joku muukin pitäisi.

Vierailija
147/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viesteistänne!

Kyllähän sitä ihminen muuttuu väkisinkin kuuden vuoden aikana, varsinkin fyysisesti synnytyksen jälkeen. Olen kipuillut jo monia vuosia itsetunto-ongelmien kanssa, joten en tiedä miten tähän suhtautua... Tuosta ulkonäöstä: voin rehellisesti sanoa etten ole enää samoissa mitoissa kuin kuusi vuotta sitten. Kiloja on tullut n. 10kg lisää ja lantioni on leventynyt. Raskausarpiakin vielä on, vaikka synnytyksestä on reilut 3 vuotta.

Olen kuitenkin yrittänyt olla sinut kroppani ja kehoni kanssa, enkä ole kokenut tarvetta aloittaa mitään laihdutusprosessia. En haluaisi aloittaa sellaista miehenkään takia.

Lähteminen on vaikeaa lapsen ja yhteisen kodin vuoksi.

Ap

Miksi et voi aloittaa laihdutusprosessia miehen takia? Minä yritän pitää itseni kuosissa sekä itseni että mieheni takia. Toivoisin, että miehenikin vähän enemmän vahtisi syömisiään mun takia, vaikka hyvin hän kelpaa mulle sellaisenaankin. Eli miksi ei voi yrittää muuttaa asioita puolison takia? Onko ennakko-oletus kuitenkin aina, että mikään ei riitä ja että aina tulee uusia vaatimuksia? Voisiko antaa sille mahdollisuuden, että puoliso arvostaa yritystä. Ja tekee se salilla käynti ja lenkkeily itsellekin hyvää. Ulkonäöstä valittavan puolison on syytä myös järjestää toisen liikunnalle aikaa.

Itse en ainakaan laihduttaisi aloittajan miehen kaltaisen vätyksen vuoksi. Lopettaa seksin täysin yksipuolisesti kertomatta rehellisesti miksi halut ovat heikentyneet, jatkaa tätä pelleilyä VUODEN ja vaimon tivattua asiasta tarpeeksi, menee möläyttämään tuollaisen ilkeän kommentin. En ymmärrä miksei mies voinut keskustella asiasta vaimonsa kanssa avoimesti ja rakastavasti, tuolloin he olisivat voineet miettiä yhdessä ratkaisua tilanteeseen. Nyt mies on märehtinyt ja hautonut asiaa mielessään niin pitkään, että kaikkien osapuolien olo on kurja ja koko tilanne tulehtunut.

148/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen pariskunta taas. Miestä ei kiinnosta seksi, kun naisen ulkonäkö on muuttunut liikaa hänen makuun. Nainen on sinut asian kanssa, mutta tivaa ja kiukuttelee asiasta miehelle, ja mies sitten möläyttää idioottimaiseen tyyliin kommentin. Taitaa olla tuo suhde paketissa.

Mutta onkos sinut asian kanssa? Loppupeleissä ei ole mitään merkitystä sillä onko laiheliini vai kurvikkaampi. Jos nainen on sinut itsensä kanssa niin se kyllä kumpuaa sanattomasti partneriin. Ei ole kyyti kylmää silloin ja jopa mieskin tajuaa ettei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä vaan sillä miten nainen kokee itsensä🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
149/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin mies sanoi. Mihin hän sinussa rakastui? Se jokin on kadonnut teidän suhteestanne. Palauta se!! ❤

Mene kampaajalle, vaatekaappi uusiksi ja hommaa uusia ihmisiä elämään. Piristy itsekin. Ole taas oma kuuma itsesi!

Jos mies ei edelleenkään halua sinua, niin sitten hän on vaikeampi tapaus.

Älä ajattele, että ratkaisu löytyy muuttamalla itseäsi johonkin tiettyyn muottiin. Loppujen lopuksi halu on korvien välissä. Se miten miehesi käsittelee asiaa, tekee lopulta sinut haluttomaksi. Täällä moni ajattelee syyn löytyvän sinun ulkoisesta olemuksesta. Mutta mistä he sen voivat tietää? Onko mieskään saman näköinen kuin ennen? Jokainen muuttuu iän myötä, se on tosiasia, minkä jokainen joutuu kohtaamaan.

Tämäpä juuri. Heti oletetaan naisen lihoneen ja vanhentuneen. Sama on voinut käydä miehelle. Testosteronit alhaalla ja värkki ei pelaa ja sen takia yrittää loukata toista kun itse on kyvytön.Rakastava kumppani ei tee.niin . Kannattaa jättää sika

Näinhän se on. Nuori kolli panee vaikka reikää patjassa tai sitä muumipaitulia. Kun värkki alkaa pehmetä eka refleksi on syyttää naista.

Haha, tämä. Juuri näin. Ja vastuu omastakin elämästä sysätään toisen harteille, mutta ei vaan viitsitä lähteä suhteesta ja kotoa kun "muuten on ihan mukavaa". Sitten kummatkin kärvistelee ilman seksiä kun miestä ei kiinnosta saada.

Vierailija
150/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ap viittaa vain ulkonäköön vaan myös käytökseen. Iloinen mieli ja helposti lähestyttävä asenne tekee jo puoleensavetävämmän kärttyisen sanailijan sijaan

Vierailija
151/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ap viittaa vain ulkonäköön vaan myös käytökseen. Iloinen mieli ja helposti lähestyttävä asenne tekee jo puoleensavetävämmän kärttyisen sanailijan sijaan

Kyllä se iloinen mieli ja helppo lähestättyvyys alkaa jossain vaiheessa rakoilla jos mitään läheisyyttä ei ole ollut vuoteen ja äijä vaan vttuillee.

Vierailija
152/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nuoretkaan kollit halua muodottomaksi lihonutta naista. Toki voi aina ajatella että vika on aina siinä toisessa mutta vastuu omista syömisistä ja liikkumisesta on itsellä. Onhan se nyt ihan päivänselvää että jos olet ollut pitkään ihmisen kanssa niin muutoksia tapahtuu mutta onko se enää rakkautta että ei huolehdi toisesta? Kyllä ylipaino on jo terveysriski ja altistaa monille sairauksille. 

Vierailija
153/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nuoretkaan kollit halua muodottomaksi lihonutta naista. Toki voi aina ajatella että vika on aina siinä toisessa mutta vastuu omista syömisistä ja liikkumisesta on itsellä. Onhan se nyt ihan päivänselvää että jos olet ollut pitkään ihmisen kanssa niin muutoksia tapahtuu mutta onko se enää rakkautta että ei huolehdi toisesta? Kyllä ylipaino on jo terveysriski ja altistaa monille sairauksille. 

10 kiloa ei ole lähelläkään muodottomaksi lihonutta.

Vierailija
154/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hirveät pultit vetänyt ja kiukkuilemalla vaatinut seksiä,

Sanoisin itsekin etten halua panna tuollaista. Katsoisit itseäsi ja omaa käytöstäsi.

Jos toisella on ongelma, ja sitä hoidetaan raivoamalla, jättäisin sen sian.

En ainakaan kiksauttaisi enään

Niin nykyäänhän miehet keksii kaikkia syitä että ei tarvitsisi harrastaa seksiä.

Vierailija
155/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se suomalaisille miehille. Taas huomenna parhaassa työiässä kupsahtaneen itsensä palloksi jo kolmikymppisenä syöneen miehen hautajaiset. Hoikka vaimo jäi kaipaamaan.

Vierailija
156/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan vaan vinkiksi:

Jos mies, olipa minkä ikäinen vaan, asettuu seisomaan kasvot seinään päin ja siirtyy hitaasti kohti seinää ja ensiksi seinään osuu vatsa ja vasta sen jälkeen mulkku, jotakin on pielessä.

Ja se mikä tuossa on pielessä on samalla juuri se mikä myös vie monelta naiselta halut.

Niin.

Mutta tosiasioiden tunnustaminen on kaiken perusta.

Threadin lähtökohtahan oli se että nainen ei ilmeisesti herätä miehessä haluja.

Kiistaton fakta on se että että miehen kiihottuminen on usein varsin suurelta osin visuaalisesta ärsykkeestä lähtevää. Rupsahtanut nainen ei siten välttämättä toimi halujen herättäjänä. Se ylitsepääsemätön fakta ei siitä muuksi muuta sika-argumentoinnilla.

Miehen on melko vaikea feikata erektio ja ejakulaatio pitsa-siideri-töllönkatselu -kuntokuuria 10 vuotta harrastaneen rupsahtaneen naisen edessä vaikka peli soisikin heti kun näköpiirissä on piukkapeppuinen kuuma kissa.

Hämmentää tämä miten ylpeitä vanhenevat miehet on siitä että seisominen vaatii tiukkapeppuisen kuuman kissan.

Ei se nyt aina sitä vaadi. Hyvä mielikuvitus on kaiken a ja o. Jos panee rupsahtanutta rouvaa, on mielikuva jostain muusta naisesta silloin paikallaan.

Sama juttu myös toisinpäin. Eltaantunut oma ukko ei välttämättä ole se seksikkäin, niin silloin voi mielikuvissaan rakastella jonkun muun kanssa. 

Ei välttämättä muusta naisesta, vaan siitä omasta naisesta nuorempana.

Voi kuulostaa karulta, mutta noin oikeasti tapahtuu.

Ajatteleeko muka joku sitten omaa miestään seksin aikana? No ei tietenkään , vaan parasta exää tai kuuminta julkkista.

Puhu vaan omasta puolestasi. Itse en kyllä pysty seksiin jos en ole siinä myös tunnetasolla läsnä ja koe yhteyttä omaan mieheeni. Jos tätä ei tapahdu, en onnistu kiihottumaan tarpeeksi. Ei tulisi mieleenkään kuvitella mieheni tilalle jotain muuta. Se tuntuu ajatuksena ihan tosi kamalalta. Toki joskus saatetaan esim lelujen ja juttujen kautta leikkiä ikään kuin ”kolmen kimppaa” eli siihen tulee sitten kuviteltua joku kolmas pyörä mukaan .

Oikeasti jos läsnäolo on tota tasoa että harrastaessaan seksiä toisen kanssa, katoaa oman pään sisään , en ihmettele että ihmiset ovat onnettomia ja haluttomia. Sanojaa mitä sanotte, mutta kyllä se seksi antaa niin miehille kuin naisillekin tunnetta läheisyydestä ja yhteydestä. Ei kyse ole vain seksistä . Ja jos seksi tosiaan on jäänyt vain tuolle etäiselle pintatasolle, lienee selvää että ongelmatkin makkarin puolella vaan lisääntyvät .

Ohis

Mies kärsii impotenssistä mutta nainen pystyy fyysisesti aina niin halutessaan.

Vierailija
157/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Aika rajusti kommentoidaan miehiä eläimen nimillä. Ihan tosi alentavaa, en tajua aina meitä naisia

Eiköhän toi ole sukunimihullu joka hokee tuota sikaa ja impotenttia monessa viestissä.

Millainen on mies ,jolla ei kalu kovene? Impotentti. Mitä sellaisella tekee? Ei mitään.

Niin, koska naisille rakkaus ja tunneyhteys ei merkitse mitään. Parisuhde=seksi.

No mitä annettavaa miehellä on naiselle jos penis ei toimi? Mitä ihmettä te miehet höpötätte? Kummallista ettå luullaan että miehen kanssa ollaan jos ei ole seksiä.

Jostain kumman syystä kuitenkin miehen pitäisi ymmärtää ja olla kärsivällinen jos nainen ei haluakaan seksiä. Parisuhde kun on kuulemma niin paljon muutakin kuin seksi ja haluttomat kaudet on luonnollisia. Miksi? Mitä annettavaa sellaisella naisella on?

Nainen pystyy aina.

Jos vaimo ei halua niin miehen kannattaa katsoa peiliin ja miettiä mistä johtuu että vaimo ei halua. Kestääkö seksi minuutin ja päättyy kun mies saa? Miksi nainen vaivautuisi kun ei saa siitä mitään? Oma käsi tai suristin ei tuo pahaa mieltä.

Tai sitten naiselta vain ylipäätään loppuu kiinnostus seksiin. Täälläkin on ollut monia ketjuja, joissa naiset toteavat että seksi ylipäätään on vastenmielistä.

No onko ihme kun katsoo miehiä?

Vierailija
158/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDD Ja taas kerran uppoaa pska palstailijoihin.

Vierailija
159/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että mies kertoisi syyn, miksi sillä ei enää seiso. Töitä se syyttää ja pitkiä päiviä. En usko toiseen naiseen mutta luultavasti oikea syy on että olen liian ruma. Ei vaan pysty enää seksiin. Luultavasti meillä sitten lopetetaan se homma.

Meillä miestä vaivaa napaan asti roikkuvat rintani ja ikäni, näille en tietenkään mitään voi.

Voisitteko nyt vihdoin ja viimein painua vttuun sen MEILLÄMIEHENNE KANSSA!!!!

Vierailija
160/339 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen, että ansaitseeko tuollainen mies sinua parhaimmillasi? En unohtaisi tuollaista ikinä. Muuta itseäsi vain oman hyvinvointisi takia, jos niin haluat, ei toisten vuoksi.

En minäkään ihan helpolla unohtaisi, jos joku raivustumalla yrittäisi minulta seksiä saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme