Suhde kriisissä, mies kertoi vihdoin syyn haluttomuuteen
Meillä ollut tämän vuoden aikana seksiä n. 3 kertaa. Ei hellyyttä tai toisen huomioimista enää pitkään aikaan. Yhdessä 6 vuotta. Eilen raivostuin ja tivasin syytä etäisyyteen kunnes mies totesi "No katso nyt itseäsi ja mieti".
Olen hämmentynyt ja sanaton. Mitä tekisitte itse vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (339)
Meillä sama homma, paitsi että siis mies ei ole sanonut mitään ja itse olen ollut syksystä asti sairaana. Olen kuin haamu. Olen kysynyt, johtuuko muutos siitä, että suhteemme oli tuossa välillä hoitosuhde ja olen kuin varjo entisestäni. Ei johdu kuulemma. En tiedä sitten, mikä on vikana.
Ärsyttää vaan että aina etsitään syytä naisen ulkonäöstä.
Miehellä saa tietysti parta rehottaa ja hiukset sojottaa. Minulla ei moneen kuukauteen tullut mieleenkään meikata kun yritin pysyä hengissä. Ja heti vika on naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan vaan vinkiksi:
Jos mies, olipa minkä ikäinen vaan, asettuu seisomaan kasvot seinään päin ja siirtyy hitaasti kohti seinää ja ensiksi seinään osuu vatsa ja vasta sen jälkeen mulkku, jotakin on pielessä.
Ja se mikä tuossa on pielessä on samalla juuri se mikä myös vie monelta naiselta halut.Niin.
Mutta tosiasioiden tunnustaminen on kaiken perusta.
Threadin lähtökohtahan oli se että nainen ei ilmeisesti herätä miehessä haluja.
Kiistaton fakta on se että että miehen kiihottuminen on usein varsin suurelta osin visuaalisesta ärsykkeestä lähtevää. Rupsahtanut nainen ei siten välttämättä toimi halujen herättäjänä. Se ylitsepääsemätön fakta ei siitä muuksi muuta sika-argumentoinnilla.Miehen on melko vaikea feikata erektio ja ejakulaatio pitsa-siideri-töllönkatselu -kuntokuuria 10 vuotta harrastaneen rupsahtaneen naisen edessä vaikka peli soisikin heti kun näköpiirissä on piukkapeppuinen kuuma kissa.
Hämmentää tämä miten ylpeitä vanhenevat miehet on siitä että seisominen vaatii tiukkapeppuisen kuuman kissan.
Ei se nyt aina sitä vaadi. Hyvä mielikuvitus on kaiken a ja o. Jos panee rupsahtanutta rouvaa, on mielikuva jostain muusta naisesta silloin paikallaan.
Sama juttu myös toisinpäin. Eltaantunut oma ukko ei välttämättä ole se seksikkäin, niin silloin voi mielikuvissaan rakastella jonkun muun kanssa.
Ei välttämättä muusta naisesta, vaan siitä omasta naisesta nuorempana.
Voi kuulostaa karulta, mutta noin oikeasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Aika rajusti kommentoidaan miehiä eläimen nimillä. Ihan tosi alentavaa, en tajua aina meitä naisiaEiköhän toi ole sukunimihullu joka hokee tuota sikaa ja impotenttia monessa viestissä.
Millainen on mies ,jolla ei kalu kovene? Impotentti. Mitä sellaisella tekee? Ei mitään.
Niin, koska naisille rakkaus ja tunneyhteys ei merkitse mitään. Parisuhde=seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ja etsisin miehen jolle kelpaan sellaisena kuin olen. Voihan sitä painoa pudottaa ja ruveta meikkaamaan, mutta tuskin enää tuon saman miehen kanssa.
Tässäpä se juuri tulikin. Oman miehen eteen ei olla valmiita tekemään mitään, koska pidetään itsestäänselvyytenä. Toisaalta kuitenkin tiedostetaan, että itsessä olisi paljonkin korjattavaa.
Ei ole ihmekään, ettei miestä haluta. Ei minuakaan haluta, jos en tunne itseäni halutuksi eikä toinen edes yritä nähdä vaivaa haluni eteen.
Sinun haluttomuutesi on sinun ongelmasi. Jos et halua kumppaniasi, on suhteessa isompiakin asioita pielessä. Aina on helppo syyttää toista. Kun sinä olet sellainen ja tällainen ja et tee niin ja teet näin, niin minä en halua. Missä sr rakjaus ja arvostus on?
Todistit juuri pointtini. Mitään ei olla valmiita tekemään toisen eteen. Kyllä, suhteessa on silloin isoja asioita pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viesteistänne!
Kyllähän sitä ihminen muuttuu väkisinkin kuuden vuoden aikana, varsinkin fyysisesti synnytyksen jälkeen. Olen kipuillut jo monia vuosia itsetunto-ongelmien kanssa, joten en tiedä miten tähän suhtautua... Tuosta ulkonäöstä: voin rehellisesti sanoa etten ole enää samoissa mitoissa kuin kuusi vuotta sitten. Kiloja on tullut n. 10kg lisää ja lantioni on leventynyt. Raskausarpiakin vielä on, vaikka synnytyksestä on reilut 3 vuotta.
Olen kuitenkin yrittänyt olla sinut kroppani ja kehoni kanssa, enkä ole kokenut tarvetta aloittaa mitään laihdutusprosessia. En haluaisi aloittaa sellaista miehenkään takia.
Lähteminen on vaikeaa lapsen ja yhteisen kodin vuoksi.
Ap
Se on oma päätöksesi.
Miehenä sanoisin että saadakseen naisen useimmat miehet joutuvat tekemään kaikenlaista naisen takia.
Tuo ajatus että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja tee mitä itse haluat, ei toimi kuin pienellä vähemmistöllä. Suurimmalle osalle se on opettelua. Joillekin vähemmän, esimerkiksi itselleni se oli pitkä prosessi. Naiset tottuvat siihen nuorina koska usein kysyntää on itsestään, johtuen siitä että miehet himoitsevat sitä mitä naisilla on luonnostaan.
Minä en tajua sitä miksi toisen miellyttäminen ja asioiden tekeminen toisen takia on niin hirveä ajatus. Sitähän parisuhteessa tehdään koko ajan, eikö? Se ettei nainen välitä miehen massun kasvamisesta ei tarkoita että sama pätisi toisin päin. Yhtä lailla on asioita joita mies katselee läpi sormien mutta nainen välttämättä ei (lyhyys, hintelyys, arastelu/ujous, ennenaikainen kaljuuntuminen, kunianhimon puute työelämässä, tms).
Mutta niin, oma päätöksesi.
Unohdit listasta pienen peniksen.
No tuota. On naisia, jotka vielä plus 70 kymppisinäkin ovat vielä hyvävartaloisia ja samoin miehiä. Ymmärrän varsin hyvin, että, jos lihottaa itsensä lähes liikuntakyvyttömäksi, niin valitettavasti seksin ajatteleminen sellaisen henkilön kanssa ei tunnu kivalta. Jos toisen ulkomuoto lähes oksettaa, niin kyllä se vaikuttaa. Suuri iköero (25-30) aiheuttaa myös vanhemmalla iällä ihon muodostumisen rusinaksi. Näitä tuntemuksia ei voi korvata oikeastaan millään. On turha kuvitella, että raha tai valta olisi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama homma, paitsi että siis mies ei ole sanonut mitään ja itse olen ollut syksystä asti sairaana. Olen kuin haamu. Olen kysynyt, johtuuko muutos siitä, että suhteemme oli tuossa välillä hoitosuhde ja olen kuin varjo entisestäni. Ei johdu kuulemma. En tiedä sitten, mikä on vikana.
Ärsyttää vaan että aina etsitään syytä naisen ulkonäöstä.
Miehellä saa tietysti parta rehottaa ja hiukset sojottaa. Minulla ei moneen kuukauteen tullut mieleenkään meikata kun yritin pysyä hengissä. Ja heti vika on naisessa.
Ärsyttää vaan, että jos se olisikin ollut mies joka sairastui, ja palkkapussi olisi pienentynyt, itse olisit lähtenyt "onneasi etsimään" jo kuukausia sitten. Älä vain katso peiliin, siellä on mörkö.
Vierailija kirjoitti:
No on sulla varsinainen sankari mieheksi. Pakkaa kamat ja lähde. Ei se sinua ole koskaan rakastanutkaan, jos voi kumppanilleen sanoa noin. K*sipää pysyy aina k*sipäänä.
Raivostuneeseen tivaamiseen helposti saa raivostuneen "loppuu tämä keskustelu tähän" vastauksen. Ei fiksua kumpikaan, mutta monet niihin silti tunteiden vallassa sortuu. Näin aroista asioista kannattaisi yrittää puhua rauhallisesti ja asiallisesti, jotta tällaisilta loukkaavilta heitoilta vältyttäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Aika rajusti kommentoidaan miehiä eläimen nimillä. Ihan tosi alentavaa, en tajua aina meitä naisiaEiköhän toi ole sukunimihullu joka hokee tuota sikaa ja impotenttia monessa viestissä.
Millainen on mies ,jolla ei kalu kovene? Impotentti. Mitä sellaisella tekee? Ei mitään.
Niin, koska naisille rakkaus ja tunneyhteys ei merkitse mitään. Parisuhde=seksi.
No mitä annettavaa miehellä on naiselle jos penis ei toimi? Mitä ihmettä te miehet höpötätte? Kummallista ettå luullaan että miehen kanssa ollaan jos ei ole seksiä.
Mies yrittää tehdä omasta ongelmaataan sinun ongelman. Älä anna tuon latistaa itsetuntoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin itseäni, syömisiäni ja liikkumisiani rehellisen kriittisesti.
Näin. Ikääntymiselle ei kukaan voi mitään, mutta painoa voi nainenkin jollain muotoa hallita. Muutos 60 kiloisesta-->95 kiloiseksi on aikamoinen muutos.
mies52v
Ap ei ole lihonut. Toki miehellä tuollainen painonlisäys alentaa testosteronit , joten todennäköisesti mies on impotentti. Sellaisella ja iljeälläkin vielä ei tee mitään. Potkaise ap sika takaisin luontoon.
Miehen kuuluu ilkeillä naiselle. Se on oikein ja luonnollista.
Melkonen helmi sulla. Vapauta takas luontoon.
Elämänlaatusi paranee 200%.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kukaan ollut pitsa/siideri/suklaa/karkki-dieetillä , vaan on yhdessä hankittu lapsi. Raskausaikana hankitut kilot helpisti jää, mikäli isä ei houda osuuttaan lasten hoidosta ja anna äidille mahdollisuutta menne salille ja lenkille.
Naisen lihominen on aina miehen vika.
Sekin, että nainen käy mieluummin muutaman kerran viikossa kavereidensa kanssa kahvilla ja viinerillä, ehkä iltaisin viinilasillisella, eikä salilla tai lenkillä. Koska toksinen maskuliinisuus, eiks jeh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ja etsisin miehen jolle kelpaan sellaisena kuin olen. Voihan sitä painoa pudottaa ja ruveta meikkaamaan, mutta tuskin enää tuon saman miehen kanssa.
Tässäpä se juuri tulikin. Oman miehen eteen ei olla valmiita tekemään mitään, koska pidetään itsestäänselvyytenä. Toisaalta kuitenkin tiedostetaan, että itsessä olisi paljonkin korjattavaa.
Ei ole ihmekään, ettei miestä haluta. Ei minuakaan haluta, jos en tunne itseäni halutuksi eikä toinen edes yritä nähdä vaivaa haluni eteen.
Sinun haluttomuutesi on sinun ongelmasi. Jos et halua kumppaniasi, on suhteessa isompiakin asioita pielessä. Aina on helppo syyttää toista. Kun sinä olet sellainen ja tällainen ja et tee niin ja teet näin, niin minä en halua. Missä sr rakjaus ja arvostus on?
Todistit juuri pointtini. Mitään ei olla valmiita tekemään toisen eteen. Kyllä, suhteessa on silloin isoja asioita pielessä.
Alapeukuttajalle: miksi? Etkö itse tee parisuhteessa mitään tehdäksesi kumppanisi tyytyväiseksi ja tunnet siitä syyllisyyttä? Vai et tee mitään etkä tunne edes syyllisyyttä?
Miksi kukaan on parisuhteessa, joka ei tuo mitään hyvää elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kukaan ollut pitsa/siideri/suklaa/karkki-dieetillä , vaan on yhdessä hankittu lapsi. Raskausaikana hankitut kilot helpisti jää, mikäli isä ei houda osuuttaan lasten hoidosta ja anna äidille mahdollisuutta menne salille ja lenkille.
Naisen lihominen on aina miehen vika.
Sekin, että nainen käy mieluummin muutaman kerran viikossa kavereidensa kanssa kahvilla ja viinerillä, ehkä iltaisin viinilasillisella, eikä salilla tai lenkillä. Koska toksinen maskuliinisuus, eiks jeh?
Kun suhdepelissä on käteen jäänyt mustapekka niin pakkohan sitä on jostain elämäänsä lohtua saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että mies kertoisi syyn, miksi sillä ei enää seiso. Töitä se syyttää ja pitkiä päiviä. En usko toiseen naiseen mutta luultavasti oikea syy on että olen liian ruma. Ei vaan pysty enää seksiin. Luultavasti meillä sitten lopetetaan se homma.
Meillä miestä vaivaa napaan asti roikkuvat rintani ja ikäni, näille en tietenkään mitään voi.
Mikä rinnat on saanut roikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että mies kertoisi syyn, miksi sillä ei enää seiso. Töitä se syyttää ja pitkiä päiviä. En usko toiseen naiseen mutta luultavasti oikea syy on että olen liian ruma. Ei vaan pysty enää seksiin. Luultavasti meillä sitten lopetetaan se homma.
Meillä miestä vaivaa napaan asti roikkuvat rintani ja ikäni, näille en tietenkään mitään voi.
Mikä rinnat on saanut roikkumaan?
Ikäni. Rintaliivejä olen käyttänyt aina. Äidilläni oli samanlaiset roikkorinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
No mitä annettavaa miehellä on naiselle jos penis ei toimi? Mitä ihmettä te miehet höpötätte? Kummallista ettå luullaan että miehen kanssa ollaan jos ei ole seksiä.
Olisitkin juuri minulle sopiva kumppani. Saisit seksiä aina halutessasi eikä minun tarvitsisi esittää olevani kiinnostunut sinusta ihmisenä, saati nähdä vaivaa eteesi.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan vaan vinkiksi:
Jos mies, olipa minkä ikäinen vaan, asettuu seisomaan kasvot seinään päin ja siirtyy hitaasti kohti seinää ja ensiksi seinään osuu vatsa ja vasta sen jälkeen mulkku, jotakin on pielessä.
Ja se mikä tuossa on pielessä on samalla juuri se mikä myös vie monelta naiselta halut.Niin.
Mutta tosiasioiden tunnustaminen on kaiken perusta.
Threadin lähtökohtahan oli se että nainen ei ilmeisesti herätä miehessä haluja.
Kiistaton fakta on se että että miehen kiihottuminen on usein varsin suurelta osin visuaalisesta ärsykkeestä lähtevää. Rupsahtanut nainen ei siten välttämättä toimi halujen herättäjänä. Se ylitsepääsemätön fakta ei siitä muuksi muuta sika-argumentoinnilla.Miehen on melko vaikea feikata erektio ja ejakulaatio pitsa-siideri-töllönkatselu -kuntokuuria 10 vuotta harrastaneen rupsahtaneen naisen edessä vaikka peli soisikin heti kun näköpiirissä on piukkapeppuinen kuuma kissa.
Hämmentää tämä miten ylpeitä vanhenevat miehet on siitä että seisominen vaatii tiukkapeppuisen kuuman kissan.
Ei se nyt aina sitä vaadi. Hyvä mielikuvitus on kaiken a ja o. Jos panee rupsahtanutta rouvaa, on mielikuva jostain muusta naisesta silloin paikallaan.
Sama juttu myös toisinpäin. Eltaantunut oma ukko ei välttämättä ole se seksikkäin, niin silloin voi mielikuvissaan rakastella jonkun muun kanssa.
Ei välttämättä muusta naisesta, vaan siitä omasta naisesta nuorempana.
Voi kuulostaa karulta, mutta noin oikeasti tapahtuu.
Ajatteleeko muka joku sitten omaa miestään seksin aikana? No ei tietenkään , vaan parasta exää tai kuuminta julkkista.
Niin onhan se hätå kun ei toimi.
Mutta se naurattaa että nuo miehet ei huomaa että se salikissa ei todellakaan ole kiinnostunut pappansa ikäisestä kaljusta läskimahaisesta ukosta jolla nakki pitäisi kaivaa esiin läskin alta lusikalla.