Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
30 v, mutta menimme yhteen vasta kun olin 35 v. Ehdimme saada 3 lasta. Yhdessä edelleen.
Olin 18-vuotias kuin myös mieheni. Olimme 14 vuotta yhdessä. Kun suhde särkyi mieheni uskottomuuteen ja valehteluun maailmani romahti. Erosta on kulunut 20 vuotta silti kaipaan häntä välillä.
Mulla on kaksi. En vain pysty laittamaan näitä järjestykseen. Muut miehet ovatkin sitten olleet mulle täysin yhdentekeviä romanttisessa mielessä.
Ensimmäinen 31-vuotiaana, tapailtiin puolisen vuotta ja itkin perään jonkun viisi vuotta. Aina tulen häntä jollakin tasolla haikailemaan, vaikka olenkin päässyt nyt jo yli.
Toinen 40-vuotiaana, nähtiin pari kertaa. En pääse yli enkä ympäri, vaikka minkä tekisin.
Olin 19. Hän tulee olemaan aina se suurin rakkauteni vaikka olemme eronneet.
17. Itken perään vieläkin, 25 vuotta myöhemmin.
24v, sitä ennen oli kaikkia ikäviä sydänsururomansseja.
Olon 38 kun tavattiin ja 40, kun kaikki oli jo rikki...
Ehkä olettekin jo tavanneet, te jotka sanotte ettette ole. Ette vain tiedä sitä vielä.
19 vuotiaana. Olemme olleet nyt yhdessä 16 vuotta.
25-vuotiaana. Rikkoi lopulta minut ja vihaan häntä täydestä sydämestäni, mutta lapset jäivät elämääni. Sen jälkeen en ole kyennyt luottamaan saati rakastumaan.
M40
27 - vuotiaana. Tunne oli ihan eri kuin aiemmissa rakkaudeksi kuvittelemissani suhdeviritelmissä
Pisin ja elämääni eniten vaikuttanut suhde alkoi, kun olin 20. Kaksi muuta suurta rakkautta alkoivat ollessani 23 ja 28. Kaikki kolme suhdetta ovat edelleenkin jossain muodossa olemassa, mutta toivon tästä viimeisestä loppuelämäni suurinta rakkautta.