Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
29. Elämäni mies ja rakkaus. Tähän mennessä yhteistä matkaa takana reilu 20v.
36-vuotiaana, nyt olen 48 ja monen mutkan jalkeen naimisissa ja 2-lasta tuon rakkauden kanssa.
Kaikkia aiemmat rakkaudet ja ihastukset kalpenivat kun tämä osui kohdalle ja kolahti kuin metrinen halko. Siinä ei paljon senhetkiset parisuhteet tai monimutkaiset elämäntilanteet painaneet kummallakaan.
Olin 38-vuotias, kun kohtasin tähänastisen elämäni rakkauden, kauniin sinivihreäsilmäisen ideaalinaisen, jota en kykene unohtamaan varmaankaan ikinä eläessäni. Hän on mun unelmieni enkeli ja kuningatar. Rakastan häntä aina ja ikuisesti.
T. Pusuja & haleja virtuaalisesti P:lle
36-vuotiaana. Kohta 4 vuotta yhdessä ja tunteet vaan syvenevät. Miesystävä on paras ystäväni, sielunkumppanini.
14-vuotiaana. Meistä ei koskaan tullut paria, mutta ystäviä olemme yhä. Hän ihana ihminen.
Seuraava suuri rakkaus ilmaantui 27-vuotiaana. Seurustelimme jonkin aikaa, mutta sen jälkeen palasimme ystäviksi. Olimme ystäviä pitkäänkin, kunnes parisen kuukautta sitten tämä mies yritti iskeä parasta ystävääni ja toimi vielä pakit saatuaankin uskomattoman tökerösti, suorastaan törkeästi. Bestikseni blokkasi miehen kaikkialla. Minä kerroin viestillä suoraan mitä ajattelen hänestä ja pistin välit poikki, vaikka mies yritti selitellä jotain. Hän myös valehteli ihan suoraan, vaikka ystäväni lähetti minulle kuvan tämän whatsapp-viesteistä ja tiesin mitä hän on puuhannut.
20v.
Edelleen yhdessä melkein 30v myöhemmin.
11-vuotiaana. Nyt olen 17 ja ensi vuonna menemme naimisiin ja muutamme yhteen.
22-vuotiaana. Nyt 10 vuotta yhdessä, naimisissa ja kolmas lapsi tulossa.
22-vuotiaana. Kuuman kesän jälkeen erosimme elämäntilanteiden takia... Säilyimme silti väleissä ja toistemme "elämänrakkauksina" hänen kuolemaansa saakka..
On ollut merkittäviä ihastuksia monia, 15 ja 17 vuotiaana koin ehkä ne merkittävimmät. Ja nyt meneillään ensimmäinen kunnon suhde ja rakkaus. Mutta tuntuu, että sellainen merkittävä rakkaus vielä puuttuu..
18v. Tänä vuonna hopeahääpäivä tulossa ❤️🍾
20-vuotiaana. Olen nyt 41-vuotias ja tämä mies on edelleen työkaverini ja oli silloinkin. Ei niistä tunteista mihinkään pääse, enkä koskaan ole tuntenut ketään kohtaan sellaista. Välillämme ei ole koskaan tapahtunut mitään, vaikka olemme molemmat olleet sinkkuja kaikki nämä vuodet.
37-vuotiaana. Mä en nuorempana ymmärtänyt rakkaudesta enkä suhteista yhtään mitään. Vanhemmilta saatu parisuhdemalli on vaikuttanut surullisen paljon omiin valintoihin ja vasta nyt, yli 4-kymppisenä käsittelen monia haavoja jotka aivan liian pitkään ja liikaa vaikuttivat elämääni. Olen oppinut toisaalta nöyryyttä, mutta myös tervettä itsekunnioitusta. Ja jos en muuta, niin ainakin tänäpäivänä yritän aktiivisesti vaikuttaa nimenomaan itseeni ja omiin tunteisiini voidakseni paremmin -ja odottaa vähän vähemmän sitä, että toisen vastuulla olisi tehdä minut onnelliseksi. Mitä parempi on itsensä kanssa olla, sitä aidommin on onnellinen toisen kanssa.