Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
Tätä kannattaisi kysyä juuri ennen kuolemaa. Ihmiset eivät osaa nuorina tai keski-ikäisenäkään kuvitella, mitä elämässä ehtii tapahtua. Itselleni tuli ero nuoruussuhteen kestettyä melkein 25 v. Luulin silloin kuolevani suruun, kun mies jonka luulin hyvin tuntevani olikin rakastunut toiseen naiseen. Loukkasi minua monin. eri tavoin siinä yhteydessä. Uuden rakkauden huumassa kertoi uudeksi koko suhteemme niin, että siihen asti. varsin sopuisa elämämme olikin ollut yhtä minun hirmuvaltaani. No, uusi rakkautensa ei kestänyt, ja on sittemmin rakastunut tulisisesti jo muutaman kerran. Joka kerta on elämänsä nainen. Niin siis hänellä. Itse tapasin jokin aika eron jälkeen miehen, jonka kanssa olemme kahden aikuisen rakkaussuhteessa. Tavatessamme olimme 52 ja 58 v. Rakkautemme on onnellista ja syvää, en kokenut samanlaista pitkässä suhteessa, kun en edes osannut kuvitella tällaista yhteyttä. Silti ymmärrän, että tämä suhde voi syystä tai toisesta päättyä ja toivon, että jos itse silloin voin vielä löytää uudelleen rakkauden, erilaisen, silti ihanan. Vanhin ihminen jonka tiedän rakastuneen palavasti oli yli 100 v ja 70-vuotiaiden syvä rakastuminen on arkipäivää. Ei kannataitseltään ja muilta kieltää elämän rikkautta tai kuvitella vain nuoruuden rakkauksien olevan syviä. Itse asiassa itsensä löytänyt ja elämää kokenut osaa suhtautua itseensä ja toiseen armollisesti ja arvostaa elämää tässä ja nyt. Ja omassa elämässäni seksi on valovuosien päässä parempaan suuntaan nuoruusvuosiin verrattuna ja fiksut miehetkin oppivat yhtä sun toista vuosikymmenten kuluessa.
26. Tunsin oloni todella vanhaksi, mutta jälkeenpäin katsottuna olin kyllä todella nuori.
39-vuotiaana, kun ainoa lapseni syntyi.
Kuka ihme näitäkin alapeukuttaa...? 😂
Vierailija kirjoitti:
20-vuotiaana. Olen nyt 41-vuotias ja tämä mies on edelleen työkaverini ja oli silloinkin. Ei niistä tunteista mihinkään pääse, enkä koskaan ole tuntenut ketään kohtaan sellaista. Välillämme ei ole koskaan tapahtunut mitään, vaikka olemme molemmat olleet sinkkuja kaikki nämä vuodet.
Miksi?!?!
36-vuotiaana. Hän on nykyisin mieheni ja lastemme isä.
Merkittävin oli varmaan ex mieheni koska hänen kanssa sain lapset. Ei mikään suuri rakkaustarina sillä en häntä palavasti rakastunut. Merkittävin taisi olla 38 vuotiaana kun rakastuin miesystävääni ja jätin tämän aviomieheni.
Mina tappa elamani rakkaus 45-vuotiana.
En ole vielä tavannut, 36v. Kolme pidempää parisuhdetta takana, tai viimeisin vielä menossakin, mutta ei mitään merkittävää rakkautta ole ollut.
23 ja 31. Ei noiden jälkeen ole mikään iskenyt. Oli ne karmat tai twinflamet ym.
N53 single
Vierailija kirjoitti:
23 ja 31. Ei noiden jälkeen ole mikään iskenyt. Oli ne karmat tai twinflamet ym.
N53 single
Itse kanssa karmicin jälkeen löysin twinin. En ole kyllä ikinä tuntenut yhtä syvää rakkautta ja yhdessä ollaan edelleen.
Olin 15-vuotias, aloimme seurustelemaan kun olin 17. Tässä jo useita vuosia tallusteltu yhtä matkaa :)❤️
24 😊