Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
25-vuotiaana. Piti käydä läpi kasa kokeiluja, ennen kuin löytyi se sopiva. Ja sit 43-vuotiaana uudelleen. Löytyi se täydellinen, jonka kanssa on hyvä olla.
Vasta 50+
Elämä ehti mennä pilalle ennen,
Olin jo 35 ja hän on sielunkumppanini now and forever.
57-vuotiaana. Puolisoni on huomattavasti nuorempi.
19, 26, 32
Eka opetti mitä on läheisriippuvuus, toka hyvän seksin ja kolmas... sen etten osaa rakastaa. Merkittäviä suhteita, mutta ei tainnut olla rakkautta.
Nyt itsekseen kolmatta vuotta, täytyy vähän miettiä.
N47
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Uskooko ihmiset vielä vuonna 2023 rakkauteen?
Tiedoksi, että rakkautta ei ole. Se on himoa koska muuten ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Biologiaa.
Tiede on jo kohtuullisen kehittynyttä.
Sitähän minäkin. Kemiaa, himoa, tarpeita..
27 vuotiaana, sitä ennen oli pari-kolme harjoituskappaletta, mutta onneksi jutut ei kestäneet, ei olleetkaan niin hyviä yksi oli perässä vedettävä kivireki, toinen vieraisiin menevä ja kolmas nyfferö nyyssönen. Nykyinen on ihan mukiinmenevä. Oltu jo parikymmentä vuotta.
27 vuotiaana useiden pahoinpitely suhteiden ja parin taponyritysten jälkeen. Loukkasi silti että olin miehelle "projekti" . Näin hän kuvasi . Oli 22 vuotta vanhempi mies. Mutta sai mut ihan pohjalta normaaliksi ihmiseksi . Pitkää , hyvin pitkää pinnaa vaati ja on selittänyt että "ei halunnut luovuttaa projektissa ja olen projekti. Olin tai en niin hän nosti mut pohjalta, vei pois huumeista ja vähensi alkoholi käyttöäni 70 prosenttia. Häne rakkaus(rakkaus projektiinsa?) /Minuun, paransi minut . Ilma tota miestä olisin ollut jo haudassa.
Tavattiin n. 29, yhteen 32-vuotiaina.
Merkittävin, koska yhteiset lapset ja pisin suhde, jonka toivon jatkuvan vielä pitkään.
Oikeastaan nyt vasta tajusin, että se suurin rakkaus alkoi 5-vuotiaana. Naapurinpoika, joka oli hyvä ystävä 5-10-vuotiaana. Sen jälkeen ystävyys viileni, koska se taisi olla noloa hänelle, kun on tytön ystävä. Minä olin hyvin ihastunut häneen. Sellaisella viattomalla tavalla.
Myöhemmin, noin 16-18 v. liikuttiin taas samoissa kaveriporukoissa, mutta molemmat oli tahoillaan varattuja. Hänen kanssaan oli silti aina hyvin helppo olla. Sellainen yksi nuotioilta on jäänyt mieleen, kun oltiin isolla porukalla telttailemassa. Me valvottiin neljään jutellen, kun muut jo nukkui.
Opiskeluaikaan ei pidetty yhteyttä, eri paikkakunnilla oltiin. Jossain vaiheessa noin 22 v. kesälomalla kotipaikkakunnalla hän tunnusti terassilla istuessamme, että oli ollut minuun hyvin ihastunut noin 16-17-vuotiaana, mutta oli liian ujo kertomaan. Se on varmaan ollut juuri niihin aikoihin, kun oli se telttaretkikin. Tosin minulla oli silloin poikaystävä. Ja silloin 22-vuotiaana hän eli avoliitossa, joten pidin suuni kiinni omista tunteista. Joku sai hänestä varmaan täydellisen miehen itselleen. Fb-kavereita ollaan, joten jotain hänen elämästään nyt nelikymppisenä tiedänkin.
17 vuotiaana tapasimme. Yhdessä loppuun saakka.
13v. Ei enää tavata eikä vuosiin olla nähty, mutta edelleen silti paras kaikista tähän astisista.
34