Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
46-vuotiaana. Nyt ollaan oltu jo monta vuotta naimisissa. Edellinen avioliitto kesti melkein 25 v mutta ei ollut onnellinen.
.
41-vuotiaana sen, joka eniten heilautti, mutta vähiten oli mitään.
15 vuotiaana seurusteltiin vuosi mutta välimatka muuttui opiskeluissa liian pitkäksi ja molemmat halusi elää nuoruuttaan kokea ja oppia. Välissä 10 vuotta erillään kunnes löydettiin toisemme vanhempina uudestaan, nyt oltu 6 vuotta yhdessä ja tuntuu siltä kuin ei oltais erossa koskaan oltukkaan.
Olin 14v,edelleen ollaan yhdessä, olen nyt 42v ja iki onnellinen että olen myös hänen suuri rakkautensa....
34-vuotiaana. Sitä edelsi pari kolme pidempää suhdetta, joita olin vain luullut rakkaudeksi.
24. Nyt olen 34. Edelleen perhosia vatsassa kuin vain ajattelenkin puolisoa.
On sulla toivoa. Tapasin nykyisen mieheni 40-vuotiaana ja hedelmöityshoidoilla sain ainokaisen lapseni 45-vuotiaana. Nuoruuden liitto mikä oli onneton päättyi, kun olin 30-vuotias. Nykyisen mieheni kanssa ollaan kohta oltu ihan tyytyväisinä yhdessä 10 vuotta ja rakkaudesta mentiin naimisiin.
Tuhkelo kirjoitti:
Olin pari kuukautta vajaa 15, juuri rippikoulun käynyt pojankoltiainen.
Noita riparimuistoja ja siellä tapahtuneita ”romansseja” kelaillessani yhtäkkiä tajusin että olen rakastunut täydelliseen olentoon, siis itseeni... 🤗Tämä havainto (naiset ovat vain lihallisen nautinnon välikappaleita, mihinkään syvempään, emotionaaliseen yhteyteen heistä ei ole), tämä havainto on kantanut näihin päiviin asti, ja vain vahvistunut vuosien saatossa.
Mikä lapsuuden trauma sinulle oikein on aiheuttanut naisten halveksimista? Oliko äitisuhteessa ongelmaa....vai jättikö ensimmäinen tyttöystäväsi, johon olit kovin rakastunut...?
Ja tarkoitit varmaan, että SINUSTA ei ole mihinkään syvällisempään emotionaaliseen yhteyteen naisten kanssa? (moni muu mies kun luo tällaisia suhteita naisten kanssa.)
Ihmisiä tässä kaikki ollaan, eikä ketään tulisi käyttää hyväkseen ja halveksia sukupuolen takia..
No mutta, tuollaisia omanapaisia, toisia hyväksikäyttäviä ihmisiä valitettavasti tässä maailmassa kuitenkin riittää..
18 kait, alettiin seurustelemaan kun täytin 20. Nyt 29 ja ollaan menossa naimisiin ensi viikolla.
Tapasin hänet ensimmäisen kerran 13 vuotiaana ja muutaman kerran tuon jälkeen, kunnes tapasimme n. 30 vuoden jälkeen parisen vuotta sitten ja rakkaus roihuaa😁
20 vuotiaana. Yhdessä nyt 17 vuotta.
13-vuotiaana tutustuttiin, seurustelemaan alettiin pari vuotta myöhemmin. Sitä kesti 18 vuotta kunnes mies lähti lähes puolet nuoremman mukaan.
17-vuotiaana ja nyt olen 40 ja edelleen ollaan yhdessä.
73-vuotiaana. Mentiin naimisiin ja ollaan edelleen.
Mummo 82v
48-vuotiaana tapasin sielunkumppanini. ❤️
34-vuotiaana vasta. Jäätiin lapsettomiksi. Jos oltaisiin tavattu 10 vuotta aiemmin, olisi tilanne ollut ehkä eri. Ei voi tietää.