Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
31 vuotiaana. Nyt yhdessä oltu 20
V.
17 tai 32, riippuu vähän määritelmästä.
20-vuotiaana. Yhä yhdessä ja kolme yhteistä lasta
N28
Rakkaus on vielä löytymättä. 31n
19-vuotias olin. Hän tuli, ironista kyllä, hautausmaalla vastaan. Isäni haudalla itkin ja hän lohdutti, osasi samaistua. Nyt ensi kuussa vietetään miehen kanssa hopeahäitä :)
35 vuotias olen ja rakkaus kokematta. Niinkuin seksikin. Ja hautaan asti mennään yksin. Se on semmoista.
32v. Heinäkuussa tulee 17v. yhteiseloa.
18-vuotiaana ja edelleen ollaan yhdessä
N57
19. Nyt ollaan oltu yhdessä melkein 9 vuotta.
Olin 17v, hän 16v. Mentiin naimisiin 22- ja 23-vuotiaina. Saimme yhden lapsen ja erosimme. Rakastan silti häntä ikuisesti ja palvon poikaamme <3
16-vuotiaana. Ollaan oltu nyt 13 vuotta yhdessä eikä meidän elämässä ole merkkiäkään siittä, miksei tämä jatkuisi loppuun saakka <3
Olimme lukiossa samalla luokalla eli 16v oltiin kun tutustuttiin. Ikää oli 48v kun alettiin seurustella. Ehkä kaikella on tarkoituksensa.
En osaa valita merkittävintä kahdesta aivan merkittävimmistä. 10-vuotiaana tapasin ensimmäisen, ihastuin, mutta rakastuimme vasta teini-iässä, 13-14-vuotiaana. 19-vuotiaana tapasin seuraavan, tosin rakastuin häneen vasta 26-vuotiaana. 25-vuotiaana rakastuin välissä, se oli sellainen hetken huumaa salama-rakkaus-juttu, joka alkoi tuntua vaikealta hyvin pian. Jos nyt sinkkuuntuisin niin olen aika helppo, enköhän hyvin pian ajelehtisi taas lemmen satamassa, ikää n. 30.. huh meikä on jo melkein 30!..