Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-vuotias tyttö halusi että ostaisin hänelle 60 € maksavan videopelin

Vierailija
05.02.2023 |

En suostunut ja nyt tyttö on koko päivän huutanut, että olen huono äiti. Hän täyttää kohta 18! Miksi hän ei voi odottaa helmikuun loppuun kun on hänen synttärinsä? Olen kyllä ostanut hänelle joskus johonkin peliin jotain lisäjuttuja, jotka ovat maksaneet suunnilleen kympin, mutta en todellakaan rupea laittamaan rahojani johonkin kuusikymppiä maksavaan peliin! Mielipiteitä? Teinkö oikein? Miten itse olisitte tehneet?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehota ostamaan kesätienesteillä.

Vierailija
2/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista käytöstä ei kannata kyllä palkita. En tiedä ostaisinko edes synttäreille kun käytös on kuin kakaralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 17 vuotias nuori nainen parkuu sinua huonoksi äidiksi, ku et osta sille videopeliä, vedän johtopäätöksen, että hän on lellitty pikkuprinsessa ja hankala ihminen. Mun vanhemmat olis nauranu räkäsesti, jos mä olisin täysikäsyyden kynnyksellä pyytäny kallista videopeliä ja haukkunu huonoksi vanhemmaksi.

Tytölläs on paha asenne ongelma, jonka olis pitäny olla hoidettu vuosia sitte.

Vierailija
4/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat poikani harvoin mitään toivovat. Saavat siksi haluamansa.

Vierailija
5/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin muutkin, jotka osaavat: kopioi peli joltakin, jolla se on. Kyllä se onnistuu, se on vain dataa, ja sellaista dataa ei ole olemassakaan, etteikö sitä osaava pysty kopioimaan. Edellyttänee, että on peli jollakin muulla tavalla saatavana, kuin netistä tankkaamalla. Ehkä onnistuu silloinkin, en tiedä, kun ei ole ollut tarvetta sellaiseen humpuukiin ja ajan tuhlaukseen. Eihän se liene laillistakaan, mutta tuskinpa se kaikkia häiritsee. Mutta älä nyt käsitä tätä rikokseen yllyttämiseksi, tämä on vain pieni opastus tietojenkäsittelyn maailmaan. Pysy vain lainkuuliaisena! Osta lapsukaiselle jotakin hyödyllisempää! Ja muista: et ole huono äiti ainakaan tuosta syystä!

Vierailija
6/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta se säästämään itse rahoistaan .

Vierailija
7/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset olisi ostanut peliä synttärilahjaksi etuajassa?

Vierailija
8/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo helmkuun jälkeen avaa onkyf

Vierailija
9/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 17-vuotiaalla tyttärelläsi ei ole kesätyötuloja säästössä?

Vierailija
10/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset olisi ostanut peliä synttärilahjaksi etuajassa?

Tämä. Itse olisin ehdottanut samaa.

Vierailija
11/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää, että saavat. Ei se niin elämässä toimi, ei alkuunkaan. Voi olla pojille kova paikka, kun sen elämä heille näyttää. On kohtuullista, että saavat toki jotakin, mutta kaikea haluamaansa, ehei!

Vierailija
12/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on katsonut liikaa OnlyFansia.

Vierailija
13/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kaiken, mitä lapseni pyytävät. He tietävät, että kannattaa pyytää järkeviä asioita järkevillä summilla, niin kaikki hankitaan. Olisin ostanut sen videopelin, mutta en olisi maksanut tatuointia.

Vierailija
14/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttö ymmärtää mennä töihin. Minä ostelen noita 60e maksavia pelejä yksin asuvana hyvätuloisena miehenä harva se päivä. Tytöt toki voivat tienata myös onlyfanssilla, kun ikää tulee riittävästi.

M37

Vierailija
15/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkuilla mielialat heittelee niin helposti.

Ehkä myöhemmällä iällä oppii suhteuttaa rahankäyttöä.

Vierailija
16/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin muutkin, jotka osaavat: kopioi peli joltakin, jolla se on. Kyllä se onnistuu, se on vain dataa, ja sellaista dataa ei ole olemassakaan, etteikö sitä osaava pysty kopioimaan. Edellyttänee, että on peli jollakin muulla tavalla saatavana, kuin netistä tankkaamalla. Ehkä onnistuu silloinkin, en tiedä, kun ei ole ollut tarvetta sellaiseen humpuukiin ja ajan tuhlaukseen. Eihän se liene laillistakaan, mutta tuskinpa se kaikkia häiritsee. Mutta älä nyt käsitä tätä rikokseen yllyttämiseksi, tämä on vain pieni opastus tietojenkäsittelyn maailmaan. Pysy vain lainkuuliaisena! Osta lapsukaiselle jotakin hyödyllisempää! Ja muista: et ole huono äiti ainakaan tuosta syystä!

Ei eletä enää 90-lukua. Niitä pelejä pelataan verkossa, joten pelien kopioiminen ei auta.

Vierailija
17/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla sen tytön SugarDaddy ja ostaa sen pelin pieniä palveluksia vastaan.

Onko sulla kuvaa tytöstä ja speksejä?

Vierailija
18/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi helposti ton ikäsen onlyfanssista 3k/kk

Millainen äiti oikein oot, kun hukkaat nuoren tytön elämän.

Vierailija
19/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono äiti. Pelejä pitää ostaa lapselle jos se haluaa. Olen ostanut meidän lapsille paljon pleikkari 4 pelejä. Parempi se pelaa kotona kun viettää aikaa jossain ulkona jossa voi tapahtuu mitä vaan ja kaverit houkuttelee juomaan kaljaa ja kaikkea

Vierailija
20/41 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää, että saavat. Ei se niin elämässä toimi, ei alkuunkaan. Voi olla pojille kova paikka, kun sen elämä heille näyttää. On kohtuullista, että saavat toki jotakin, mutta kaikea haluamaansa, ehei!

Pyytävät ehkä pari kertaa vuodessa jotain niin tottakai toteutan. En nyt oikeastaan muista edes pyyntöjä. Niitä ei ole paljoa. Joululahjatoiveet toteutin. Kuopuksella se oli kallis soitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi