Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
21 vuotiaana. Tästä mennyt nyt 12 vuotta, naimisissa ja kolme lasta.
28v, eli sinänsä suhde on "tuore" sillä täytän vasta 30. Yhdessä asutaan, on ensimmäinen kumppani.
Olin 19 naimisiin 20v vuonna 1985 yhä yhdessä.
22
Vaan hän ei vastannut tunteisiin. Nyt 44
28 vuotiaana, synnärillä, kyseessä esikoiseni.
19-vuotiaana. Nyt 26v. ja nykyään ollaan naimisissa.
30-vuotiaana. Olemme edelleen yhdessä 19 vuotta myöhemmin.
14-vuotiaana, kun rakastuin täysillä alkoholiin. Asuimme ja kuljimme aina yhdessä. Erosimme vasta 24 vuotta myöhemmin. En ole jäänyt kaipaamaan.
17-vuotiaana ja eilen tuli 24-vuotta yhdessä oloa täyteen.
Tapasin Kiken kun tämä oli jo valtionainen kypsässä iässä, mutta itse nuori poika vielä. Jouduin tosin luopumaan haaveistani vuosiksi, kun Kimmo uhkaili pärtsärijengillä ja suojelupoliisilla.
43. Olin jo luopunut toivosta, sitten käveli tämä tyyppi vastaan ihan kuin tyhjästä. Kohta kymmenen vuotta yhteiseloa takana. En meinaa jaksaa uskoa onneani vieläkään.
16-vuotiaana mutta seurustelemaan alettiin 24-vuotiaina. Nyt 10 vuotta naimisissa.
17 vuotiaana. N. kuukauden päästä tulee 50v täyteen yhteistä taivalta.
45 olin, kun tämän elämäni suurimman rakkauden tapasin. ❤
24v mutta hän ei vastannut rakkauteeni.
Nyt pari riippaa yrittää, mutta en syty uudelleen.
Aiemman rakkauden kanssa tulikin ilmi olin laastari. Surin sitä monta kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
43. Olin jo luopunut toivosta, sitten käveli tämä tyyppi vastaan ihan kuin tyhjästä. Kohta kymmenen vuotta yhteiseloa takana. En meinaa jaksaa uskoa onneani vieläkään.
Oi kunpa kokisin saman kohtalon. Näitä on ihana lukea. t: 43v ja totaalisen luopunut toivosta
17