Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
30v. Nyt ollaan oltu 17v yhdessä ja siitä 12v naimisissa. Edelleen hyvin onnellisina.
38-vuotiaana.
Olin vuotta aiemmin eronnut ja päättänyt että enää en ryhdy parisuhteeseen. Olin ihan tyytyväinen elämääni yksin.
Sitten elämääni asteli mies, joka ei vastannut mitään aiemmin kokemaani.
Yhdessä kuljettu 6 vuotta eikä ole epäilystäkään onko hän se elämäni suurin rakkaus, hän on.
Luulin melkein koko aikuisikäni ajan, että se tapahtui 16 vuotiaana. Nyt tiedän, että se tapahtuikin vasta 48 vuotiaana.
Nähtiin ekaa kertaa 13-vuotiaina, alettiin seurustella 17-vuotiaina. Naimisiin mentiin 27-vuotiaina, naimisissa oltu 16 vuotta.
Tämä voi jotakuta kauhistuttaa, mutta onnistuttiin kasvamaan aikuisiksi ilman liian aikaisia kotileikkejä seurusteluaikana, mm. opiskeltiin eri paikkakunnilla ja vietettiin ihanaa nuoren parin reissuelämää, asuttiin jonkin aikaa eri maissakin. Olen kiitollinen, että olen näin pitkältä ajalta saanut jakaa elämäni puolison kanssa, huikea määrä muistoja ja yhteistä ymmärrystä koko tähän astisen elämän ajalta. Elämäni ihminen.
50-vuotiaana, ja jatkunut 20 vuotta. Sitä ennen epäonnisia suhteita.
Melko vanhana, mutta täysosuman. P:son sukulaisissa ei ollut kaikilta osiltaan kehumista. Onneksi on näihin välimatkoja.
18vuotiaan. Yhdessä ollaan edelleen, naimisissa ja 2 lasta. 17-vuotta ollaan jo yhdessä oltu<3
18v olin ja nyt jo 14 vuotta yhdessä
Mä tapasin Tapsan 34-vuotiaana siitä on nyt 15-vuotta.
Tapsan kanssa edelleen. Suukkoja Tapsalle :)
En ole koskaan ollut rakastunut mieheen. Ainoat rakkaussuhteet olleet lapsiani kohtaan.
Luulin saaneeni kohdata rakkauden 14vuotiaana. Mutta aitorakkaus astui eteeni 37vuotiaana
Tunnettiin jo yläasteella mutta löydettiin toisemme vasta 35-vuotiaina.
18 vuotiaana tapasin Hänet, joka vei jalat altani .Romanssi ja liittomme kesti 54 vuotta.Ja kipinöitä riitti lopuun asti, sitten kuolema erotti meidät, niinkuin vannoimme vihkikaavassamme v 1966
Samoin. Erosin kun olin 50v ja siitä alkoi paras elämäni. Nyt ollaan pidetty yhtä yli 20 vuotta ja emme asu yhdessä, mutta tämä sopii meille. Mies on 10v nuorempi.