Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
Nyt 54 vuotiaana, synttäri lomamatkalla Gambiassa, 3kk sitten. Jonathan on minua 17v nuorempi - mutta rakkaus roihuaa. Yhteinen unelma, naimisiin ja loppuelämä yhdessä - ihana elämä.
Olin 17 v. ja yhdessä ollaan vielä, nyt olen 72 v.
Nelikymppisenä. Olen hänen äitinsä ikäinen.
Tapasin elämäni merkittävimmän rakkauden, siis sen oikean, kun olin täyttänyt 50 vuotta.
Synnytyslaitoksella. Mikään ei ole suurempaa kuin rakkaus omiin lapsiini. Kaikista suurin.
37-vuotiaana, nykyisen mieheni, olen nyt 45. Luulin olleeni rakastunut aikaisemmissakin pitkissä suhteissani ja varmasti olinkin, mutta nyt on ehdottomasti kyseessä loppuelämän kestävä hyvä parisuhde, jolle ei aikaisemmat vedä ollenkaan vertoja.
23 ja 33.
33 vuotiaana tapaamani kanssa ollaan naimisissa. Oon 61 nyt.
23 vuotiaana iso rakkaus jäi kesken, hän on kuollut. Usein vieläkin muistelen...
18v.
Yhdessä nyt reilu 10v, naimisissa, lapsia 3.
Vierailija kirjoitti:
Synnytyslaitoksella. Mikään ei ole suurempaa kuin rakkaus omiin lapsiini. Kaikista suurin.
Mulla on rakkaus syttynyt vasta myöhemmin (eka useita viikkoja, toinen muutama päivä), kolmas melkein heti kun syntyi.
On ollut useampia rakkauksia mutta ei merkittäviä. M26.
Olin 16. Edelleen yhdessä.
N35
Itse olen 45-vuotias enkä ole vielä kohdannut. AP:lla siis vielä hyvinkin toivoa.
Varmaan päälle nelikymppisenä kun menin ekaa kertaa kihloihin.
24v mutta kesti yli 10v ennenkuin tajusin että että näin on. Ekat kymmenen vuotta kaksi jääräpäistä ryyppäsi vapaat ja tappeli jne sääti. Nyt ollaan jo yli 40v ja ai että tuo puoliso on rakas. Ollaan monessa yhdessä oltu ja kaikesta selvitty. Lapset alkaa olla isoja ja asiat helpompia (ei vieläkään helppoja mutta helpompia)
23-vuotiaana kun esikoispoikani syntyi. Toisen kerran kun tyttäreni syntyi.
Sitä rakkauden määrää ei voi verrata mihinkään. Edelleen he ovat tärkeimmät ihmiset elämässäni ja rakastan heitä ja menisin vaikka tuleen heidän puolestaan.