Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
Vierailija kirjoitti:
13 vuotiaana. Edelleen yhdessä 15 vuoden jälkeen 🤗
Voiko huoltajille tulla seuraamuksia, jos antavat lapsen olla suhteessa, jossa onkin seksiä? Missä vastuullisuuden menee raja, 12 ikävuodessa? Onko seksisuhteen vastapuolen iällä merkitystä?
Onko yli 12-vuotiaan seksisuhde minkä tahansa ikäisen kanssa ok, ellei kukaan siitä ilmoita? Vai saako seksikumppani olla vain 12-18 -vuotias?
En ole vielä tavannut ja ikää reilusti yli 30. Olen seurustellut ja seurustelen tälläkin hetkellä. Viime aikoina olen huomannut ja miettinyt sitä seikkaa että en ole koskaan ollut rakastunut. Tällä hetkellä en koe tuntevani romanttista rakkautta, ehkä jonkin sortin rakkautta mutta en sellaista mitä parisuhteessa kuuluu olla. Enkä kyllä usko että eteeni tuleekaan mitään oikeaa rakkautta.
Olin 20. Rakastuttiin tosin vasta pari vuotta myöhemmin ja selvisi myös, että olimme kohdanneet parikin kertaa jo lapsuudessani. Hassua, ottaen huomioon, että emme kuitenkaan ole asuneet edes samalla paikkakunnalla ja perheeni muutti usein isän työn takia ympäri eurooppaa.
18v. Edelleen yhdessä. Nyt olen 40v.
20-vuotiaana. Nyt takana kymmenen yhteistä vuotta, joista viisi vuotta naimisissa. ❤️
Minkä niistä? Mielestäni elämässä voi olla paljon merkittäviä rakkauksia. Itsellä on ollut monta rakastettua, jotka ovat olleet aikoinaan erittäin tärkeitä ja merkittäviä. Jokainen on opettanut minulle elämästä ja itsestäni ja jokaiselta olen saanut paljon hyvää. Kaikilla heillä on paikka sydämessäni, vaikka erottu onkin syystä tai toisesta.
Tietysti myös "huti"rakkauksia on tullut ja näitä ei muistella ;)
28-vuotiaana. Tämä tuttavuus johti elämäni ensimmäiseen seurustelusuhteeseen ja nyt olemme naimisissa.
19-vuotiaana. Suhde päättyi viime vuonna 8 v jälkeen. Oli merkittävä siinä mielessä että tajusin kuinka hiton manipuloitavissa olenkaan, ja toivon että olen ottanut opikseni kokemuksesta.
En ole vielä sellaista tavannut
27 vuotta. En tosin vielä tiennyt silloin, että hänestä tulisi elämäni merkittävin rakkaus. Aloimme vasta 5 vuotta myöhemmin seurustella, jolloin olin 32-vuotias.
26v. Naimisissa 42 vuotta. Rakastan edelleen kilttiä ja ahkeraa miestäni.
17-vuotias ja yhdessä 31 vuotta.
35-vuotiaana, kun synnytin esikoiseni 😊
15v. 26 vuotta yhdessä nyt :)