Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
18-vuotiaana ja edelleen yhdessä ja rakastan yli 20 vuoden jälkeen.
29-vuotiaina tavattiin, perustettiin perhe ja elettiin yhdessä 16 vuotta; siihen asti, kunnes kuolema meidät erotti (mies kuoli 45-vuotiaana).
16v. Nyt naimisissa 40v ja kaksi aikuista lasta. 😍
22v. Mies tosin vasta 51v. kun tapasi minut, joten aikaa kyllä on ihmisillä löytää.
Varmaan se on ollut äiti-suhde. Isäsuhde oli jo lapsena jotenkin etäinen, vaikka ihailin isää ja edelleen teen niin. Siksi varmaankin kaukorakkauksia minulla on hyvin paljon.
25 eka syvä suhde ja rakkaus
Onneksi lapsuuden suhteissa on ollut jotain pysyvää ja kantavaa, niin että sen kumppanin löysin.
30-vuotiaana kyllä oli sellainen, joka itseä vavahdutti ja ymmärsin, että voi tosiaan ihastua/rakastua ja kertoa sen.
35 olin silloin, kun se syvä rakkaus tai sen alku alkoi. Tähänkin olin ollut kaukaa ihastunut jo monta vuotta (vaikka olin kyllä siinä omissa kuvioissa seurustellut ym. mennyt)
…
Olin 30v kun tapasin töissä miehen, johon ihastuin tosi syvästi. Mutta emme koskaan tehneet mitään aloitteita. Katsoimme vaan toisiamme, paljon. Oli todella kuumottavaa työskennellä hänen kanssaan. Vaihdoin sitten työpaikkaa ja vieläkin mietin häntä usein. Jotenkin uskon, että hänkin oli minuun ihastunut.
33-vuotiaana tapasin miehen, joka iski aika lailla samalla tavalla kuin tämä edellinen. Mutta nyt tunsin, että hän on tuleva mieheni. Meni pitkään kun tapasin hänet sattumalta uudestaan. Tästäkään ei suhteemme lähtenyt käyntiin. Vaan vasta kolmannella kerralla se oli menoa. Olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta ja saaneet kaksi ihanaa lasta.
Mutta en tiedä tulemmeko olemaan loppu elämämme yhdessä. Meillä on ollut paljon vaikeuksia. Mutta muistelen sitä tunnetta vieläkin kun rakastuttiin. Se oli ihan uskomaton tunne.
Hän on siis elämäni merkittävin rakkaus. Tuosta edellisestäkin olisi voinut tulla sellainen, jos olisimme olleet rohkeampia. Nykyisessä suhteessa sain oikein pinnistellä, että löydän sen rohkeuden. Voi olla, että vielä joskus koen vielä tästäkin merkittävämmän rakkauden tai sitten se oli tässä.
Olen kuitenkin tyytyväinen, että olen kokenut rakkauden, joka kestää vaikeudetkin. Joku saattaa ihmetellä, kun en ole varma kestääkö tämä aina. Mutta mistä sen voi tietää varmaksi?
Tapasin rakkauteni 55vuotta sitten 22 vuotiaana ja hyvin menee vieläkin.
27 vuotiaana. 28 vuotiaana naimisiin, mies vajaa viisi vuotta vanhempi. Naimisissa 19 vuotta ja kaksi lasta.
Kaikki ne tuntuu merkittäviltä juuri siinä hetkessä, mutta muutama vuosi eron jälkeen ei enää.
Voi voi siitä on aikaa, hän oli niin kiltti ja maitoa tuli 40l päivässä, makkaraksikohan hän lopulta joutui???
Yläasteella ensimmäinen rakkauteni, eli olin jotain 13 tai 14. Hänet tulen muistamaan aina, vaikka siitä ei sen enempää tullutkaan. Puolisoni tapasin 16-vuotiaana ja nyt ollaan kolmissakymmenissä.
Olen 48 uusiosinkku ja ollut naimisissakin joskus 15 vuotta, mutten koe vielä löytäneeni sitä merkittävintä rakkautta.
24-vuotiaana, mutta emme päätyneet yhteen. Toivon, että se merkittävin on vielä tulossa.
N27
Vasta 28-vuotiaana. Tiesin heti, että tässä on elämäni mies. Lapsen hankimme vasta kun kaikki opiskelu-, työ-, asunto-ym asiat olivat kunnossa. Ja tietysti suhde myös laillistettu, jotta en synnyttäisi au-lasta. Aikaa meni...
Vierailija kirjoitti:
14 ja 25 ja nyt sitten toivon vielä joskus tapaavani vielä yhden. Ikää nyt 47.
Miksi nuo kaksi loppuivat?
20-vuotiaana tutustuin häneen. Kun olin 22v alettiin tapailla, 23v alettiin seurustella. Nyt ollaan oltu yhdessä yli 22v ja ihanaa on edelleen.
12 v on lapsi. Seksi ei ole lapsille. Tiedoksi.