Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
mies sinkku 56v kirjoitti:
mitä on rakkaus n 30 naista panneena en vielä ole tuntenut semmoista. MIKSI EI TEHDÄ TUTKINMUSTA MITÄ JA MIKÄ SE ON. onko vaan raamatun sanelema lapsen elättäminen
Rakkaus on sitä, että pelkän panemisen lisäksi panee myös itsensä likoon.
M50
Itseäni muuttavin/kasvattavin rakkaus (hyvällä tavalla) on tapahtunut 31-vuotiaana. Aiemmat olleet lähinnä ihastumisia, jotka eivät ole kantaneet pitkälle. Tämä liitto kesti 13 vuotta ja loppui miehen menehtymiseen. Tästä aikaa 4 vuotta enkä koe että olisin vieläkään valmis uuteen suhteeseen.
18-vuotiaana, 30 vuotta sitten
23-vuotiaana. Yhteseloa kesti 9 vuotta. Oletan, että se merkittävin suhde on tulevavaisuudessa.
15- vuotiaana minua kosittiin, siitä 45 vuotta. 40-vuotta ollaan oltu naimisissa :)
23 vuotiaana, ensimmäinen lapseni. Rakkauteni jälkipolveani kohtaan on aina ollut suurempi kun miestäni. Sama mies 30 vuotta.
Rakastan miestäni, mutta äidinsydän on vaan mulla suurempi.
29. Nyt 43 ja edelleen yhdessä
Olin 20-vuotias kun tapasin ensimmäisen rakkauteni. Nyt erosimme, mutta olemme hyviä ystäviä edelleen. Nyt 50-vuotiaana olen tavannut toisen miehen, katsotaan mitä tulee....
Ensimmäisen noin 18 -vuotiaana. Mentiin naimisiin.
Toisen 34 -vuotiaana, mentiin myös naimisiin ja toivottavasti tämä on elämäni viimeinen rakkaus.
Toivottavasti 44-vuotiaana.
M44
Rakkauden 35 vuotiaana, mutta kiihkeä rakastuminen tapahtui 10 vuotta aiemmin. Se oli suhde, jossa oli kiihkeää seksiä, levottomuutta ja toistuvia taukoja toisen seurustellessa.
Kunnioitimme aina parisuhteitamme, emmekä koskaan pettäneet kumppaneitamme toistemme kanssa, mutta hän on edelleen se, kuka hiipii mieleeni menneisyyden sukan pyörittäjänä.
Nykyisin elän sitoutuneessa ja rakastavassa parisuhteessa, joten emme ole enää yhteydessä Joulu-ja synttäritervehdyksiä lukuun ottamatta. Se on parempi niin, ettei luo kiusausta ja madalla kynnystä yhteydenottoon... Sen ymmärtää, kun on tavannut hetkessä sytyttävän miehen/naisen elämässään.
Oma puoliso on kaikkea muuta, joten joskus mieli vaeltaa, eikä sille pidä antaa mahdollisuutta muuttua teoksi.
20 vuotiaana. Ja yhdessä 10 vuotta. Vieläkin olemme ystäviä,
Pidän kaikkia rakkauksiani jollain tavalla merkittävinä, niitäkin, jotka ovat loppuneet syystä tai toisesta tai jääneet toteutumatta niin kuin halusimme/halusin.
28, 29 ensimmäinen lapsi ja 30 toinen, nyt 15 vuotta naimisissa.
26-vuotiaana. Olimme yhdessä lähes tulkoon 10 vuotta kunnes kuolema erotti meidät aivan liian aikaisin.
Toinen rakkaus paloi valtavalla intohimoisella roihulla lopulta sammuksiin. Jokin oppiläksy se suhde oli.
Haaveilen vielä loppuelämän kestävästä rakkaudesta. Ehkä se mies tuolla jossain on ja jos ei ole niin yksinkin on ihan hyvä.