Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
Kun tapasin puolisoni, olimme 26 ja 31-vuotiaita. Kummallakaan ei ollut yhtään suhdetta alla.
Nyt ollaan päälle 50v molemmat.
26v. Tuosta on nyt 35v ja jatkuu yhä molemminpuolisena. Koskaan emme kuitenkaan ole ollut pari, suhteessa kuitenkin jossain vaiheessa. Kumpikin tahoillaan naimisissa
22-vuotiaana. Nyt yhteiseloa takana kymmenen vuotta.
44 vuotiaana. Edelleen toisen kanssa naimisissa.
18-vuotiaana. Edelleen yhdessä noin 30v oltu yhdessä. Rakkaus kukoistaa edelleen.
Ehkä se olikin juuri merkittävin, koska sait mahdollisuuden havahtua tunnistamaan myös itsessäsi niitä asioita, mitkä narsistiin vetoaa? Ethän halua sitä enää toistamiseen kokea?Narsisti valitsee uhrinsa tarkoin, ei sattumanvaraisesti. Hän tunnistaa sinussa sen heikkouden, mikä sallii hänen narsisminsa kukoistaa. Ota kaikki hyöty irti tuosta kokemuksesta, opi siitä, älä jää uhriksi! Löydät rakkauden, suhteen jossa on molemminpuolinen arvostus ja luottamus, vasta kun suostut tarkastelemaan tuota huonoa suhdetta oppimiskokemuksena.
16 vuotiaana tapasin mieheni. Yhteen ei toki tuolloin menty, siihen kului aikaa vielä 4 vuotta, ensimmäiset vuodet olimme ystäviä. Nyt ollaan oltu yhdessä 19 vuotta ja naimisissa 15. Minä en koskaan ihastunut ja rakastunut mieheeni. Eräänä päivänä, molempien seurustellessa tahollaan, tajusin että jotenkin salakavalasti ja huomaamatta olen alkanut rakastaa. Mies taas oli silloin 16v ollut ihastunut minuun ja sen takia silloin alkoikin tuttavuutta tekemään. Päätettiin ottaa riski ja kokeilla kantaako suhde enemmän kuin ystävyyden.
Tapasin hänet kun olin 35, mutta meni useampi vuosi ennen kuin ymmärsin oikeasti rakastavani häntä. Siinä tuli monta uutta asiaa esille itselle ja itsestä, ja tajusin, etten ole koskaan aiemmin rakastanut ketään. Hän on ainoa ja merkittävin.
mitä on rakkaus n 30 naista panneena en vielä ole tuntenut semmoista. MIKSI EI TEHDÄ TUTKINMUSTA MITÄ JA MIKÄ SE ON. onko vaan raamatun sanelema lapsen elättäminen
Minä olin 28 ja mies 22. Yhdessä 31 vuotta.
24 ja 44.
Sinkuksi jäin. Kaipaan kumpaakin. Vaikea sanoa kumpaako enemmän. Mutta hyvä minun on elää näinkin.
41 vuotiaana. Enkä luovu hänestä ennenkuin kuolema meidät erottaa.
20-vuotiaana. Siinä mielessä, että palaan aina häneen muiden suhteiden jälkeenkin. Rasittavaa jo.
Olin 24v, kun tapasin exäni. En tiennyt mitä rakkaus on, enkä tiedä vieläkään rakastinko häntä vai olimmeko yhdessä vain tavan vuoksi. Erosimme 7 vuoden jälkeen. Opin kuitenkin paljon itsestäni, enkä ilman sitä kokemusta olisi uskaltanut heittäytyä täysillä seuraavaan suhteeseen. Sen jälkeen tiesin, että kelpaan ja tiesin millaisen puolison tarvitsen. Uskalsin rakastaa.
Olin 30v kun ihastuin seuraavaan, rakastuin ehkä vuoden tuttavuuden jälkeen. Hän oli osasyy siihen, että erosin silloisesta puolisostani. Meistä ei kuitenkaan koskaan tullut mitään, sillä hän oli naimisissa, enkä minä sekaannu varattuihin. Ajattelen häntä yhä, vaikka olemme tahoillamme parisuhteessa, hän tosin eri ihnisen kanssa kuin silloin.
Olin 32v kun tapasin nykyisen puolisoni. Ehkä 4kk:n kuluttua ensitapaamisesta sovittiin, ettei tää oo enää "säätöä", vaan että ollaan tosissaan. Mulla kävi uskomaton tuuri, sillä hän rakastaa mua edelleen. Ollaan oltu yhdessä 12v.
Tapasin muistaakseni 20 vuotiaana ensimmäisen mieheni. Pidän häntä yhtenä merkittävistä rakkauksistani, vaikka emme olekaan enää naimisissa. Menimme naimisiin kun olin 26 vuotias ja saimme ensimmäisen lapsemme kun olin 25-vuotias. Olimme naimisissa 7 vuotta.
Toisen merkittävän rakkauteni tapasin n. 31-vuotiaana, tosin emme heti rakastuneet. Aloitimme tapailun, kun olin 33-vuotias ja naimisiin menimme kun odotin yhteistä lastamme ollessani 36-vuotias. Olemme edelleen naimissa, kohta 12-vuotta.
Ei kannata vielä luovuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo seukannu koskaan vielä.
M35
En minäkään. Mutta sitä ei kysytty, vaan sitä milloin kohtasit merkittävimmän rakkautesi.
Miten voin kohdata merkittävimmän rakkauteni jos en oo koskaan seukannu? Ja yksikään nainen ei rakastu mieheen kuka on ollut 12v putkeen työtön ja kenen mutsi pesee miehen pyykit ja tekee ruuat. En ole koskaan ollut rakastunut, ja tuskin tulen olemaankaan mun elämän aikana. Olen todella sitoutumis kammoinen, en halua ristinsielua mun kaa samaan asuntoon, mua ahdistaisi toinen ihminen mun vieressä 24/7. Mä haluun tilaa, hiljaisuutta ja synkkyyttä mun elämään ja surullista metalli musiikkia. Se tekee mut onnelliseksi.
M35.
28vuotiaana. Vaikka ensimmäisen kerran oltiin tavattu kun olin 22v, tilaisuus rakkaudelle aukesi vasta myöhemmin.
Vaimoni tapasin 31 vuotiaana ja ensimmäisen tapaamisen jälkeen tiesin löytäneeni todellisen helmen. Saman tien unohdin ne kaikki paskat naiset joiden kanssa olin erehtynyt seurustelemaan.