Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
Nyt olen 36, joten rakkauksia vielä tulee. Tähänastisen elämäni merkittävimmin rakkauden tapasin, kun olin 17-vuotias. Olimme yhdessä 15 vuotta.
50 v. tuli kaksoiliekki vastaan ;)
first 23 v
second 32 v
third 34 v
fourth still waiting...
35. Oikeastaan tavattiin muutama vuosi aikaisemmin, mutta vasta silloin rakastuttiin. En ole kyseisen hlön kanssa naimisissa vaikka rakastan häntä syvästi ja koen hänen olevan elämäni suuri rakkaus.
Olin 25 ja mies 33.
🤍 31.12. häät tulossa kuuden vuoden yhteiselon jälkeen, vihkitilaisuus jännittää! Ja ravintolarajoitukset vähän harmittaa. Mutta tärkeintä lie rakkaus :)
Tsemppiä kertaa sata aplle.
Olimme mieheni kanssa tunteneet toisemme siitä asti kun olin 17. Enpä tuolloin olisi voinut kuvitellakaan päätyväni yhteen juuri hänen kanssaan.
Ympäri käydään ja yhteen tullaan pitää ainakin meillä paikkansa.
Päätin, että en tyydy kuin suureen rakkauteen ja nelikymppisenä viimein tapasin.
Kuusivuotiaana, 21-vuotiaana, 24-vuotiaana, 41-vuotiaana. Olen naimisissa 21-vuotiaana tapaamani kanssa.
21-vuotiaana siinä mielessä, että ilman häntä lastani ei olisi olemassa.
51-vuotiaana nykyisen, jonka uskon olevan loppuelämäni rakkaus.
19v, mutta aloimme seurustelemaan vasta 8 vuotta myöhemmin.
40 v. Mutta hän ei halunnut mun kanssa mitään.
koita parantua siitä nartsismista.
Elämäni kaksi merkittävintä rakkautta:
19-vuotiaana. Mieletön rakastuminen, lapset, 25 v avioliitto, ero.
51-vuotiaana. Mieletön rakastuminen, nykyinen miesystäväni. Elämä ei juuri nyt voisi olla paremmin.
Olin 23 kun lapseni syntyi ja hän on elämäni suurin rakkaus. Lapsen isä sen sijaan... No, ei kai hän virhe ollut koska hänen myötävaikutuksesta tuo suuri ihmeeni on olemassa.
Mutta toiseksi tärkeimpäni, suuri rakkaus hänkin, tapasin 35-vuotiaana.
56-vuotiaana tuli elämääni suurin Rakkaus.3 yhteistä vuotta jo takana.
37-vuotta elin lasteni isän kanssa väkivallan uhrina siihen saakka kun hän siirtyi ajasta ikuisuuteen.
Aivan ihanaa nyt elää parisuhteessa jossa ei ole pelkoa lyönneistä,kidutuksista ,kiristyksistä ym.
Täällä valmistellaan yhdessä rakastuneina joulua ja toivotan teille jokaiselle loppuelämän kestävää rakkautta.
Onni on jokaiselle jossain
Täällä on taas aasien kokoontumisajot. Uuu uuu, uskotaan rakkauteen. 🤣🤣🤣
mummi onnellinen kirjoitti:
56-vuotiaana tuli elämääni suurin Rakkaus.3 yhteistä vuotta jo takana.
37-vuotta elin lasteni isän kanssa väkivallan uhrina siihen saakka kun hän siirtyi ajasta ikuisuuteen.
Aivan ihanaa nyt elää parisuhteessa jossa ei ole pelkoa lyönneistä,kidutuksista ,kiristyksistä ym.
Täällä valmistellaan yhdessä rakastuneina joulua ja toivotan teille jokaiselle loppuelämän kestävää rakkautta.
Onni on jokaiselle jossain
"Parempi yksin kuin huonossa suhteessa" ja sit sä lusit 37 vuotta tollasessa parisuhteessa. Olisit vieläkin jos mies eläisi. 🙄 Tässä se taas nähdään, että kyllä se suhteessa oleminen on niin hiton tärkeää joillekin.
62v