Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
16, vähän vajaat 17. Ihastus oli molemminpuolista ja siinä tapahtui välillä asioita, vaikka ei seurusteltu. Ihastus muutti pois, kun olin 18, enkä nähnyt ihmistä tai tiennyt ihmisestä mitään. Ihastus jatkui ehkä johonkin 23-vuotiaaseen asti ja sen jälkeen en ole "kunnolla" ihastunut koska ei voi olla toista yhtä hyvää, vaikka hänkin on nyt jo keski-ikäinen, melko arkinen täti ja edes hänessä ei ole enää mitään sen maagisempaa.
23 vuotiaana. Olin niin pohjattoman rakastunut. Mies ehkä ei uskonut rakkauteni syvyyteen, arveli itse ikävöivänsä enemmän erossa ollessamme. Se oli suurta. Välimatka erotti meidät, satunnaisia tapaamisia ja yhteydenottoja vuosien mittaan. Kun viestitin menneeni naimisiin, onnitteli, toivotti hyvää loppuelämää. Parantumaton syöpä vei vuoden päästä.
19-vuotiaana ja edelleen jaan elämäni hänen kanssaan.
Tutustuttiin 20-vuotiaana ja ihastuttiin tuolloin kovaa, mutta seurustelimme kukin tahoillamme ja asia ei edennyt. "Vasta" 26-vuotiaana päätettiin molemmat erota vanhoista kumppaneistamme, jotta voitaisiin testata, tulisiko meistä hyvä pari. Ja todella hyvä pari ollaankin!
Tapasin 16 vuotiaana elämäni rakkauden. Jäin leskeksi. Saattaa olla, että uudesta miehestä muotoutuu vielä erittäin merkittävä rakkaus. Hänet tapasin 47 vuotiaana.
36-vuotiaana. Ja tottakai varatun.
30-vuotiaana oli joku juttu, mutta siitä ei seurannut mitään hyvää. Näinpähän olevan mahdollista rakastua ensisilmäyksellä. Myös 36 -vuotiaan olisin rakastunut ensisilmäyksellä ellei miehen varattu status olisi ollut ilmeinen.
Ulkomaalaiset naureskelee kun suomalaiset menee yhteen koulukavereidensa kanssa. Ne eivät pidä ihan normaalina olla saman kanssa yhdessä teini-ikäisestä lähtien. Itse epäilen suomalaisten näkevän monissa tapauksissa kumppaninsa hyvännäköisenä vain, jos ovat tunteneet nuoresta lähtien. Sitten ollaan yhdessä ettei tarvitse myydä taloa.
17 vuotiaana. Sain hänet hetkeksi. Vielä joskus ajattelen.
Taisin olla 25v. Nyt 31, eli 6 vuotta yhdessä ja 3 naimisissa.
En vielä ole tavannut, saa nähdä tuleeko enää vastaan.
N49 (olin naimisissa 16v.)
31v. Tällöin tajusin rakastavani naista yli kaiken. Aina aiemmin olin ollut vain miesten kanssa.
Tapasin hänet ollessamme reilut 2 vuotiaita. Nykylainsäädännön mukaan taisin syyllistyä vallan ihmiskaupaan, koska lunastin hänet isältään 40-luvun lopulla 5 pennillä. Tekoseni on varmaankin vanhentunut ja ikänikin tekohetkellä on katsottava lieventäväksi asianhaaraksi.
Suhteemme päättyi kuitenkin nopeasti hänen muuttaessaan pois paikkakunnalta. Sen jälkeen onkin kulunut yli 70 vuotta, etten ole sortunut naiskauneuden viettelyksiin.
en ole tavannut häntä koskaan, lillun lässyn juttuja kyllä kuullut ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa kohdannut. Miksi siitä ei puhuta ettei ne ihmisuhteet aina niin hauskoja ole ? kuinka pljon sinä olet väkivaltaa kohdannut suhteissasi?
En ole tavannut enkä tapaa. Naimisissa olen silti.
N52
34-vuotiaana. Olemme olleet nyt yhdessä kahdeksan vuotta ja olemme naimisissa.
33-vuotiaana ja yhdessä edelleen.
Olin 25. Ja naimisissa toisen miehen kanssa.
Se oli ihan hullua. Näin tuon toisen miehen ja ymmärsin tehneeni järkyttävän virheen mennessäni naimisiin. Yritin pinnistellä liiton eteen, mutta ei siitä mitään tullut.
Erosimme. Ja puoli vuotta sen jälkeen aloin tapailla elämäni rakkautta. Nyt 10+ vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä enkä vaihtaisi häntä mihinkään.
Ihmiset odottakaa, että tapaatte jonkun aivan ihanan, älkää vain tyytykö johonkin ihan kivaan!
39 ja nyt 41 ja vieläkin odotan häntä. Ollaan yhdessä mutta ei virallistettu suhdetta.