Miten saitte tietää poikanne homoudesta?
Olen aika varma, että poikani (15v) tykkää pojista. Haluaisinkin kuulla muilta äideiltä, että miten ja milloin saitte tietää poikanne homoudesta vai arvasitteko sen? Minkä ikäinen poika oli silloin? Miten suhtauduitte asiaan? Onko pojalla ollut poikaystävää?
Kommentit (120)
Meillä toi poikakaverinsa näytille joulupölytään. Kun oventakana seisoi 2 miestä niin en ollut uskoa silmiäni. Mies saapui makuuhuoneesta eteiseen ja totesi että "jaahas, mitä helvettiä. Luulin että sulla on tyttöystävä." Siinä sitten syötiin ja mieheni oli hiljaa. Lopulta siirtyi makuuhuoneeseen katsomaan telkkaria ja juomaan kunnes sammui. Pidin seuraa pojille ja annoin vielä lähtiessä lahjat.
Tuttava "outtasi" bonuslapsena(nuoren) seks.suuntautumisen koko omalle laajalle kaveripiirilleen. Oli ilmeisesti hyvin ylpeä tästä asiasta. Ihmettelin jo silloin. Häijy tyyppi.
Vähän ot, mutta 'All of us strangers' -leffa kertoo homomiehen yksinäisyydestä ja hyväksynnän kaipuusta raastavan kauniilla tavalla. Upea elokuva.
Se pani pikkuveljeään. Siitä aloin epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuossa samaa poikani kanssa. Täyttää joulun aikoihin 12 ja hän viettää aikaa (on aina viettänyt) mieluummin tyttöjen kuin poikien kanssa. Tyttöjen kanssa on ollut jotain meikkileikkejä. Ei ole yhtään raju ja itkeekin helposti.
En tietenkään ole kysynyt hän omista ajatuksista, mutta en olisi välttämättä yllättynyt, jos hän tulisi kaapista joku kaunis päivä.
Vai kuvittelenko vaan? Ei haittaa vaikka olisi homo, ainakin nyt ajattelen näin.
Juurikin noin. Ystävätär kertoi, miten hänen poikansa tykkäsi olla pikkupoikana vain tyttöjen kanssa. Ei ollenkaan kavereita pojista koulussakaan. Ja poika oli homo tai siksi ilmeni, kun aikuistui. Olen tuntenut aikuisia homomiehiä ja hekin olivat mielellään naisten seurassa, tanssittivat naisia ja eräs meni asumaan alivuokralaiseksi yksin asuvan vanhemman naisen luokse, kun hänellä oli tilaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Up ,haluan kuulla miten vanhempi sukupolvi on suhtautunut asiaan. Omassa suvussa vanhemmalla sukupolvella on aivan jäätävää suhtautumista yksin eläviin miehiin/naisiin, niin veikkaanpa, että hauta kutsuisu sydänkohtauksen saattelemana, jos kuulisivat, että joku nuoremman sukupolven pojista seurustelee toisen pojan kanssa.
Kiviäkin kiinnostaa vanhusten suhtautuminen kenenkään seksuaalisuuteen. Jos saavat sydänkohtauksen, omapa on mokansa. :D
No itse asiassa mies oli aavistellut jotain ja hänelle poika tuli ensimmäisenä kaapista ja sitten seuraavana päivänä minulle. Vaikuttaa että useimmiten äidille kerrotaan ensimmäisenä ja jos nyt ihan 100 % rehellisesti sanon niin tuli vähän olo että jaahas, miksi minä kuulen tästä vasta toisena :) Toisaalta isä ja poika on aina olleet tosi läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokallisessa oppilaita on yleensä ainakin yksi homo. Ehkä juuri sinun poikasi tai tyttäresi? Monen vuoden kokemuksella voin kertoa. Aika nopeasti heidät oppii bongaamaan. Osa tuo asian näkyvämmin esille tai saattaa jopa kertoa siitä. Joillakin luokilla voi olla useampikin. Eikä siinä mitään. Saavat olla juuri sellaisia kun haluavat kun olla.
T. Ope yläkoulusta
Itse olen myös yläkoulun opettaja. Pari vuotta sitten yksi valvontaluokallani ollut yhdeksäsluokkalainen poika oli mielestäni aika masentunut, mutta en viitsinyt kysyä syytä. Yksi päivä hän sitten halusi puhua minulle kahden kesken, jolloin hän kertoi olevansa homo, mutta ei uskalla kertoa siitä vanhemmilleen, he kun sattuivat olemaan todella uskovaisia. Minä olin kuulemma toinen, joka sai tietää asiasta. Olin ylpeä oppilaasta, kun uskalsi avautua edes minulle. Suosittelin häntä puhumaan vanhemmilleen, sillä asi
Tää tarina on todella surullinen :( Siinä on vanhemmilla lähimmäisenrakkaus unohtunut. Oikea kristitty rakastaa perhettään eikä harjoita henkistä väkivaltaa.
Mistä ihmeestä nää paskanjuhajat ilmestyivät hyvän ketjun pilaamaan.
Etelän maissa isät vei pojat sitten eheytykseen jos tytöt olleet siihen asti kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
minä olen hetero.
minäpä olenkin vegaani hähhää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä olen hetero.
minäpä olenkin vegaani hähhää
Pyh, minä pidän Coldplaysta.
En ymmärrä miksi sillä on mitään merkitystä minkämallisista sukuelimistä tykkää vällyjen välissä. Kunhan harrastaa suojattua seksiä aikuisten kesken, eikä saata itseään mihinkään vaarallisiin tilanteisiin, niin millä lailla se kenenkään muun elämään vaikuttaa? Jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa kuin ap, poika on 13v, odotan milloin kertoo olevansa homo.
Mistä päättelet poikasi olevan homo? Meillä myös 13v, joka pitää tyttöjen jutuista ja huolehtii aina ulkonäöstään. On myös aina tullut paremmin juttuun tyttöjen kanssa. Olen varma että hän on homo, mutta ei ole kertonut vielä mitään.
Ei tuon ikäinen vielä välttämättä tiedä. Oman identiteetin löytäminen voi viedä pitkäänkin. Antakaa kasvurauha.
Voi kun saisi elää maailmassa, jossa kenenkään ei tarvitsisi "tulla kaapista", vaan voisi vain olla, mitä on ja esitellä kumppaninsa läheisilleen silloin, kun siltä tuntuu, oli hän mitä sukupuolta tahansa. Ettei seks. suuntautuminen olisi asia, jolle täytyy erikseen saada hyväksyntä tai joka täytyy erikseen hyväksyä, vaan samanlainen ominaisuus kuin vaikka silmien väri -on, mikä on.
Up