Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saitte tietää poikanne homoudesta?

Vierailija
03.06.2020 |

Olen aika varma, että poikani (15v) tykkää pojista. Haluaisinkin kuulla muilta äideiltä, että miten ja milloin saitte tietää poikanne homoudesta vai arvasitteko sen? Minkä ikäinen poika oli silloin? Miten suhtauduitte asiaan? Onko pojalla ollut poikaystävää?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän alkoi viettämään aikaansa täällä. Luki ja kirjoitti palstalle. Silloin ymmärsin.

Vierailija
22/120 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän alkoi viettämään aikaansa täällä. Luki ja kirjoitti palstalle. Silloin ymmärsin.

Taisin jäädä kiinni. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vieläkään varmasti, mutta yli 50 vuotias, ei parisuhdetta tai lapsia. Laittaahan se miettimään.

Oletan että et ole pojan äiti, vai pyöriikö vauvalla eläkeläisiäkin.

Miksi ihmeessä täällä ei voisi olla eläkeläisiä?

Vierailija
24/120 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin poikani huoneen yöpöydän vetolaatikosta liukuvoidetta. Liukuvoidepullossa luki vielä ''anal'' eli normaalia liukuvoidetta paksumpaa tavaraa. Lakanoissa oli silloin tällöin myös ulostetahroja.

Lienet trolli mutta ei kai nyt sentään kenekään teinin petivaatteita vaihdeta? Kyllä pitää pitää oman huoneensa siisteydestä huolta 12-vuotiaasta lähtien.

En ole tuo jolle vastasit, mutta olen ainakin vaihtanut itse lasten petivaatteet kun he ovat kotona asuneet, myös teineille. Ei he siitä mitään ole sanonut, ovat vain kiitollisia kun autan.

Vierailija
25/120 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin poikani huoneen yöpöydän vetolaatikosta liukuvoidetta. Liukuvoidepullossa luki vielä ''anal'' eli normaalia liukuvoidetta paksumpaa tavaraa. Lakanoissa oli silloin tällöin myös ulostetahroja.

Lienet trolli mutta ei kai nyt sentään kenekään teinin petivaatteita vaihdeta? Kyllä pitää pitää oman huoneensa siisteydestä huolta 12-vuotiaasta lähtien.

En ole tuo jolle vastasit, mutta olen ainakin vaihtanut itse lasten petivaatteet kun he ovat kotona asuneet, myös teineille. Ei he siitä mitään ole sanonut, ovat vain kiitollisia kun autan.

En mä antanut äitini vaihtaa. En halunnut että se näkee ulostetahrat. Pidin myös läppärissä salasanaa ettei se näe että kirjoittelen täällä.

Vierailija
26/120 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi minulle, että hänellä on poikaystävä. Taisi olla silloin 16v. Olin "tiennyt" asiasta jo pitkään, odotin milloin kertoo itse. Isänsä ei hyväksynyt asiaa, joka on myöhemmin johtanut avioeroon ja siihen, että poika ei ole nähnyt isäänsä yli vuoteen. Onneksi hänellä on ihana poikaystävä (joka on minullekin kuin oma poika), joka oikeasti välittää hänestä. Myös minun ja poikani välit ovat lähentyneet paljon, vaikka ne ovat aina hyvät olleetkin.

Vierailija
27/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänet pussailemassa pojan kanssa. Tuo poika oli ollut meillä usein, luulin häntä poikani parhaaksi kaveriksi. Illalla poikani tuli kotiin ja kertoi asian. Olin yllättynyt, mutta hyväksyin heti.

Vierailija
28/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi ihastua toiseen mieheen?

Vierailija
29/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain asian selville itse asiassa poikani poikaystävän kautta. Minä ja poikaystävän äiti olimme samassa työpaikassa. Olin nähnyt hänen poikansa muutaman kerran, mutta en tiennyt poikani tuntevan hänet. Kerran sitten juttelimme ruokatauolla niitä näitä tämän äidin kanssa, kunnes hän sanoi että "onhan x:n ja y:n juttu varmasti teille ok?" Olimme varmaan molemmat aika hämmentyneitä, kun olin luullut poikani pitävän tytöistä, eikä tuo äiti tiennyt sitä etten tiedä asiasta mitään. Juttelimme sitten asiasta ja kotiin päästyäni juttelin pojan kanssa jotain ja kysäisin vain että mitä rakkausrintamalle kuuluu. Hän sitten kertoi minulle että on homo ja hänellä on poikaystävä, jonka itsekin tunnen. En kertonut hänelle, että olin jo tiennyt asiasta. Poika oli tosi iloinen siitä, että hyväksyin asian heti.

Poika oli silloin 15v, nyt hieman alle 30v ja edelleen sama poikaystävä.

Vierailija
30/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vieläkään varmasti, mutta yli 50 vuotias, ei parisuhdetta tai lapsia. Laittaahan se miettimään.

Nimenomaan monella homolla on perhe, vaimo ja lapset. Alibi. Ettei kukaan arvaisi.

Etenkin vuosikymmeniä sitten oli peiteavioliitto.

Vierailija
31/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sun poikasi olisi homo, et olisi iloinen hänen puolestaan???

Oli lapset sitten homoja tai heteroita, niin miksi olisin kummastakaan vaihtoehdosta iloinen? He ovat mitä ovat. Harvempi poksauttelee shampanjapulloja kuullessaan lapsen heteroudesta. Miksi homouteen pitäisi suhtautua yhtään erilailla? 

En usko tänä päivänä suuntautumisen olevan lapselle mikään riski tai elämää haittaava asia, joten en koe tarvetta lapsen erityisemmin julistaa suuntaan tai toiseen. Tuo seurustelukumppanin näytille, kun kokee tarpeelliseksi. Suhtaudun tähän kumppaniin kuin ihmiseen.

Vierailija
32/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, vaihtaahan nuo vanhempienkin.

Vierailija
33/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes varma asiasta jo hänen ollessaan pieni. Tykkäsi prinsessoista ja viihtyi hyvin tyttöjen kanssa. Harrasti myös tanssia, jonka kyllä lopetti 10v. Oli myös tarkka pukeutumisestaan, harvoin löytyi rikkinäisiä tai likaisia vaatteita.

Suvustani löytyy paljon näitä "jokos tyttöystävä on löytynyt" ja "montakohan vuotta menee että tulee jälkikasvua" -kyselijöitä. Huomasin poikani ahdistuvan aina jonkun kysyessä asiasta, mutta en halunnut ottaa asiaa puheeksi, ajattelin hänen kertovan sitten kun on valmis.

Olimme sitten yksi juhannus mökillä, poika oli 14v. Muut olivat lähteneet johonkin ja jäin pojan kanssa yksin mökille. Hän sitten sanoi yhtäkkiä, että hänellä olisi asiaa minulle. Aavistin mistä asiasta on kyse, mutta en sanonut mitään, kuuntelin vain. Hän kertoi pitävänsä pojista, poikaystävää ei kuulemma vielä ole, mutta yksi ihastus kylläkin. Juttelimme pitkään, varmaan yli 2h. Kysyin pojalta, haluaako hän kertoa asian heti muulle perheelle, vai odottaa vielä. Hän lupasi kertoa heti, niinkuin tekikin. Isällään kesti muutaman päivän lämmetä asialle, mutta sen jälkeen on ollut vain onnellinen pojan puolesta.

Kysyin pojalta myöhemmin, mitä tälle ihastukselle kuuluu, jolloin hän kertoi heidän olevan yhdessä. Seuraavana päivänä poika toi hänet meille. Tämä poikaystävä on ollut siitä päivästä lähtien kuin oma lapsi, aina mukana kaikkialla. Ja ovat siis olleet yhdessä nyt noin 3 vuotta, toivottavasti vielä paljon pidempäänkin.

Vierailija
34/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä ainakin olisin iloinen poikani puolesta, oli hän sitten mikä tahansa, sillä itselleni ainakin on tärkeintä se, että lapseni on onnellinen.

Mitä tekemistä tällä on homouden kanssa? Yhtähyvin voisit iloita lapsesi silmien väristä, sormien pituudesta tai jostain muusta minusta onnellisuuden kannalta merkityksettömästä seikasta.

Olen iloinen, jos lapsella elämässään kaikki hyvin ja hän on itse tyytyväinen. Seksuaalinen suunttautuminen ei minusta ole tässä kohtaa ratkaiseva tekijä. 

Vierailija
35/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sun poikasi olisi homo, et olisi iloinen hänen puolestaan???

Oli lapset sitten homoja tai heteroita, niin miksi olisin kummastakaan vaihtoehdosta iloinen? He ovat mitä ovat. Harvempi poksauttelee shampanjapulloja kuullessaan lapsen heteroudesta. Miksi homouteen pitäisi suhtautua yhtään erilailla? 

En usko tänä päivänä suuntautumisen olevan lapselle mikään riski tai elämää haittaava asia, joten en koe tarvetta lapsen erityisemmin julistaa suuntaan tai toiseen. Tuo seurustelukumppanin näytille, kun kokee tarpeelliseksi. Suhtaudun tähän kumppaniin kuin ihmiseen.

Varmaan tuo kenelle vastasit tarkoitti sitä, että oman lapsen onnellisuus on tärkeintä oli lapsi sitten mikä tahansa.

Vierailija
36/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin 17v poikani kotona toisen pojan vierestä nukkumasta, tuli yllätyksenä mutta ymmärsin asian melko nopeasti.

Vierailija
37/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous eikä lesbous ole kai normaalia, mutta en tuomitse, koska ei vaikuta mun elämään esim mun sisko on lesbo tai ainakin bi seksuaali koska on seurustellut miestenkin kanssa, mut anyway, vanhempien tulisi rakastaa ja kunnioittaa lapsiaan olivat he homoja, heteroita tai mitä vaan vaikka eivät hyväksyisi kaikki asioita

Vierailija
38/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lähes varma asiasta jo hänen ollessaan pieni. Tykkäsi prinsessoista ja viihtyi hyvin tyttöjen kanssa. Harrasti myös tanssia, jonka kyllä lopetti 10v. Oli myös tarkka pukeutumisestaan, harvoin löytyi rikkinäisiä tai likaisia vaatteita.

Suvustani löytyy paljon näitä "jokos tyttöystävä on löytynyt" ja "montakohan vuotta menee että tulee jälkikasvua" -kyselijöitä. Huomasin poikani ahdistuvan aina jonkun kysyessä asiasta, mutta en halunnut ottaa asiaa puheeksi, ajattelin hänen kertovan sitten kun on valmis.

Olimme sitten yksi juhannus mökillä, poika oli 14v. Muut olivat lähteneet johonkin ja jäin pojan kanssa yksin mökille. Hän sitten sanoi yhtäkkiä, että hänellä olisi asiaa minulle. Aavistin mistä asiasta on kyse, mutta en sanonut mitään, kuuntelin vain. Hän kertoi pitävänsä pojista, poikaystävää ei kuulemma vielä ole, mutta yksi ihastus kylläkin. Juttelimme pitkään, varmaan yli 2h. Kysyin pojalta, haluaako hän kertoa asian heti muulle perheelle, vai odottaa vielä. Hän lupasi kertoa heti, niinkuin tekikin. Isällään kesti muutaman päivän lämmetä asialle, mutta sen jälkeen on ollut vain onnellinen pojan puolesta.

Kysyin pojalta myöhemmin, mitä tälle ihastukselle kuuluu, jolloin hän kertoi heidän olevan yhdessä. Seuraavana päivänä poika toi hänet meille. Tämä poikaystävä on ollut siitä päivästä lähtien kuin oma lapsi, aina mukana kaikkialla. Ja ovat siis olleet yhdessä nyt noin 3 vuotta, toivottavasti vielä paljon pidempäänkin.

14-vuotiaalta ja nuoremmalta pojalta kysellään että milloin tulee jälkikasvua???

Vierailija
39/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi animea, pelasi haltijapelejä,käytti paljon hiusvahaa, fanittaa Tuure Boreliusta paljon. Olisi pitänyt arvata heti.

Vierailija
40/120 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14-vuotiaalta ja nuoremmalta pojalta kysellään että milloin tulee jälkikasvua???

Omassa suvussani on aina ollut järkyttävää huumorinheittoa, välillä on saanut hävetä omaa perhettään. Varsinkin tuosta jälkikasvun kysymisestä olen muutaman kerran kilahtanut suvulle, sillä se on myös omasta mielestäni järkyttävää. En todellakaan toivo nuorempien lasteni saavan lapsia vielä moneen vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme