Miten saitte tietää poikanne homoudesta?
Olen aika varma, että poikani (15v) tykkää pojista. Haluaisinkin kuulla muilta äideiltä, että miten ja milloin saitte tietää poikanne homoudesta vai arvasitteko sen? Minkä ikäinen poika oli silloin? Miten suhtauduitte asiaan? Onko pojalla ollut poikaystävää?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Up ,haluan kuulla miten vanhempi sukupolvi on suhtautunut asiaan. Omassa suvussa vanhemmalla sukupolvella on aivan jäätävää suhtautumista yksin eläviin miehiin/naisiin, niin veikkaanpa, että hauta kutsuisu sydänkohtauksen saattelemana, jos kuulisivat, että joku nuoremman sukupolven pojista seurustelee toisen pojan kanssa.
Olin tosi yllättynyt, kuinka hyvin sukulaiset suhtautuivat. Pojan teini-ikäisiltä serkuilta tuli jotain huonoa homovitsiä, mutta muuten ei mitään ihmeellistä. Enemmän ehkä on oikein yritetty olla korrekteja. Paitsi tyttären mies ei aluksi suostunut saunomaan pojan ja hänen miehensä kanssa.
- se jonka poika kertoi 19-vuotiaana
Meillä meni aikalailla ristiin tuon asian suhtautumisen kanssa. Itse hyväksyin asian heti täysin kun taas mieheni ei varmaan ole vieläkään täysin sujut sen kanssa. Omat vanhempani eivät ole halunneet nähdä poikaa muuta kuin pakosti, eli juhlissa jne... Mieheni vanhemmat taas ottivat asian todella hyvin ja kutsuivat poikaystävän heti kylään. Eli osa hyväksyy ja osa ei. Onhan tuo vähän hankaloittanut tilanteita kun esim. omat vanhempani ovat tulleet nuoremman lapsen synttäreille, joissa poika on ollut poikaystävän kanssa, niin kenellekään ei ole jäänyt epäselväksi isovanhempien mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Poika kertoi itse kun oli 17v. Olin aluksi hämmentynyt, mutta ymmärsin asian melko nopeasti ja tajusin että olihan poika antanut siitä selviä merkkejä jo monen vuoden ajan, esimerkiksi ei katsonut ketään tyttöjä ja tykkäsi samoista asioista kuin tytöt.
Meillä aikalailla sama tilanne, tosin poika oli silloin 16v.
Meillä ilmoitti poika 17-kesäisenä. Elettiin 90-luvun alkua. Minä olin jotain aavistellutkin, kun ei tyttöystävistä ollut kuulunut, mutta isänsä otti todella raskaasti. Raivosi pojalle monta päivää, löi ja ryyppäsi. Lopulta meni autotalliin ja ampui itsensä sinne. Ilmoitti, että hän kuolee mieluummin luotiin kuin häpeään...
No poika vain ilmoitti kerran kun olin laittamassa tiskejä koneeseen. Asia lähensi meitä todella paljon. Olemme niin monta kertaa istuneen teellä keittiön pöydän ääressä ja naureskelleet miesten typeryydelle ja könpelöille hellyydenosoituksille. Poikaa ja minua yhdistää sekin, ettei meistä kumpikaan voi sietää pallihien hajua.
Isänsä ei tästä homoudesta tiedä.
Löysin pojan sängyn alta Kalle-lehden. Sen verran utelias olin, että rupesin selaamaan lehteä. Kun huomasin, että gaysivujen kohdalla sivut olivat liimautuneet yhteen, siitä ymmärsin. Tämä siis 80-luvulla.
Meillä oli pojan kanssa ehkä hieman etäiset välit ennen. Satuin sitten kuulemaan hänen puhuvan asiasta kaverinsa kanssa. Puhuin pojalle myöhemmin asiasta, jolloin hän myönsi olevansa homo. Se hetki on lähentänyt välejämme todella paljon. Poika sanoi myöhemmin, että ei meinannut kertoa asiasta minulle kun pelkäsi reaktiotani, mutta ilahtui paljon kun huomasi minun hyväksyvän asian heti. Nykyisin tulee puhumaan minulle kaikesta. 15v on poika.
Kohtahan nuo vanhukset kuolevat pois, jos olis maailma taas suvaitsevaisempi paikka. Nykypäivän nuorten vanhemmat, eli 40-55 vuotiaat about ovat kyllä suvaitsevaisempia, kuin 40 ja 50-luvulla syntyneet dinosaurukset. He joutavatkin kyllä pois.
Eikä se aina tarkoita sitä, että olisi homo jos ei tyttöjä näy. Jos poika on yksinkertaisesti ruma eikä miellytä ikäisiään tyttöjä, niin sitten niitä ei näy. Jos vanhemmat ovat antaneet geenipoolissa huonot geenit ja rumuuden, niin ei siinä auta mikään. Jotkut voivat komistua vanhemmallakin iällä.
Testamenntissa kun oli tukehtunut munaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se aina tarkoita sitä, että olisi homo jos ei tyttöjä näy. Jos poika on yksinkertaisesti ruma eikä miellytä ikäisiään tyttöjä, niin sitten niitä ei näy. Jos vanhemmat ovat antaneet geenipoolissa huonot geenit ja rumuuden, niin ei siinä auta mikään. Jotkut voivat komistua vanhemmallakin iällä.
Mutta jos poika on komea ja tyylikäs, käy salilla ja teatterissa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni aikalailla ristiin tuon asian suhtautumisen kanssa. Itse hyväksyin asian heti täysin kun taas mieheni ei varmaan ole vieläkään täysin sujut sen kanssa. Omat vanhempani eivät ole halunneet nähdä poikaa muuta kuin pakosti, eli juhlissa jne... Mieheni vanhemmat taas ottivat asian todella hyvin ja kutsuivat poikaystävän heti kylään. Eli osa hyväksyy ja osa ei. Onhan tuo vähän hankaloittanut tilanteita kun esim. omat vanhempani ovat tulleet nuoremman lapsen synttäreille, joissa poika on ollut poikaystävän kanssa, niin kenellekään ei ole jäänyt epäselväksi isovanhempien mielipide.
Miksi hyväksyt oman poikasi syrjinnän vanhempiesi taholta? Jos omat vanhempani käyttäytyisivät noin kurjasti lastani kohtaan, saisivat kyllä mädäntyä yksinään elämänsä loppuun asti.
Ap lle vastaisin, ettei ole varmaa poikasi homous. Oma poika kertoi 15v tykkäävänsä pojista, mutta olikin sellanen vaihe. Nyt seurustelee ihan naisen kanssa. Eikä ole siis kaappihomo. Isäni luuli minua homoksi aikoinaan, kun kaveriporukassa ei tyttöjä näkynyt. Ilin niin arka lähestymään tyttöjä. Nyt parisuhdetta takana yli 20v. Ei minua koskaan pojat ole kiinnostaneet, en tiedä mistä isä sen sai päähänsä. Tai olihan mulla varhaisteininä joku ihastuminen poikaan, mutta se on sekavaa aikaa, kun haetaan sitä seksuaalisuutta. Nyt kyllä aikuisena 100% hetero.
M40
Sain tietää veljästäni kun maiston sen mulkussa paskaa. Kysyin asiasta ja näinhän se oli vetänyt isäämme perseeseen.
Tunsin oloni petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vieläkään varmasti, mutta yli 50 vuotias, ei parisuhdetta tai lapsia. Laittaahan se miettimään.
Nimenomaan monella homolla on perhe, vaimo ja lapset. Alibi. Ettei kukaan arvaisi.
väärinhän se on, miten se seksi sitten sujuu????
Nyt vuonna 2023 aloittajan poika on siis 18. Onko hän jo transitioitunut, hommannut silarit, kasvattanut pitkän tukan, rakennekynnet, ottanut hormoneja, vai näyttääkö vielä parrakaalta pervolta?
Varmat homon merkit
Ajaa teslalla
Käyttää hiuslakkaa tai muotovaahtoa
Omistaa dildon
Korvikset
Merkkivaatteet
Pillifarkut
Converse kengät
Housut joissa lahkeet loppuu kesken nilkkojen
Up ,haluan kuulla miten vanhempi sukupolvi on suhtautunut asiaan. Omassa suvussa vanhemmalla sukupolvella on aivan jäätävää suhtautumista yksin eläviin miehiin/naisiin, niin veikkaanpa, että hauta kutsuisu sydänkohtauksen saattelemana, jos kuulisivat, että joku nuoremman sukupolven pojista seurustelee toisen pojan kanssa.