Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko tätä tarinaa "Toivottavasti tuo ei ole tuon vauvan äiti", Iltalehdessä tänään

Vierailija
03.06.2020 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/02dc9925-2e73-4a06-bf3f-c196915b962b
"Toivottavasti tuo ei ole tuon vauvan äiti", Sofia, 29, sai kuulla kauppareissulla näissä vaatteissa

En hetkeäkään usko että kukaan sanoo tuntemattomalle ihmiselle noin. Me suomalaiset olemme kovin pidättyväisiä kommentoimaan kenellekään ulkonäköasioita päin naamaa, vaikka ajattelisimme mitä pidämme mölyt mahassa.

Haluaako tämä pissis hetkensä julkisuudessa. Liekö blogisti tai muu itsensä esille haluava peilin edessä keikistelijä.

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan mukaan kuka tahansa vastaantulija ei ainoastaan voi, vaan 100% varmuudella tulee laukaisemaan randomin kommentin kenestä tahansa ilman mitään ilmeistä syytä.

Hlökoht en ole ikinä ilmiöön törmännyt.

Vierailija
2/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin blogisti pyöräyttää ilmaista julkisuutta keksityllä kertomuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi mielessä kun juttua luin. Ja muka vielä omalle teinityttärelle sanottu, joopa joo.. Mukavan alleviivaavasti keksitty ja just silleen että tässäpä oiva paikka soittaa lehteen!

Vierailija
4/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että ihmisellä on ollut noin hyvä elämä, että tuollainen "järkyttää". Omassa elämässä sen verran sattunut ja tapahtunut, että tuo kommentti olisi lähinnä huvittanut.

Vierailija
5/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samoin kuin luin jutun. Ketäänhän ei ole ollut todistamassa tätä väittämää, senhän tämä itse jo ilmoitti.

Kukaan äiti jolla on teini-ikäinen tytär kaupassa mukana ei puhu tuolla tavalla. 

Tekee itsensä naurettavaksi, tuo asento tuossa kuvassa huokuu oikein itsensä esittelyä. Ehkä tätä henkilöä ei ole huomioitu ja kaipaa 15 minuuttisensa iltapäivälehdessä.

Vierailija
6/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facesta luin tämän alkuperäisen postauksen ja sama tuli mieleen, että keksittyä soopaa.

Vierailija
7/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo muija. Lunch.

Vierailija
8/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon!!!

Suomessa on paljon mielenterveyspotilaita,päihdeongelmaisia,kateellisia,katkeria ämmiä!!!

Just tuollaiset vanhat haahkat pahimpia.

Vierailija
9/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kyllä hetkeäkään, että noin olisi tapahtunut.

Vierailija
10/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan pidä paikkaansa että suomalaiset ei voisi tuollaista kommentoida.

Kyllä ihmiset kommentoi mitä kummallisempia asioita ääneen ja päin naamaa.

Itse tapaukseen kukaan ei voi ottaa kantaa koska ei ole ollut paikalla niin ei voi tietää.

Vierailija
11/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään. Lisäksi onhan tuo asu nolo ruokakauppaan 😂 ei sillä, että siitä kellekään tarvitsee mennä päin naamaa sanomaan.

Vierailija
12/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kommentoitiin nuorena. "Ei pitäisi lapsien tehdä lapsia. Mikä on tulevaisuus tuollaiselle lapselle kun äiti on lapsi. Voi lapsi raukkaa kun tuollainen äiti. "Jne.

Olin nähtävästi nuoren näköinen saadessani esikoisen 27-vuotiaana.

Vierailija
13/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko :D

Vierailija
14/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienestä menee hermo nykynaisilla.

Vierailija
15/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on kommentoija ja kommentoitu aivan samalla älykkyydellä varustettuja 😃

Vierailija
16/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joka ei ole koskaan saanu osakseen törkykommetteja? Mä olen saanut useitakin kertoja vastaavia, enkä edes kulje mitenkään paljastavissa vaatteissa.

Vierailija
17/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti ainakin 10 vuotta ikäistään nuoremmalta tuossa kuvassa ja tyylikin samaa luokkaa.

Ei ole pienintäkään vaikeutta uskoa, että noin on sanottu.

Vierailija
18/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei teininsä seurassa puhu noin. Ei kukaan.

Kenen suuhun tuollaiset sanat sopisi olisi samanlaista sakkia kuin kuvan nainen ja hyväksyisi hänen habituksensa ja jopa ihailisi.

Sivistyneistö ei kommentoi toisten ulkonäköä vaikka ei siitä pitäisikään.

Vierailija
19/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea mutta onko joku taas ottanut tatuoinnin naamaan ja nenärenkaan?

Vierailija
20/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on päätynyt lehteen millä tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä