Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko tätä tarinaa "Toivottavasti tuo ei ole tuon vauvan äiti", Iltalehdessä tänään

Vierailija
03.06.2020 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/02dc9925-2e73-4a06-bf3f-c196915b962b
"Toivottavasti tuo ei ole tuon vauvan äiti", Sofia, 29, sai kuulla kauppareissulla näissä vaatteissa

En hetkeäkään usko että kukaan sanoo tuntemattomalle ihmiselle noin. Me suomalaiset olemme kovin pidättyväisiä kommentoimaan kenellekään ulkonäköasioita päin naamaa, vaikka ajattelisimme mitä pidämme mölyt mahassa.

Haluaako tämä pissis hetkensä julkisuudessa. Liekö blogisti tai muu itsensä esille haluava peilin edessä keikistelijä.

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää menä kauppaan tissipannassa.

Minua etoo ruokakaupassa nähdä jotain paljaita navan seutuja.

Vierailija
22/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarina tosi tai ei, niin ennemmin voisi miettä onko yksittäisen huutelijan näkemys uutisen arvoinen.  Eiköhän Suomeen mahdu vaikka millaisia mielipiteitä ja huonoa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 19-vuotiaana. Jotain kommenttia tuli. Bussissa jotkut pikkutytöt katselivat vaunuja ja sanoivat: " siellä on varmaan nukke." :D ja juttelivat miten niiden äiti on tosi vanha. :D

Ja jotkut spurgut kaupan pihalla: " Voi voi, lapsi sä olet itsekkin." Nuo vain nauratti.

Mutta se ei naurattanut kun kerran (kun lapsi oli jo sen ikäinen että istui rattaissa) joku keski-ikäinen ukkeli ajoi pyörällä ohitseni ja karjaisi: "Huor a vääntänyt pennun jonkun ne.ekerin kanssa!" Ja lapseni on ihan supisuomalainen vaaleaihoinen, hiukset vain mustat, niinkuin isällään. 😃 Olin ihan että mitäh.

Vierailija
24/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö hän juuri huomion takia mennyt kauppaan melko vähissä vaatteissa. Tuo yläosahan näyttää uima-asulta, tuollainen vaatetus sopii rannalle, mutta ei kauppaan. Mutta en usko, että kukaan menisi tuollaista sanomaan päin naamaa. Huomionhakuinen nainen, jolla jäänyt teini-ikä päälle.

Vierailija
25/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon!!!

Suomessa on paljon mielenterveyspotilaita,päihdeongelmaisia,kateellisia,katkeria ämmiä!!!

Just tuollaiset vanhat haahkat pahimpia.

Samanlainen haahka kävi mulle sanomassa Hesen tiskillä, että älä päästä lapsiasi tuohon kuntoon. Onneksi mukana olltu mies ja lapset eivät kuulleet.

Että kyllä noita kommentoijia löytyy.

Vierailija
26/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö niin, ettei vain pöyristytä kommenteista vaan tsekataan kommentoijan ulkonäöstä jokin juttu ja annetaan tulla. Tai, jos on kiire, niin aina ehtii näyttää edes keskisormea.

Vierailija
27/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon!!!

Suomessa on paljon mielenterveyspotilaita,päihdeongelmaisia,kateellisia,katkeria ämmiä!!!

Just tuollaiset vanhat haahkat pahimpia.

Mistähän tuotakin pimstsua pitäisi kadehtia?

Rikkinäisistä vanhoista farkuista, tuubitopista, joka on lähinnä resorikaistale, huonosta mausta, eikö tuollaiset olleet muotia joskus 80-90-luvulla, selkä-vai jalkavammasta kun seisoma-asento on noin vaikea, julkisuustyrkyydestä vai mistä?

Eiköhän kyse ole Sofia-reppanan 15 sekuntia julkisuudessa. Voi sitten kerto lähiterdellä, olin iltalehdessä, kun oon niin sexy.

Vierailija
28/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä tarina totta, mutta pakko sanoa että kyllä noita möläyttelijöitä on olemassa. Sain itsekin tuoreena äitinä aivan uskomattomia kommentteja tuntemattomilta naisilta. Minulta on kysytty, että onko lapsellani isää, tuleeko rinnoistani maitoa kun ovat niin pienet(!!!) Ja kerran joku mummeli tuli raivoamaan siitä että minulla oli huulipunaa. Siis hullujahan tuollaiset ihmiset ovat, mutta ainakin itse olin jotenkin tosi herkkätunteinen vauvavuotena ja pahoitin mieleni.

Vierailija
29/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut ja juopot on oma lukunsa, on muakin joku mielipuolen näköinen mummeli huudellut ohi pyöräillessään narkkariksi, vaikka en työvaatteissa sellaiselta varmasti voinut näyttää. Ns. tavallisten ihmisten sen sijaan en ole ikinä kuullut kenenkään mitään kommentoivan, ei mulle eikä kenellekään muullekaan, joten en usko tarinaan.

Vierailija
30/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskon täysin että noin on joku voinut sanoa. Näkeehän noita ja kuulee.

Mutta typerää ja lapsellista on tehdä sitä lehtijuttu.

Vierailija
31/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on päätynyt lehteen millä tavalla?

Itse varmaan vinkkasi :D. Voi näitä nykyajan "julkkiksia".

Vierailija
32/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon tuota juttua, koska mulle on pari kertaa tuntematon naishenkilö kommentoinut ikävään sävyyn tiukoista valkoisista housuista. Toinen bussipysäkillä päin naamaa sanoi, ettei ymmärrä miksi pukeudun tiukkoihin vaatteisiin ja toisella kerralla toinen tapaus huuteli ja haukkui törkeyksiä liittyen takapuoleeni.

Vierailija
33/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran kävelin kadulla normaalin näköisenä ja normaaleissa vaatteissa. Joku nainen liikennevaloissa alkoi raivoamaan: "Hu ora apina h uora!!" No mut se oli joku avohoitopotilas kai. 😂

Vierailija
34/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla facen palstalla mahailee joku toimittaja, on ennenkin napannut sieltä jutun juurta.

Vierailija
35/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää menä kauppaan tissipannassa.

Minua etoo ruokakaupassa nähdä jotain paljaita navan seutuja.

No siksi valitsi tämän asun, että saisi huomiota!

Ei saanut ja soitti sitten iltalehteen tekaistun tarinan.

Noloa!

Vierailija
36/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan liioiteltu. Uskon sen että vihaista katsetta on saanut mammoilta. Mikäkin olen tällaista näkyä todistanut SALILLA. Nuori hoikka nainen tuli salille treenirintsikoissa ja housuissa, niin kyllä seurasi keski-ikäinen nainen suu alaspäin herkeämättä tätä nuorta naista. Miksi se on teille niin kauhea paikka?

Vierailija
37/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli eilen tämän misun aloittama ketju naistenhuoneelta, mistä pääsin näköjään sit lopulta iltalehteen. Ensinnäkin se otus pukeutuu kuin huomiohuora ja sen jälkeen valittaa, kun saa huomiota ja sit kaikki sympatiseeraa sitä naistenhuoneella. 

Niin keksitty juttu ja eniten ärsyttää nää aivopierut, jotka menee vielä tähän mukaan. Sen jälkeen tuli "yllättäen" joku 5 muuta samanlaista julkaisua eri naisilta, missä ihmetellään ihmisten "törkeää käytöstä" ja miksi ei voi pukeutua niin kuin haluaa, nyyh nyyh. V**ttu mitä porukkaa...

Vierailija
38/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla facen palstalla mahailee joku toimittaja, on ennenkin napannut sieltä jutun juurta.

Mutta lupahan tuohon juttuun on pitänyt saada tältä julkkistyrkyltä.

Vierailija
39/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään. Ja muutenkaan, tarvitseeko joka kylähullun möläytyksistä numeroa tehdä, ja etenkään lehteen soittaa. No mutta nyt sai selfien lehteen ja mainostusta PT-palvelulle.

Vierailija
40/167 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten usko, mutta kyllä aikuisistakin löytyy niitä, keillä ei ole mitään suodatinta. Luokallani oli aikoinaan tällainen poika joka saneli koko ajan törkeyksiä muille mutta ei voinut itse asialle mitään, en muista ongelman/sairauden nimeä. Minulle tokaisi kerran lenkillä vastaantuleva keski-ikäinen nainen, että ”hyi, näytät luurangolta”. Asiakas on myös töissä todennut päin naamaa, että minulla on ruma syntymämerkki kasvoissani. Eli kaikenlaisia ihmisiä sitä löytyy, mutta itse en anna mennä ihon alle niin, että lehteen ilmoittaisin. Toki hyvä, jos tuolla saadaan muutettua keski-ikäisten asenteita siitä, että mikä on ”sopivaa” pukeutumista ja että kukin voi pukeutua niin kuin haluaa. Käytän sanaa keski-ikäinen siksi, että kaikki minuakin kommentoineet ovat olleet sitä ikäluokkaa ja yllätys yllätys, niin oli tässäkin uutisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi