Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju
Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.
Kommentit (1764)
Tää on kyllä huippuhauska ketju! Tietty löytyy aina muutama huumorintajuton laihis mollaamassa muita, mutta pääosin niin huvittavaa hulluttelua.
Ja jonkun toteamukseen vastaan kyllä, jalat "kasvaa" tai oikeastaan leviää eli 20v. koko 38, nyt 50 v. kengän koko 41 🦶 Korkokenkiä en ole pitänyt vuosiin ja askelluksesta on kieltämättä tullut varovaista.
Hamsterinpussit ja mustat silmänaluset löytyy ja jotenkin kaikki on kummallisesti valahtanut alaspäin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liian nuorekas vaate tähdille? -sivusta
Kaikki muodista poistuneet liian vartalonmyötäiset ja seksikkäiksi tarkoitetut paljastavat vaatteet näyttää just sellaisilta, että ne on hankittu nuorena (10-15 vuotta sitten) ja niitä käytetään edelleen. Tämä ei ole n.s. läskikysymys vaan pahiten tähän sortuvat juuri ne luisevan laihat ja kapeahuuliset Rouva Vilijonkat, jotka kuvittelevat näyttävänsä niissä hyviltä vielä viidenkympin lähestyessäkin. Kuvittelevat varmaan, että sillä tavalla voisivat elää siinä 15 vuoden takaisessa nuoruudessa edelleen.
Rouva Vilijonkka! Osuva nimitys heille, joille läski on kaikista pahinta, mutta jotka eivät niin kovin kiinnitä huomiota lihaksiin tai ryhtiin. KUNHAN ON LAIHA.
Aivan mainio vertaus. Sekä kapeahuuliset Rouva Vilijonkkat että muhkeat Muumimammat ovat aitoja tätejä.
Olen juuri hankkinut potkukelkan. Liukkaalla kelillä on niin hankala lenkkeillä. Potkuttelen kauppaan ja myös huvikseni, on hyvää liikuntaa ja tuntuu tosi kivalla tavalla tätimäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri hankkinut potkukelkan. Liukkaalla kelillä on niin hankala lenkkeillä. Potkuttelen kauppaan ja myös huvikseni, on hyvää liikuntaa ja tuntuu tosi kivalla tavalla tätimäiseltä.
Tässä on kyllä ihan huisia täti-energiaa!
Ihana ja käytännöllinen idea, pitäisiköhän huomenna lähteä potkuri-ostoksille...
Kiitos kivasta kommentista ja hyvästä ideasta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muodista poistuneet liian vartalonmyötäiset ja seksikkäiksi tarkoitetut paljastavat vaatteet näyttää just sellaisilta, että ne on hankittu nuorena (10-15 vuotta sitten) ja niitä käytetään edelleen. Tämä ei ole n.s. läskikysymys vaan pahiten tähän sortuvat juuri ne luisevan laihat ja kapeahuuliset Rouva Vilijonkat, jotka kuvittelevat näyttävänsä niissä hyviltä vielä viidenkympin lähestyessäkin. Kuvittelevat varmaan, että sillä tavalla voisivat elää siinä 15 vuoden takaisessa nuoruudessa edelleen.
Rouva Vilijonkka! Osuva nimitys heille, joille läski on kaikista pahinta, mutta jotka eivät niin kovin kiinnitä huomiota lihaksiin tai ryhtiin. KUNHAN ON LAIHA.
No ihan samalla tavalla monelta pullukalta puuttuu ne lihakset ja ryhti. Harva on geneettisesti lihaksikasta tyyppiä.
Lihavilla tulee leskenkyttyrä esiin, rasvaa ja kuonaa kertyy hartioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan samalla tavalla monelta pullukalta puuttuu ne lihakset ja ryhti. Harva on geneettisesti lihaksikasta tyyppiä.
Lihavilla tulee leskenkyttyrä esiin, rasvaa ja kuonaa kertyy hartioille.
Joo, niin tulee, mutta miten se tätimäistymiseen liittyy?
Ei mun mielestä ainakaan lihavuus liity tätimäistymiseen. Voihan nuorikin olla lihava. Moni voi iän myötä vähän pyöristyä, mutta ei se leskenkyttyrä kyllä mistään ihan pikku pyöreydestä tule. Sitä paitsi laihakin voi olla tosi tätimäinen.
Mä siirryin mummouteen suoraan ohi tätivaiheen ja vauhtia piisaa. Peilin ohi juostessa huomaan nuo lisääntyneet vatsamakkarat ja ohentuneen kuontalon, muttei se menoa hidasta. Elämä on ihanaa, kaikkinensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä ihan huisia täti-energiaa!
Ihana ja käytännöllinen idea, pitäisiköhän huomenna lähteä potkuri-ostoksille...
Kiitos kivasta kommentista ja hyvästä ideasta:)
Ehdottomasti kiva idea! Toivelistalle lisätty aiemmassa viestissä mainitut Kuoma-kengät ja nyt vielä potkukelkka.
Minulla ikää 32v ja huomasin juuri samalla tavalla kuvasta että ihana emännänkyttyrä... kaiken näköistä jumppaa kokeillut mutta pää vaan tönöttää eteenpäin etuviistoon ja kyttyrä kasvaa. Mietin että mitähän mieskin meinaa ajatella kun jotain köh ”hoitoja” antaa ja näkymä on kun quasimodolla, mutta itsepähän on valinnut. Ei näitä jaksa itkeä parempi se on vaan nauraa
Kaikki tätimäistyy.
Säälittää ne, jotka taistelevat vastaan ja teeskentelevät olevansa nuoria.
Kyllä itsekin petyin. Ekan kerran tajusin asian abt 45-vuotiaana. Olin lasten jalkapalloturnauksessa myymässä makkaraa. Mulla oli kirkkaanpunainen tuulipuku, joka oli liian suuri mulle. Näytin säälittävältä kun näin heijastukseni. Tukka pörhötti kuinka sattui. Inhotti.
Veti vähän vakavaksi.
Hieman myöhemmin tajusin, että hymy kirkastaa naaman. Joskus vieläkin muistan hymyillä ...
Miettikääpä Elisabet Rehniä! Aina hymy kasvoilla, hyväntahtoinen. Nyt jo yli 80, mutta vieläkin ystävällinen hymy pysyy. En ainakaan itse pidä häntä tätinä, on hyväntuulinen ja virkeä. HYMY!
Tää on mulla, 56-vuotiaalla, uusin juttu:
kun ajan autolla hankalaan risteykseen, laitan radion pois päältä. Näen paremmin.
Voi v.
Vierailija kirjoitti:
Tää on mulla, 56-vuotiaalla, uusin juttu:
kun ajan autolla hankalaan risteykseen, laitan radion pois päältä. Näen paremmin.
Voi v.
Nyt mä repesin 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tätimäistyy.
Kyllä itsekin petyin. Ekan kerran tajusin asian abt 45-vuotiaana. Olin lasten jalkapalloturnauksessa myymässä makkaraa. Mulla oli kirkkaanpunainen tuulipuku, joka oli liian suuri mulle. Näytin säälittävältä kun näin heijastukseni. Tukka pörhötti kuinka sattui. Inhotti.
Veti vähän vakavaksi.
Hieman myöhemmin tajusin, että hymy kirkastaa naaman. Joskus vieläkin muistan hymyillä ...
Miettikääpä Elisabet Rehniä! Aina hymy kasvoilla, hyväntahtoinen. Nyt jo yli 80, mutta vieläkin ystävällinen hymy pysyy. En ainakaan itse pidä häntä tätinä, on hyväntuulinen ja virkeä. HYMY!
Mun mielestä Elisabeth Rehn on todella ikoninen täti. Samassa sarjassa kuin Tarja Halonen, Muumimamma ja Rouva Vilijonkka.
Krista Kiuru on kovaa vauhtia nousemassa samaan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tätimäistyy.
Veti vähän vakavaksi.
Eivät kaikki tätimäisty. Tai hmm... ehkä eri ihmiset tarkoittavat eri asioita tätimäisyydellä?
Esim. Päivi Räsänen ei mielestäni ole tätimäinen, vaikka taitaa olla jo kuusikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tätimäistyy.
Veti vähän vakavaksi.
Miettikääpä Elisabet Rehniä! Aina hymy kasvoilla, hyväntahtoinen. Nyt jo yli 80, mutta vieläkin ystävällinen hymy pysyy. En ainakaan itse pidä häntä tätinä, on hyväntuulinen ja virkeä. HYMY!Eivät kaikki tätimäisty. Tai hmm... ehkä eri ihmiset tarkoittavat eri asioita tätimäisyydellä?
Esim. Päivi Räsänen ei mielestäni ole tätimäinen, vaikka taitaa olla jo kuusikymppinen.
Samaa mieltä. Päivi Räsänen ei ole täti. Mutta Sari Essayah on ehdottomasti täti, vaikka on nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä huippuhauska ketju! Tietty löytyy aina muutama huumorintajuton laihis mollaamassa muita, mutta pääosin niin huvittavaa hulluttelua.
Ja jonkun toteamukseen vastaan kyllä, jalat "kasvaa" tai oikeastaan leviää eli 20v. koko 38, nyt 50 v. kengän koko 41 🦶 Korkokenkiä en ole pitänyt vuosiin ja askelluksesta on kieltämättä tullut varovaista.
Hamsterinpussit ja mustat silmänaluset löytyy ja jotenkin kaikki on kummallisesti valahtanut alaspäin 😁
Muka on edelleen koko 38 jaloissa, sama mikä nuorena ja on useampi takaiskun takana. Joten ei tuotakaan voi yleistää koskemaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tätimäistyy.
Veti vähän vakavaksi.
Miettikääpä Elisabet Rehniä! Aina hymy kasvoilla, hyväntahtoinen. Nyt jo yli 80, mutta vieläkin ystävällinen hymy pysyy. En ainakaan itse pidä häntä tätinä, on hyväntuulinen ja virkeä. HYMY!Mun mielestä Elisabeth Rehn on todella ikoninen täti. Samassa sarjassa kuin Tarja Halonen, Muumimamma ja Rouva Vilijonkka.
Krista Kiuru on kovaa vauhtia nousemassa samaan joukkoon.
No Kristahan on tosi tätimäinen, samoin Saarikko. Tätien prototyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muka on edelleen koko 38 jaloissa, sama mikä nuorena ja on useampi takaiskun takana. Joten ei tuotakaan voi yleistää koskemaan kaikkia.
Meni ihan pieleen viesti kun ilman silmälaseja tihrustaa puhelimella. Piti kirjoittaa että mulla on edelleen 38 kokoinen jalka vaikka raskauksiakin takana.
40-vuotiaana ostin ihanan muhkun suomenhevosen, kun siihen asti olin omistanut vain puoliverisiä..
Voimolla, että et ole vielä tätiytynyt, mutta luetun ymmärtäminen näköjään pätkii jo pahasti. Mitä jos katsoisit, mikä tämän ketjun nimi on.