Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
621/1764 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin musertua huomattuani että lempinettikauppani, Peter Hahn, lopettaa toimintansa Suomessa. Olen tilannut sieltä useita kuminauhavyötäröisiä farkkuja housuja, mukavia kävelylenkiä ja suihkumyssyn sekä hartialämmittimen. Alushousuiksi kelpuutan vain maxi-malliset, ovat todella mukavat.

Iltariennoista haluan päästä äkkiä kotiin, mitä muuta nainen haluaa kuin sanaristikon ja YLE Puheen. Samalla pohdin kauppalistaa ja montako Atamon-pussia ostan säilömisurakkaa varten. Sujautan vedettävävän ostoskaukkuni taskuun suurennuslasin. Etikettien tekstit ovat tavattoman pieniä, ei auta vaikka sain uudet monitehilasit.

Soitan vielä ystävälleni pikaisen puhelun. Hän sai lonkkaproteesin alle viisikymppisenä. Ei ole helppoa meidän alle viisikymppisten elämä, ei.

Lopettaako Peter Hahn toiminnan Suomessa? Harmi, olen ostanut muutamia erittäin kauniita ja hyvälaatuisia vaatteita yritykseltä.

Vierailija
622/1764 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa, nyt on menossa loppuunmyynti jossa kaikki -30%. Ihanaa etten ole ainoa musertunut. Hamstrasin sieltä parit t-paidat ja yksivärisiä flanellipaitapuseroita jotka on talvella ihan parhaita. Varmaan pitää tulevaisuudessa lähteä Saksaan vaatekaupoille tai jotain. Vai tiedättekö toista nettikauppaa josta löytyisi yhtä laadukkaita perusvaatteita? Toivottavasti edes jotkut merkit siirtyy Zalandolle tai jtn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1764 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin musertua huomattuani että lempinettikauppani, Peter Hahn, lopettaa toimintansa Suomessa. Olen tilannut sieltä useita kuminauhavyötäröisiä farkkuja housuja, mukavia kävelylenkiä ja suihkumyssyn sekä hartialämmittimen. Alushousuiksi kelpuutan vain maxi-malliset, ovat todella mukavat.

Iltariennoista haluan päästä äkkiä kotiin, mitä muuta nainen haluaa kuin sanaristikon ja YLE Puheen. Samalla pohdin kauppalistaa ja montako Atamon-pussia ostan säilömisurakkaa varten. Sujautan vedettävävän ostoskaukkuni taskuun suurennuslasin. Etikettien tekstit ovat tavattoman pieniä, ei auta vaikka sain uudet monitehilasit.

Soitan vielä ystävälleni pikaisen puhelun. Hän sai lonkkaproteesin alle viisikymppisenä. Ei ole helppoa meidän alle viisikymppisten elämä, ei.

Peter Hahnia tulee kyllä ikävä. On kyllä se nettikauppa mistä olen ostanut ylivoimaisesti eniten, vaikka kallis onkin. Ärsyttävää että kaikki laatuvaatekaupat lopettaa, ja jäljelle jää vain muovirättejä myyviä nuorison ketjuliikkeitä. 

Loppualesta tänne kotiutui Baslerin silkkipusero ja yksi mekko jota olen kuolannut pitkään mutten raaskinut ostaa.

Vierailija
624/1764 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita tätien luottovaatekauppoja kuin Peter Hahn? Taideviittatädeillä tietysti Gudrun Sjöden ja Marimekko, mutta mitä muita?

Vierailija
625/1764 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhta bränd store. Tätejä täynnä aina kun käy.

Vierailija
626/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tädit puuhaa näin kesälauantaina?

Vierailija
627/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut, miksi ihmiset suostuvat tätimäistymään. Itse ajattelin hypätä mummoksi ilman välivaiheita. Olen 43, kroppa ihan samanlainen hoikka kuin ennenkin ja pitkät hiukset. Ulkonäkö merkitsee yhä, vaikken olisikaan valmis kärsimään epämukavuutta sen takia. 

Ikä näkyy rohkeutena elämänasenteessa, mutta myös pienissä asioissa. Suosin vaatteissa parempaa laatua, ketjuliikkeiden halvat rytkyt kauhistuttavat. Terveellinen ruoka kiinnostaa aiempaa enemmän eikä tupakkaa tulisi enää mieleen polttaa, kun on tajunnut, että voi joskus kuollakin. Urheillessa pelkään loukkaantumista aiempaa enemmän, esim. maastopyörällä ja ratsastaessa. Luonto on entistä tärkeämpi ja jokainen kesä ihme, nuorena vuodenajat meni vähän kuin siellä taustalla.  

Vierailija
628/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita tätien luottovaatekauppoja kuin Peter Hahn? Taideviittatädeillä tietysti Gudrun Sjöden ja Marimekko, mutta mitä muita?

Voglia, NPhousukauppa, your face, kaupoista Moda

Vierailija
629/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut, miksi ihmiset suostuvat tätimäistymään. Itse ajattelin hypätä mummoksi ilman välivaiheita. Olen 43, kroppa ihan samanlainen hoikka kuin ennenkin ja pitkät hiukset. Ulkonäkö merkitsee yhä, vaikken olisikaan valmis kärsimään epämukavuutta sen takia. 

Ikä näkyy rohkeutena elämänasenteessa, mutta myös pienissä asioissa. Suosin vaatteissa parempaa laatua, ketjuliikkeiden halvat rytkyt kauhistuttavat. Terveellinen ruoka kiinnostaa aiempaa enemmän eikä tupakkaa tulisi enää mieleen polttaa, kun on tajunnut, että voi joskus kuollakin. Urheillessa pelkään loukkaantumista aiempaa enemmän, esim. maastopyörällä ja ratsastaessa. Luonto on entistä tärkeämpi ja jokainen kesä ihme, nuorena vuodenajat meni vähän kuin siellä taustalla.  

👌

Vierailija
630/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni, Prisma, Kappahl

Vierailija
631/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etikettien tekstin pienuuden olen ratkaissut  jo muutaman vuoden siten, että otan tuotteesta kuvan ja sitten sen saa puhelimellä suurennettua. Kätevää :). 

Vierailija
632/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta nuo luettelemasi elämänasenteen ja rohkeuden muutoksethan juuri ovatkin sitä tätiytymistä! Tätiyteen liittyy olennaisesti esimerkiksi tuo paremman laadun suosiminen ja myöskin se, että tajuaa oman elämänsä rajallisuuden ja osaa siksi nauttia elämästä terveenä ihan eri tavalla kuin nuorempana. Tottahan toki rupsahtaminen kuuluu tätiytymiseen, sehän on ihan normaalia että ihminen ikääntyy ja se näkyy ulkomuodossa. Mutta tätikin voi ja saa huolehtia ulkonäöstään ja kunnostaan, käyttää kivoja vaatteita ja olla kiinnostunut muodista!

Vierailija
633/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta nuo luettelemasi elämänasenteen ja rohkeuden muutoksethan juuri ovatkin sitä tätiytymistä! Tätiyteen liittyy olennaisesti esimerkiksi tuo paremman laadun suosiminen ja myöskin se, että tajuaa oman elämänsä rajallisuuden ja osaa siksi nauttia elämästä terveenä ihan eri tavalla kuin nuorempana. Tottahan toki rupsahtaminen kuuluu tätiytymiseen, sehän on ihan normaalia että ihminen ikääntyy ja se näkyy ulkomuodossa. Mutta tätikin voi ja saa huolehtia ulkonäöstään ja kunnostaan, käyttää kivoja vaatteita ja olla kiinnostunut muodista!

Tätiys on todellakin mielentila enemmänkin kuin ulkonäköjuttu.

Vierailija
634/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni, Prisma, Kappahl

Näihin viimeksi mainittuihin lisäisin vielä H&M, Lindex, KappAhl -ketjut sekä Cellbesin XL-mallistojen takia...

Vierailija
635/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sairastui vakavasti, äitini sairastui vakavasti, veljeni sairastui vakavasti. Kaikki tämä vei aikaa ja voimia itsestä huolehtimisesta.

Harmittaako? Ei.

Olen tyytyväinen siihen, että olen voinut olla avuksi rakkailleni.

Vierailija
636/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö tätimäisyytenne kanssa. pressan vaimo on koko ikänsä ollut tätimäinen. ja moni muu 20v on tätimäinen. mitäs siihen sanotte.

ei se iästä ole kiinni vaan jostain aivan muusta.

Vierailija
637/1764 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ylipaino liikunnalla lähde lisää vain ruokahalua toki ei ehkä liho lisää liikunnalla.

Ei se ihan noin ole sentään. Jeti laihtui 41 kg, ei noudattanut mitään ruokavaliota eikä ollut nälässä, pienensi vain annoksia ja söi vain silloin kun oli oikeasti nälkä. Kävelee päivittäin juoksumatollaan tunnin, puolitoista.

Liikunta auttaa kiinteytymään myös, ja silloin näyttää paljon sutjakkaammalta. Kunpa pääsisin taas uimaan, se oli minulle mieluisin liikuntalaji. Nyt vain uintiliikkeitä jumppamatolla, ei ole yhtä kivaa.

Jumppaohjelmassa "Kiken kanssa kuntoon" kuuskymppinen Kike pyörittää hulavannetta hoikalla vyötäröllään. Hän liikkuu päivittäin, tuskin on nälkäkuurilla.

Vierailija
638/1764 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätiys on todellakin mielentila enemmänkin kuin ulkonäköjuttu.

Ei ei, kyllä tätiys on molempia, näkyy ulkonäkönä ennempi tai vähempi ja mielentilana.

Vierailija
639/1764 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ylipaino liikunnalla lähde lisää vain ruokahalua toki ei ehkä liho lisää liikunnalla.

Ei se ihan noin ole sentään. Jeti laihtui 41 kg, ei noudattanut mitään ruokavaliota eikä ollut nälässä, pienensi vain annoksia ja söi vain silloin kun oli oikeasti nälkä. Kävelee päivittäin juoksumatollaan tunnin, puolitoista.

Liikunta auttaa kiinteytymään myös, ja silloin näyttää paljon sutjakkaammalta. Kunpa pääsisin taas uimaan, se oli minulle mieluisin liikuntalaji. Nyt vain uintiliikkeitä jumppamatolla, ei ole yhtä kivaa.

Jumppaohjelmassa "Kiken kanssa kuntoon" kuuskymppinen Kike pyörittää hulavannetta hoikalla vyötäröllään. Hän liikkuu päivittäin, tuskin on nälkäkuurilla.

Liikuntaa pitää yllä lihasten ja nivelten aineenvaihduntaa, sekin vuoksi liikkuminen kannattaa. Muutenkin elastinen, notkea vartalo on kaikenikäisillä kaunis etenkin tädeillä. Täti tahtoo jäykistyä ilman säännöllistä liikuntaa, se jäykkyys vartalossa on hyvin tätimäistä.

Vierailija
640/1764 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin 43 vuotiaana 4 lapsen äitinä vielä hoikka ja pitkähiuksinen ja lukioikäisen lapsen opettaja luuli hänen sisällökseen. No nyt 5 vuotta myöhemmin... Kuntoilen sen minkä ennenkin (aika paljon), mutta vatsa vaan kasvaa, kädet pyöristyy, kasvot vetää alaspäin. Tekee mieli vetää tätivaatteet päälle farkkujen ja nahkatakin sijaan. Olen luonteeltani ollut täti aina, mutta tarviiko sen vielä näkyä ulkonäössäkin...