Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonirinnat näyttää usein ihan kauheilta

Vierailija
02.06.2020 |

Miksi niin monet ottaa silikonirinnat, kun ne oikeasti näyttää niin usein niin feikeiltä. Ymmärrän kyllä, jos on esim. erikokoiset rinnat, todella pienet tai olemattomat rinnat tai esim. rintasyöpä tm. syy, jonka vuoksi rinta poistettu.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriävä mielipide siitä, kenelle/mille rinnat on "tarkoitettu". Vauvat niitä tietysti imevät, mutta perinteisessä parinmuodostustilanteessa ne voivat edesauttaa vauvojen alullesaattamista. Jos ajatellaan vaikkapa 100 000 tai puoli miljoonaa vuotta taaksepäin, on povi kertonut hedelmällisyydestä ja hyvinvoinnista. Varmasti feministejä sieppaa, että evoluutio on ollut olemassa.

Vierailija
22/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

darwinisti kirjoitti:

Eriävä mielipide siitä, kenelle/mille rinnat on "tarkoitettu". Vauvat niitä tietysti imevät, mutta perinteisessä parinmuodostustilanteessa ne voivat edesauttaa vauvojen alullesaattamista. Jos ajatellaan vaikkapa 100 000 tai puoli miljoonaa vuotta taaksepäin, on povi kertonut hedelmällisyydestä ja hyvinvoinnista. Varmasti feministejä sieppaa, että evoluutio on ollut olemassa.

Totta, että evoluutiolla on sormensa pelissä. Ei kuitenkaan tarvitse olla feministi, että ymmärtää, että rinnoille on nykyään ihan järjettömät ulkonäkökriteerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit eivät edes ole rinnat. Ne ovat vain silikonipussit asennetuna rintojen kohdalle. Yhtähyvin voisivat olla selässä tai päässä.

Vierailija
24/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

darwinisti kirjoitti:

Miksi feministi ei voisi hyväksyä evoluutioita? Miksi naisiin ja naiseuteen liittyviä asioita ei voi kyseenalaistaa ilman, että leimataan feministiksi?

Vierailija
25/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on b-c kuppi ja eivät ole kiinteät imetyksen jälkeen, en silti ottaisi silikoneja. Tiedän kuitenkin, että useampi tuttuni on ottanut raskauden jälkeen silikonit.

Itsetuntoon vaikuttava asia. Minä olen hyväksynyt itseni näin, toiset hoitaa asian silikonilla.

Vierailija
26/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sitten se ns. hyväksyttävien silikonien raja, kun puhutaan rintojen koosta? Milloin rinnat ovat sen kokoiset että on sosiaalisesti hyväksyttävää ottaa silarit? Kuka sen koon määrittelee, aloittajako? Vai lääkäri? Vai ehkä niiden rintojen kantaja?

Vierailija
27/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen noita joitakin naisia, kroppa on kuin pajunvitsa, siihen rakennetaan valtavat silikonit ja lopputulos on koominen.

Vierailija
28/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
29/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös rintojen seksualisoiminen ole länsimainen ilmiö eikä mikään evolutiivinen? Jos otetaan esimerkiksi Afrikka, minkä joissain osissa naiset kulkee rinnat paljaana eikä niissä ole mitään seksuaalista, ovat vain lasten imetykseen.

Vierailija
30/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei välitä onko aidot vai ei, kaikki kelpaa.

Vierailija
31/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silikonit. Niiden ansiosta mulla on edes jonkinlaiset rinnat, sellainen täyteläinen b-kuppi. Jos tulen sua kadulla vastaan, et tajua silikoneiksi. Multa on jopa joskus kysytty että oonko harkinnut silikoneja - siis silloin kun mulla on ne jo ollut.

Vierailija
32/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

darwinisti kirjoitti:

Totta, että evoluutiolla on sormensa pelissä. Ei kuitenkaan tarvitse olla feministi, että ymmärtää, että rinnoille on nykyään ihan järjettömät ulkonäkökriteerit.

Mitä ovat rintojen ulkonäkökriteerit? Rinnoilla saa penetuksen aikaan, ei niiden ole tarkoituskaan olla kaunista katseltavaa.

eri

Vierailija
33/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silikonit. Niiden ansiosta mulla on edes jonkinlaiset rinnat, sellainen täyteläinen b-kuppi. Jos tulen sua kadulla vastaan, et tajua silikoneiksi. Multa on jopa joskus kysytty että oonko harkinnut silikoneja - siis silloin kun mulla on ne jo ollut.

Eikai niitä vaateet päällä erota, kun kaikki naiset kuitekin käyttävät rintoja korostavia liivejä. Näkyy ja tuntuu kyllä muuten.

Vierailija
34/34 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai niitä vaateet päällä erota, kun kaikki naiset kuitekin käyttävät rintoja korostavia liivejä. Näkyy ja tuntuu kyllä muuten.

Oletin että ainakin aloittaja erottaa kun hän tietää ne kauheiksi.