Silikonirinnat näyttää usein ihan kauheilta
Miksi niin monet ottaa silikonirinnat, kun ne oikeasti näyttää niin usein niin feikeiltä. Ymmärrän kyllä, jos on esim. erikokoiset rinnat, todella pienet tai olemattomat rinnat tai esim. rintasyöpä tm. syy, jonka vuoksi rinta poistettu.
Kommentit (34)
darwinisti kirjoitti:
Eriävä mielipide siitä, kenelle/mille rinnat on "tarkoitettu". Vauvat niitä tietysti imevät, mutta perinteisessä parinmuodostustilanteessa ne voivat edesauttaa vauvojen alullesaattamista. Jos ajatellaan vaikkapa 100 000 tai puoli miljoonaa vuotta taaksepäin, on povi kertonut hedelmällisyydestä ja hyvinvoinnista. Varmasti feministejä sieppaa, että evoluutio on ollut olemassa.
Totta, että evoluutiolla on sormensa pelissä. Ei kuitenkaan tarvitse olla feministi, että ymmärtää, että rinnoille on nykyään ihan järjettömät ulkonäkökriteerit.
Silikonit eivät edes ole rinnat. Ne ovat vain silikonipussit asennetuna rintojen kohdalle. Yhtähyvin voisivat olla selässä tai päässä.
darwinisti kirjoitti:
Eriävä mielipide siitä, kenelle/mille rinnat on "tarkoitettu". Vauvat niitä tietysti imevät, mutta perinteisessä parinmuodostustilanteessa ne voivat edesauttaa vauvojen alullesaattamista. Jos ajatellaan vaikkapa 100 000 tai puoli miljoonaa vuotta taaksepäin, on povi kertonut hedelmällisyydestä ja hyvinvoinnista. Varmasti feministejä sieppaa, että evoluutio on ollut olemassa.
Miksi feministi ei voisi hyväksyä evoluutioita? Miksi naisiin ja naiseuteen liittyviä asioita ei voi kyseenalaistaa ilman, että leimataan feministiksi?
Itselläni on b-c kuppi ja eivät ole kiinteät imetyksen jälkeen, en silti ottaisi silikoneja. Tiedän kuitenkin, että useampi tuttuni on ottanut raskauden jälkeen silikonit.
Itsetuntoon vaikuttava asia. Minä olen hyväksynyt itseni näin, toiset hoitaa asian silikonilla.
Mikä on sitten se ns. hyväksyttävien silikonien raja, kun puhutaan rintojen koosta? Milloin rinnat ovat sen kokoiset että on sosiaalisesti hyväksyttävää ottaa silarit? Kuka sen koon määrittelee, aloittajako? Vai lääkäri? Vai ehkä niiden rintojen kantaja?
Ihmettelen noita joitakin naisia, kroppa on kuin pajunvitsa, siihen rakennetaan valtavat silikonit ja lopputulos on koominen.
Siis eikös rintojen seksualisoiminen ole länsimainen ilmiö eikä mikään evolutiivinen? Jos otetaan esimerkiksi Afrikka, minkä joissain osissa naiset kulkee rinnat paljaana eikä niissä ole mitään seksuaalista, ovat vain lasten imetykseen.
Miehet ei välitä onko aidot vai ei, kaikki kelpaa.
Mulla on silikonit. Niiden ansiosta mulla on edes jonkinlaiset rinnat, sellainen täyteläinen b-kuppi. Jos tulen sua kadulla vastaan, et tajua silikoneiksi. Multa on jopa joskus kysytty että oonko harkinnut silikoneja - siis silloin kun mulla on ne jo ollut.
Vierailija kirjoitti:
darwinisti kirjoitti:
Totta, että evoluutiolla on sormensa pelissä. Ei kuitenkaan tarvitse olla feministi, että ymmärtää, että rinnoille on nykyään ihan järjettömät ulkonäkökriteerit.
Mitä ovat rintojen ulkonäkökriteerit? Rinnoilla saa penetuksen aikaan, ei niiden ole tarkoituskaan olla kaunista katseltavaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silikonit. Niiden ansiosta mulla on edes jonkinlaiset rinnat, sellainen täyteläinen b-kuppi. Jos tulen sua kadulla vastaan, et tajua silikoneiksi. Multa on jopa joskus kysytty että oonko harkinnut silikoneja - siis silloin kun mulla on ne jo ollut.
Eikai niitä vaateet päällä erota, kun kaikki naiset kuitekin käyttävät rintoja korostavia liivejä. Näkyy ja tuntuu kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai niitä vaateet päällä erota, kun kaikki naiset kuitekin käyttävät rintoja korostavia liivejä. Näkyy ja tuntuu kyllä muuten.
Oletin että ainakin aloittaja erottaa kun hän tietää ne kauheiksi.