Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa ostaisin työttömyyskorvauksella?

Vierailija
02.06.2020 |

Saan verojen jälkeen 795 euroa. Ainakin 500 euroa laitan säästöön ja käyn varmaan kampaajalla värjäyttämässä juurikasvun pois.

Olen työkokeilussa. Mulla ei ole mitään muita omia kuluja kun puhelin (20-30 e/kk). Ruoan ja asumisen saan täältä, eikä mulla ole muutakaan paikkaa mihin maksan vuokraa kun vasta palasin ulkomailta eikä mulla ole omaa asuntoa vielä. Työkokeilu jatkuu elokuun loppuun asti, joten vielä tulee pari kertaa moinen rahasatsi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta anaalitappi.

Vierailija
2/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Osta anaalitappi.

Hyvä idea! En ole koskaan kokeillut moista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole kummoiset tulot

Vierailija
4/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole kummoiset tulot

Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot :) Itselleni ideaali tilanne: saan tehdä työtä, jota rakastan ja työpaikan sai helposti, koska työnantajan ei tarvitse mulle maksaa. Mun ei myöskään tarvinnut olla "valmis työntekijä", vaan saan olla enemmän oppipoikana...tyttönä. 

Vierailija
5/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paikka nimeltä Täällä?

Vierailija
6/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä paikka nimeltä Täällä?

Työkokeilupaikka :) Työmatkakulutkin on pyöreä nolla.

Vierailija
7/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko tuhlata heti, laita pahanpäivänvaralle.

Vierailija
8/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Aina sitä yritetään trollata, että työttömän päivärahoilla eläminen on pelkkää päivänpaistetta ja lekottelua. 

Vierailija
9/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vielä kun voit; työkokeiluhistorialla on haasteellista päästä enää palkkatyöhön.

Vierailija
10/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rahat säästöön, osta vain välttämättömät jutut. Ei kannata tuhlata rahoja sitä mukaa, kun sitä tulee. Kannattaa yrittää säästää useita tonneja, jos pystyy. Silloin et joudu elämään kädestä suuhun.

Vierailija
11/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä asut ja mistä saat kaikki ilmaiset ruuat? Vai ymmärsinkö oikein että töissä aaut ja saat kaikki päivän ateriat? Joku haiskahtaa tässä yhtälössä

Vierailija
12/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä asut ja mistä saat kaikki ilmaiset ruuat? Vai ymmärsinkö oikein että töissä aaut ja saat kaikki päivän ateriat? Joku haiskahtaa tässä yhtälössä

Juuri samaa olin kysymässä. Jos Ap asuu esim. vanhempiensa luona ja syö siellä myös ilmaiseksi, niin olisi kyllä kohtullista maksaa siitä myös edes osa heille.

Vierailija
13/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oikeasti työttömyyspäivärahalla maksaa pari laskua ja käy muutaman kerran ruokaostoksilla ja se on sitten siinä. Ei ole provoilun aihe sekään.....

Vierailija
14/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä säästöön pahan päivän varalle. Ei siis pankkitilille, vaan pidä rahat käteisenä.

Vierailija
15/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin uudet vaelluskengät, pari t-paitaa ja herkkuja.

Vierailija
16/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta paluun jälkeen asuin vanhemmillani ja söin tietenkin siellä (en maksanut mitään, mutta autoin parhaani mukaan kodin- ja pihanhoidossa. vanhempani eivät ota multa rahaa vastaan), nyt asun työkokeilupaikalla ja syön perheen kanssa kaiken aamupalasta iltapalaan. Maalla siis olen. Ja täällä niitä töitä riittää niin harjoittelijoille, työkokeilijoille, että "oikeille" työntekijöille.

Tiedostan, että tilanteeni on poikkeuksellinen, kun voin melkein koko työttömyysturvan laittaa säästöön. Mulla vain ei kertakaikkiaan ole mitään menoja tai laskuja maksettavana, paitsi puhelin.

Vierailija
17/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta paluun jälkeen asuin vanhemmillani ja söin tietenkin siellä (en maksanut mitään, mutta autoin parhaani mukaan kodin- ja pihanhoidossa. vanhempani eivät ota multa rahaa vastaan), nyt asun työkokeilupaikalla ja syön perheen kanssa kaiken aamupalasta iltapalaan. Maalla siis olen. Ja täällä niitä töitä riittää niin harjoittelijoille, työkokeilijoille, että "oikeille" työntekijöille.

Tiedostan, että tilanteeni on poikkeuksellinen, kun voin melkein koko työttömyysturvan laittaa säästöön. Mulla vain ei kertakaikkiaan ole mitään menoja tai laskuja maksettavana, paitsi puhelin.

Oletko siis työkokeilussa jollain maatilalla? Yhteiskunta kustantaa ruokapalkalla pidettävän kotiorjan yrittäjälle? Miksi tehtaissa ei kohta asu koneen vieressä työkokeilijaa?

Vierailija
18/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis työkokeilussa jollain maatilalla? Yhteiskunta kustantaa ruokapalkalla pidettävän kotiorjan yrittäjälle? Miksi tehtaissa ei kohta asu koneen vieressä työkokeilijaa?

Olipas paha arvaus 🐷, yhteiskunta sen maksaa vaikka olis sulla töis.

Vierailija
19/22 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas paha arvaus 🐷, yhteiskunta sen maksaa vaikka olis sulla töis.

Työstä maksaa palkan työnantaja. Tuollaiset työkokeilut vaan vie oikeita työpaikkoja ja ovat turha yritystuki.

Vierailija
20/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla h...omo. Tapa itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi