Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihon miehen kanssa asuessani :(

Vierailija
02.06.2020 |

Hän haluaa ostaa paskaa kaapit täyteen ja ei meillä ole rahaa ja aikaakaan tehdä useita ruokia. Mun aiemmat ruuat sisälsi hyvin vähän peruna, pasta, riisi, liha, eines, leipä, juusto. Söin esim. paistettua munaa ja kasviksia lounaaksi, puuroa aamulla ja illalla keittoa tai salaattia. Nyt syömme makaronilaatikkoa ja pastaruokia ja perunaa eri muodoissa. Ei kelpaa kevyet vaihtoehdota hänelle. Onko tyhmä syy muuttaa takaisin asumaan yksin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää omat ruuat, kuka pakottaa syömään samaa?

Olemme aika köyhiä ja koeilimme tuota aluksi. Ei jää rahaa tehdä omat ruuat molemmille. Nytkään kaapissa ei ole mitään terveellistä ja tuoretta. Vikat kaalit rouskutin jo muutama päivä sitten :/ Tomaatit, pavut, pinaatti alkanut olla luxusta. Ap

Mitä h*lvettiä? Eikö teillä ole varaa elättää edes itseään!? Ostaa vain tarvittavan ja sen verran mitä söisit yksin ollessasikin.

Samaa ihmettelen. Miten sinulla oli varaa aikaisemmin syödä toisella tapaa mutta nyt ei vaikka asumiskulutkin ovat puoliksi?

Itse olen aina ihmetellyt kun sanotaan että parisuhteessa on enemmän rahaa käytettävissä ja työtkin muka puoliintuu, itsellä ainakin joka suhteessa ihan päinvastoin.

Kaapeissa täytyy olla erilaisia pastoja ja makaroneja, nuudeleita, kastikkeita, levitteitä, leikkeleitä, eineksiä, lihoja, maitoa, limua, mehuja, leipää, sämpylää. Sipsiä ja pullaa pitää olla pitkin viikkoa ja viikonloppunahan ollaan ansaittu pizzaa ja kebua. Jos on rahaa pari euroa niin kumpi antaa periksi, se joka haluaa porkkanaa vai se joka syö makaronia?

Terveellinen ei tule kuuloonkaan.

Sinkkuna sitä veti kurkkua ja tonnikalaa suoraan purkista ja oli tyytyväinen. Viikonloppuna ehkä lasi mehua ja paahtoleipä jos jossain tarjottiin.

Samaa mieltä. Parisuhteessa tulee jokin varustelutarve. Kaapeissa pitää olla aina kaikenlaista, mistä valita. Yksin en edes laita ruokaa, vaan syön vaikka tomaatteja. Jos on kumppanina henkilö, joka haluaa aina lämmintä ruokaa, ja varsinkin aina puolikiloa lihaa, niin kyllä se maksaa.

Vierailija
22/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme aika köyhiä ja koeilimme tuota aluksi. Ei jää rahaa tehdä omat ruuat molemmille. Nytkään kaapissa ei ole mitään terveellistä ja tuoretta. Vikat kaalit rouskutin jo muutama päivä sitten :/ Tomaatit, pavut, pinaatti alkanut olla luxusta. Ap

Mitä h*lvettiä? Eikö teillä ole varaa elättää edes itseään!? Ostaa vain tarvittavan ja sen verran mitä söisit yksin ollessasikin.

Sain niin pientä palkaa, että sain aiemmin asumistukea nyt en saa. Kaikki tuorejuustot ja lihat maksaa hitosti enenmmän, kuin halpa arkiruoka. Aina jotain ranskankermoja, juustoja ruuissa. Iltapalatkin kalliita esim. pitsaa tai kanakastiketta fileestä ja vaikka ranskalaisia. Hyi, mä sit yritän ostaa jäljelle jäävillä terveellistä ja riittää alle puoli kuuta molemmille omat ruuat. pakko sitten taipua hänen ruokavalioona, kun ei suostu syömään mun ruokia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain niin pientä palkaa, että sain aiemmin asumistukea nyt en saa. Kaikki tuorejuustot ja lihat maksaa hitosti enenmmän, kuin halpa arkiruoka. Aina jotain ranskankermoja, juustoja ruuissa. Iltapalatkin kalliita esim. pitsaa tai kanakastiketta fileestä ja vaikka ranskalaisia. Hyi, mä sit yritän ostaa jäljelle jäävillä terveellistä ja riittää alle puoli kuuta molemmille omat ruuat. pakko sitten taipua hänen ruokavalioona, kun ei suostu syömään mun ruokia. Ap

No eihän sinun tarvitse noista maksaa jos et syö. Laita se sama raha omiin ruokiisi. Mikä tässä nyt on vaikeaa?

Vierailija
24/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua näitä, joilla palaa rahat kumppanin vaatimiin pizzoihin ja sipseihin. Jos pelkästään toinen haluaa niitä herkkuja niin pelkästään se toinen ne myös maksaa. Toinen ostaa sen sipsipussin hinnalla vaikka kaalia ja rahkaa. Meillä molemmat maksaa kaupassa ne tuotteet jotka on itse sinne koriin valinnut, ei ongelmaa.

Vierailija
25/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki tuorejuustot ja lihat maksaa hitosti enenmmän, kuin halpa arkiruoka. Aina jotain ranskankermoja, juustoja ruuissa. Iltapalatkin kalliita esim. pitsaa tai kanakastiketta fileestä ja vaikka ranskalaisia."

Mitä sitten, mieshän ne ostaa ja maksaa jos kerran yksin syökin. Anna miehen ostaa mitä haluaa, mutta älä nyt niin tyhmä ole että sinä ne rahoittaisit oman terveyden kustannuksella.

Vierailija
26/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa siltä että nuo ovat vain tekosyitä etkä ota vastuuta omasta lihomisestasi. 

Vierailija
27/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki tuorejuustot ja lihat maksaa hitosti enenmmän, kuin halpa arkiruoka. Aina jotain ranskankermoja, juustoja ruuissa. Iltapalatkin kalliita esim. pitsaa tai kanakastiketta fileestä ja vaikka ranskalaisia."

Mitä sitten, mieshän ne ostaa ja maksaa jos kerran yksin syökin. Anna miehen ostaa mitä haluaa, mutta älä nyt niin tyhmä ole että sinä ne rahoittaisit oman terveyden kustannuksella.

No olen ollut ns. tyhmä. Teimme yhteisen tilin josta ostamme ruuat ja molemmat laittaa sinne saman summan. Miehen tyylillä ostaa ruokaa rahat kuluu nopeasti ja ei jää rahaa ostaa tuoretta ruokaa. Alan sitten varmaan tehdä omat ruokani. Typerää suhteessa, mutta ei tämä tosiaan toimi näinkään. Mies ei ollut iloinen myöskään ehdotuksesta, kun aika usein mä joudun sen kermamössön vielä sen tuomista aineksista kokkaamaan.  Tällä ruualla turpoan. Huomenna sitten linssikeittoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän