Isoäiti haluaa viedä lapsen mökille
Mieheni äiti haluaa viedä vauvan mökille ilman muita ihmisiä kuin vain isoäiti ja hänen mies. Itkee jopa joskus vauvan perään.
En vain uskalla päästää lasta yksin isoäidin ja isoisän kanssa, kun mies on kertonut kammottavia juttuja. En tiedä, keksiikö niitä tjn.
Mies sanoi:
"Kun olin lapsi, hän kuritti minua ja vei minut joskus kellariin arestiin pilkkopimeään yksin."
"Kerran hän uhkasi tappaa minut, kun rikoin keittiön lasin jalkapallolla pienenä ja taas kellarissa."
"Sä et voi olla tosissasi harkita antaa meidän vauvaa mun äidille ja isälle, ne tulee tappamaan sen vauvan vielä siellä mökillä."
Huuh. Mitä todellakin kuumottaa. Miehen äiti ja isä kyllä tuntuvat ja näyttävät todella kilteiltä. Ehkä pelkään turhaan..
Kommentit (14)
Kivaa lomaa! Joko siirryt syksyllä yläkouluun?
Mitä ihmeen anoppi-vauva-fantasiaa taas!
Onnea miehellesi. Saiko hän viimenkin tietää kuka hänen oikea isänsä oli?
En ole koskaan ennen sanonut tätä, mutta nyt oli huono!
Provo tai ei, niin et todellakaan anna vauvaa mökkireissulle ilman kumpaakaan vanhempaa.
Hmm. Vauvan äiti miettii "huolehdinko turhaan" kun vauvan isä kertoo tuollaisia asioita lapsuudestaan ja kieltää antamasta vauvaa? Tämä on niin huono ettei mitään rajaa.
Minäkin tutustutan pojantyttären mökki-elämän iloihin kunhan hän vähän kasvaa, eli alkaa puhua, kävellä, jne. Kannustan häntä liikkuvaksi luontoihmiseksi ja eräjormaksi.
Se ei ollut grilli mitä ne rakenteli sinne mökille vaan uhrialttari
Älä ota riskiä. Katuisit vielä.