Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Anna Puusta tykätä?

Vierailija
02.06.2020 |

Miksi Anna Puu ei nauti suurta suosiota av mammojen keskuudessa? Minulta on jotenkin mennyt ohi jos jotakin kohua on ollut. Musiikki vai yksityiselämä vai mikä syynä?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollu joku pettäjä.

Vierailija
2/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö tällä logiikalla suuri osa laulajista menisi sitten alimpaan kastiin? onko tällä edes totuuspohjaa? tuntuu, että anna puuta erityisen paljon inhotaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ennemminkin petäjä, kun se on kerran Puu?

Vierailija
4/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjiä ja lastensa dissaajia ei hyvällä katsota.

Vierailija
5/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on dissannut?

Vierailija
6/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on dissannut?

Lehtihaastattelussa taannoin kertoili että lapsi on pilannut hänen ihqun elämän.

Vierailija
7/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen ja huomionkipeä, oli sitä jo ennen julkisuutta. Muusikkona ja artistina ei yllä edes keskitasolle.

Vierailija
8/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Nieminen on Anna Puuta vastaava miespuolinen surkimus.

Vierailija
9/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on dissannut?

Lehtihaastattelussa taannoin kertoili että lapsi on pilannut hänen ihqun elämän.

Tuossa saattaa olla ihan hitusen sinun omaa tulkintaasi joukossa...

Vierailija
10/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on dissannut?

Tuossa saattaa olla ihan hitusen sinun omaa tulkintaasi joukossa...

Eipä taida olla.

Vierailija
11/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Minulle olisi ollut katastrofi, jos en olisi tullut äidiksi. Se rakkaus vain on minussa. Äitiys maadoittaa, saa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja pakottaa tiettyjen rutiinien pariin, Anna kertoo Me Naisten tuoreen numeron 09/2020 Unelmakartta-jutussa."

ei nyt kovin pahalta kuulosta..? 

"Tytär oli ihana ja helppo pienenäkin, mutta vauva-aika ei ollut Annan mielestä mitenkään ihanaa.

– Oman vapauden menettäminen tapahtui saman tien äidiksi tultua – sitä ennen en edes tiennyt olevani niin vapaudenkaipuinen. Jatkuva huoli asettui takaraivoon, eikä se lähde sieltä pois. Maailma ei ole enää huoleton paikka, jossa voin tehdä mitä huvittaa.

– Jälkikäteen minun on helppo nähdä, että olin ahdistunut ja yksinäinen. Olin ystäväporukastani ensimmäinen, joka sai lapsen, eikä minulla ollut vertaistukea."

ei vieläkään kuulosta pahalta, ainoastaan luonnolliselta, että iso elämänmuutos ahdistaa ja että äitiys herättää monenlaisia tunteita. Oliko jokin muu haastattelu kyseessä, tästä nimittäin en löytänyt dissaamista

Vierailija
12/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni oksentelee pahaa oloaan palstalle. Anna Puulla on kyllä rutkasti myös faneja.

Monille on helpompi paljastaa mistä ei pidä, kuin se mistä pitää.

(Minä pidän P.J. Harveystä.)

Vierailija
13/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullut vaan mieleen, että ihmiset ovat kateellisia, kun nainen voi luoda uraa.

Vierailija
14/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Minulle olisi ollut katastrofi, jos en olisi tullut äidiksi. Se rakkaus vain on minussa. Äitiys maadoittaa, saa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja pakottaa tiettyjen rutiinien pariin, Anna kertoo Me Naisten tuoreen numeron 09/2020 Unelmakartta-jutussa."

"Tytär oli ihana ja helppo pienenäkin, mutta vauva-aika ei ollut Annan mielestä mitenkään ihanaa.

– Oman vapauden menettäminen tapahtui saman tien äidiksi tultua – sitä ennen en edes tiennyt olevani niin vapaudenkaipuinen. Jatkuva huoli asettui takaraivoon, eikä se lähde sieltä pois. Maailma ei ole enää huoleton paikka, jossa voin tehdä mitä huvittaa.

– Jälkikäteen minun on helppo nähdä, että olin ahdistunut ja yksinäinen. Olin ystäväporukastani ensimmäinen, joka sai lapsen, eikä minulla ollut vertaistukea."

ei vieläkään kuulosta pahalta, ainoastaan luonnolliselta, että iso elämänmuutos ahdistaa ja että äitiys herättää monenlaisia tunteita. Oliko jokin muu haastattelu kyseessä, tästä nimittäin en löytänyt dissaamista

Lisäksi lapsi on dumpattu aina kun mahdollista hoitoon ja isä on hoitanut lasta enemmän kuin Anna. Oikein Maisa kakkonen tämä minäminä-muija.

Vierailija
15/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teennäisyys ilmenee? 

Vierailija
16/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tullut vaan mieleen, että ihmiset ovat kateellisia, kun nainen voi luoda uraa.

Mitä uraa?

Vierailija
17/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskinkertainen feikki, jolla on kovat luulot itsestään.

Vierailija
18/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi lapsi on dumpattu aina kun mahdollista hoitoon ja isä on hoitanut lasta enemmän kuin Anna. Oikein Maisa kakkonen tämä minäminä-muija.

Miksei äiti voisi olla etäisempi huoltaja kuin isä? Monen miehen kohdalla tämä olisi paljon hyväksyttävämpää.

Vierailija
19/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskinkertainen feikki, jolla on kovat luulot itsestään.

En vieläkään ymmärrä, mikä hänestä tekee feikin, miksi on kovat luulot itsestään?

En kuuntele hänen musiikkiaan enkä tiedä ihmisestä mitään, ihmetyttää vaan maine kun ei mitään kohuja ole tullut vastaan.

Vierailija
20/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei äiti voisi olla etäisempi huoltaja kuin isä? Monen miehen kohdalla tämä olisi paljon hyväksyttävämpää.

Tietenkin voi, mutta silloin on turha ihmetellä mainettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi