Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Anna Puusta tykätä?

Vierailija
02.06.2020 |

Miksi Anna Puu ei nauti suurta suosiota av mammojen keskuudessa? Minulta on jotenkin mennyt ohi jos jotakin kohua on ollut. Musiikki vai yksityiselämä vai mikä syynä?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tullut vaan mieleen, että ihmiset ovat kateellisia, kun nainen voi luoda uraa.

Mitä uraa?

yksi suomen menestyneimmistä naislaulajista, sellaista uraa esim.

Vierailija
22/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tullut vaan mieleen, että ihmiset ovat kateellisia, kun nainen voi luoda uraa.

Mitä uraa?

Mistä päin ja miten se ilmenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu ei ole hyvä ihminen. Miksi siitä pitäisi pitää vain sen vuoksi, että se on julkisuudessa? Jos se olisi tehnyt elämänsä aikana yhdenkin epäitsekkään teon, voisin muuttaa mieltäni.

Voitko avata?

Vierailija
24/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puussa on jotain samaa kuin Elastisessa. Feikkiyttä, tekopirteetä, tekoihanaa. Kaikki karisma puuttuu. Laulu on aika keskinkertaista, biisien tasosta en kantaa, samaa puuroa kuin kaikilla muillakin.

Vierailija
25/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni Nieminen on Anna Puuta vastaava miespuolinen surkimus.

Siinä onkin seuraava täydellinen julkkispari, kunhan eivät lapsia tee. Love is in the airrrrrr! 🎶🎵

Vierailija
26/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä en tunne yhtään ja musiikkikin on aika mitäänsanomatonta, mutta jossakin haastattelussa kertoi, että on seurustellut koko ajan teinistä asti ja usein vaihtanut kumppania jo vauhdista. Että ei osaa olla yksin. 

Olen vähän tiukkapipo ja konservatiivi tämän asian suhteen. Minusta ihminen on epäkypsä ja jäänyt kasvamatta aikuiseksi, jos ei osaa olla yksin. Ei voi olla onnellisessa parisuhteessa, jos ei ole ensin itsenäistynyt ja opetellut tunteaan itseään. Suhtaudun todella skeptisesti näihin sarjaseurustelijoihin, jotka pariutuvat uudestaan jo seuraavan kanssa, kun exän kamat ovat vielä kämpillä.

Vierailija
27/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uraa?

Mistä päin ja miten se ilmenee?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anna_Puu

tuosta voit esim kootusti lukaista

Vierailija
28/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt hänen elämään tai musiikkiin, mutta omalla kohdalla sen suhdekuviot vaikuttaa mielikuvaan hänestä. Ilmeisesti vaihtanut miestä usein, ollut pettämistäkin, olemus on jotenkin leuhka, ylimielinen. Sellainen life of the party persoonatyyppi josta en ylipäätään välitä. Mutta nää on vaan mielikuvia. Muistan myös että uran alussa se jotenkin vähän erilainen, ei parempi mutta sellainen pienemmän paikkakunnan iskelmämuusikko. Ja nyt hän on trendikäs urbaani taiteilija. En tiedä miksi muutos ärsyttää. kyllähän ihmiset muuttuu.

Vierailija
29/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee olo, että av palsta on kovin konservatiivinen

eri

Vierailija
30/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muutos tuntuu tosi kaupalliselta ja päälleliimatulta, feikiltä, en tiedä. Mutta joku markkinakoneisto siellä taustalla on ollut luomassa uutta lookia ja musaa. Ja niinkun joku sanoi, sarjaseurustelu on epäilyttävää, siitä se pääosin johtuu miksen erityisemmin pidä hänestä, en inhoakaan mutta en ole silleen jee anna puu, onpa mukava tyyppi, kun luen lehtijuttuja

Vierailija
31/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimerkkiä, miksi olemus on leuhka ja ylimielinen? olen nähnyt satunnaisesti tvofissa, ei jäänyt mitenkään mieleen vaan ihan neutraali mielikuva :o

Vierailija
32/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilökohtaisesti niin ei ole mielipidettä hänestä ihmisenä, mutta Puun musiikkia inhoan.

Läheisriippuvuus, josta tuo väitetty sarjaseurustelu ja pettämiset luultavasti johtuvat, on hänen oma ongelmansa. Samoin vauva-ahdistus. Eiköhän meillä kaikilla ole ongelmia enemmän tai vähemmän.

Vierailija
33/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko esimerkkiä, miksi olemus on leuhka ja ylimielinen? olen nähnyt satunnaisesti tvofissa, ei jäänyt mitenkään mieleen vaan ihan neutraali mielikuva :o

Jossain marja hintikka ohjelmassa oli jotain, muut kiitti marjaa vierailusta, hän sanoi toisinpäin

Vierailija
34/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain mielikuva, että musiikki ei ole kovin syvällistä, muttei tarkoituksella olekaan, vaan ennemminkin festari- ja bilemusaa, huoletonta poppia. Lisäksi seurustelee vartiaisen exän kanssa, mutta oliko ihan aukotonta tietoa liittyikö tähän oikeasti draamaa. Tv-ohjelmissa vaikuttaa ihan tavalliselta, kohteliaalta. Ei mitään kovin diippiä, mutta ei mulle mitenkään ylimielinenkään olo ole jäänyt...? en ymmärrä

Vierailija
35/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni Nieminen on Anna Puuta vastaava miespuolinen surkimus.

Tämä vertaus ei kyllä osu yhtään. Mitä yhteistä muka on ekonomiksi kouluttautuneella suositulla laulajalla, jolla yksi lapsi ja kouluttamattomalla, rahattomalla, monta lasta äideilleen jättäneellä ja kaikki asiansa sössineellä surkimuksella?

Vierailija
36/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä se ylimielisyys tulee niistä pettämisjutuista

Vierailija
37/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä biisejä sillä on? Mulle ei tule mieleen yhtäkään hittiä.

Vierailija
38/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin leuhka ja ylimielinen kuva hänestä. Ehkä se hänen tapa puhua on vähän semmoinen. Siviilielämässä voi olla oikeinkin ihana ja hyvä tyyppi. Julkisuuskuva ei paras.

Myös tyyli joka vaihtunut ”avaruusteemaan” on vähän outo. Uran alussa oli sellanen hipahtavampi luontotyyppi, se iski enemmän.

Vierailija
39/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni sanoo, että muusikkona keskitasoa. joo, kyllä varmasti jos verrataan vaikka klassisen musiikin säveltäjiin ja esiintyjiin. mutta miksi se on syy inhota, miksei se ole vain vähän ärsyttävä asia, vaan tuntuu että tosi vahvoja antipatioita häntä kohtaan?

Vierailija
40/100 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että naisena pitäisi olla niin paljon anteeksipyytelevämpi. Ärsyttää tällainen, monen miesartistin samanlaista "toimintaa" katsotaan läpi sormien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän