Miksei Anna Puusta tykätä?
Miksi Anna Puu ei nauti suurta suosiota av mammojen keskuudessa? Minulta on jotenkin mennyt ohi jos jotakin kohua on ollut. Musiikki vai yksityiselämä vai mikä syynä?
Kommentit (100)
Kauhee kohu Anna Puusta, olen kai moukka mutta minulle yks hailee koko nykymusiikki. En huomioinut Linnan juhlissakaan mitään erikoista, antaa likkojen liverrellä.
Se oli kiva joskus 15 vuotta sitten.
Siis aika kauan aikaa sitten.
Jos saa uransa kuski alla levy-yhtiön tuottajaa, vartiaisen jälkeen niin en tiiä. Eikä kumpikaan kirjoita biisejä edes itse. Toinen laulaa kuin pikkuorava ja toinen huokailee mikkiin
Lienen etuoikeutettu, kun olen välttynyt kuulemasta hänen tuotantoaan.
Immoen voisi pitää kapulansa kurissa ettei tuu enempää vahinko rallattaja tähän maahan. Korvat valuu verta
Anna Puu on wannabe artisti, ei osaa laulaa, hänen "musiikkinsa" on surkeaa, lavaesiintyminen aiheuttaa myötähäpeää. Suuret luulot itsestä, ylimielinen ja ärsyttävä. En seuraa, en kuuntele, pelkkä hänen naaman näkeminen aiheuttaa vastenmielisyyttä.
Kuuntelen ulkomaista ja laadukasta musiikkia, Suomesta ei sellaista löydy.
Koska ei ole musiikillisesti mitenkään lahjakas.
Olisi pysynyt tontillaan. KTM, olikos näin, perusjuntti tylsä.
Anna Puu on mun lemppari ja yksi parhaimmista laulajista Suomessa. Osaa tulkita biisit kuten artistit Jenkeissä. Aivan uskomaton tulkitsemisosaaminen, kaksi biisiä yli kaiken: Mestaripiirros ja Sännöt rakkaudelle. Tippa tulee aina silmiin kun kuuntelen näitä. Anna oot numero yksi.
Koska on kuin haaleaa vettä. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Teennäinen ja huomionkipeä, oli sitä jo ennen julkisuutta. Muusikkona ja artistina ei yllä edes keskitasolle.
Jep. Juuri näin. Ääni soi ohuen kauniisti ylärekisterissä, mutta mitään suurta huiluäänilaulelmien lisäksi ei kykene oikeasti laulamaan. Ynseä, ivallinen ja valtaisat luulot itsestään. Epäaito. Myötähäpeällinen oli sen esiintyminen TVOF:ssa. Ja eikös se kiilannut Jennin ja Immosen suhteeseen?
Aina kun näen Annan esiintymässä, tulee positiivinen olo. Ei pingota mutta ottaa musiikin teon tosissaan. Nyt tehdään eikä meinata. Kaikki biisit erinomaisia ja puhuttelevia. Tykkään ja menen heti hänen keikalle kun tulee tänne esiintymään.
Vaikuttaa jotenkin ylimieliseltä virnuilijalta. Siinä on jotain epäilyttävää, semmoista ettei ole niin kiva kuin esittää.
Ei laula pikku tytön äänellä kuten nyt on tapana. Järkyttäviä nää pikku tyttö piipittäjä äänellä laulavat. Yäk. Yäk. Anna osaa laulaa.
Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus on ansaittava.
Olemus on turhan omahyväinen ja ylimielinen, jopa röyhkeäkin ja tuollaisista ihmisistä on yleensä hankalampi pitää.
Kenelläkään ei ole varaa nostaa itseään muiden yläpuolelle.
En tiedä. Luulin, että itsellä neutraali kuva eikä mielipidettä suuntaan tai toiseen, mutta niin vain pitää laittaa mutelle ja katsoa muualle, kun tulee se mainos, missä jammailee hopeinen puku päällä.
Vierailija kirjoitti:
paisunut hiljalleen paljon, laulut ei erikoisempia. Joka karaokessa samaa tasoa joku.
Ei näytä paljasta pintaa edes.Ja vaikka näyttäs niin nyt se on jo nuilla kiloilla turhaa.
Tarkoittaako 'nuilla' noilla. Miksi et kirjoita noilla vaan käytät tyhmän kuuloista nuilla sanaa?
Joku tässä ketjussa kyseli, että miten niin hän on teennäisen oloinen. En tiedä. Sen vaan jotenkin vaistoaa, kun joku esittää jotain muuta, kuin on. Siitä tulee kiusaantunut olo.
>>Miksei äiti voisi olla etäisempi huoltaja kuin isä? Monen miehen kohdalla tämä olisi paljon hyväksyttävämpää.
>Tietenkin voi, mutta silloin on turha ihmetellä mainettaan
Ts. Tietenkin voi, muttei tietenkään voi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e5cfb50-8554-4c34-a1a5-16afe9…