Maskisuositus tuli!
Hallituksen tiedetyöryhmä suosittelee maskien käyttöä!
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee myyjä, jos ostan alkoholia hengityssuojain päässä? Minulta melkein aina kysytään paperit..
Vaatiiko myyjä ottamaan maskin pois ? silloin maskiin tulee koskettua.. joka taas altistaa minut itseni tartunnalle, jos maskiin on tarttunut ilmasta patogeenejä.
Eli vaatiiko myyjä, että minun on pakko ottaa maski pois?
Jos en ota, jääkö alkoholijuomat ostamatta ? Mutta minulla on niihin juomiin kumminkin juridinen oikeus, reilusti yli 30v aikuisena, joka sattuu olemaan nuorekas. Pitääkö minun altistaa itseni tartunnalle, jos haluan juomat ? Voinko haastaa oikeuteen myyjän jos saan tartunnan hengityssuojaimesta, jota koskettelin, koska minulta kysyttiin paperit väkisin eikä uskottu ilman että liikuttelen hengityssuojainta.
Onko arvon Marin ajatellut tällaista vaihtoehtoa ??
Maski sitä ja maski tätä. Uskottavuus on puhdas nolla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on muutaman viime kuukauden aikana peloteltu uskomaan, että maskin käyttö on niin vaikeaa, ettei tavallinen suomalainen mitenkään osaa. Tuntuu, että on niin tumpelo, että jos alkaa moisen härvelin kanssa sähläämään, niin varmemmin vain hankkii koronan. Sitä propagandaa ei ihan hetkessä enää mitätöidä.
Juuri näin. Aivopesun tulosta.
Vuosi sitten kaikki olisivat nauraneet ajatukselle että hengityssuojaimen käyttö ei auta torjumaan hengitysteitse leviäviä infektioita vaan itse asiassa usein päin vastoin.
Meille on tässä viime kuukausina opetettu monta kertaa muutenkin, kuinka mustan saa väännettyä valkoiseksi kun tarpeeksi jankuttaa asiaa. Tätä taitoa kai ne konsultit opettaa poliitikoille.
Eilen ruokskaupassa Hämeenlinnassa käsidesi haisi etikalle. Sanoin myyjälle, ensin kielsi, sitten myönsi että vähän on. Kädet jäi likaisen tuntuiseksi.
Yks mummu sanoi oh, hoh.. Kun menin f3:n Maskin kanssa ohi... Olis pitänyt mennä kysyy että mikä hänellä on hätänä.. Joku huligaani saattaa käydä potkimassa tuollaisen vanhan akan.. Ei kannattais huudella ulkopuolisille... Ikävää..
Maalia = maskia