Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskisuositus tuli!

Vierailija
02.06.2020 |

Hallituksen tiedetyöryhmä suosittelee maskien käyttöä!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006527207.html

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asun paikassa, jossa näen usein hoitohenkilökuntaa tauoillaan. Olen monesti nähnyt hoitsut tupakalla maski toiselta korvalta roikkuen. Nämä ihmiset työskentelee riskiryhmien kanssa ja ovat saaneet jonkinlaisen koulutuksen terveydenhoitoon ja maskien käyttöön eikä niitä silti osata käyttää. Luottoni jonkun perusjuntin ihmisen maskin käyttöosaamiseen on pyöreä nolla.

Älä horise omiasi, maskin naamaan laittaminen ei mitään raketti tiedettä ole, sen kuin vain laittaa sen naamaan. Ihmetyttää tämä jatkuva ulkona et sitä ei osata pistää päähän oikein ja käyttää oikein, ihan kuin kyse olisi jostain ydinfysiikasta.

Melko vaikea sitä on laittaa päähänsä väärin. Se vaatii jo mielikuvitusta.

Kyse ei todellakaan ole vain siitä, miten sen laittaa päähän. Se onkin se helpoin osio. Mutta ihmiset riisuvat niitä leuan alle ja siitä takaisin suun eteen, käyttävät samaa maskia liian pitkään tai uudelleen, riisuvat sen niin, että potentiaalisia viruksia ilmestyy käsiin jne.

Luuletko että taudinkantajalla ei ole ilman maalia viruksia käsissään? Ja jos hän puhuu, niitä on myös keskustelukumppanin suussa, nenässä ja silmissä.

Olette te hyvin varhilan, laumasuoja-salmisen ja kumppaneiden aivopesemiä.

Maalia = maskia

Vierailija
62/67 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee myyjä, jos ostan alkoholia hengityssuojain päässä? Minulta melkein aina kysytään paperit..

Vaatiiko myyjä ottamaan maskin pois ? silloin maskiin tulee koskettua.. joka taas altistaa minut itseni tartunnalle, jos maskiin on tarttunut ilmasta patogeenejä. 

Eli vaatiiko myyjä, että minun on pakko ottaa maski pois?

Jos en ota, jääkö alkoholijuomat ostamatta ? Mutta minulla on niihin juomiin kumminkin juridinen oikeus, reilusti yli 30v aikuisena, joka sattuu olemaan nuorekas. Pitääkö minun altistaa itseni tartunnalle, jos haluan juomat ? Voinko haastaa oikeuteen myyjän jos saan tartunnan hengityssuojaimesta, jota koskettelin, koska minulta kysyttiin paperit väkisin eikä uskottu ilman että liikuttelen hengityssuojainta.

Onko arvon Marin ajatellut tällaista vaihtoehtoa ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tunnista hoitovirheen tekijää

Vierailija
64/67 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski sitä ja maski tätä. Uskottavuus on puhdas nolla.

Vierailija
65/67 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on muutaman viime kuukauden aikana peloteltu uskomaan, että maskin käyttö on niin vaikeaa, ettei tavallinen suomalainen mitenkään osaa. Tuntuu, että on niin tumpelo, että jos alkaa moisen härvelin kanssa sähläämään, niin varmemmin vain hankkii koronan. Sitä propagandaa ei ihan hetkessä enää mitätöidä.

Juuri näin. Aivopesun tulosta.

Vuosi sitten kaikki olisivat nauraneet ajatukselle että hengityssuojaimen käyttö ei auta torjumaan hengitysteitse leviäviä infektioita vaan itse asiassa usein päin vastoin.

Meille on tässä viime kuukausina opetettu monta kertaa muutenkin, kuinka mustan saa väännettyä valkoiseksi kun tarpeeksi jankuttaa asiaa. Tätä taitoa kai ne konsultit opettaa poliitikoille.

Vierailija
66/67 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ruokskaupassa Hämeenlinnassa käsidesi haisi etikalle. Sanoin myyjälle, ensin kielsi, sitten myönsi että vähän on. Kädet jäi likaisen tuntuiseksi.

Vierailija
67/67 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mummu sanoi oh, hoh.. Kun menin f3:n Maskin kanssa ohi... Olis pitänyt mennä kysyy että mikä hänellä on hätänä.. Joku huligaani saattaa käydä potkimassa tuollaisen vanhan akan.. Ei kannattais huudella ulkopuolisille... Ikävää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi